Digital Workforce Services Oyj-logo

Digital Workforce Services Oyj

Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten hoitohenkilöstön tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

https://digitalworkforce.com



 

Tiedotteen tyyppi
Näytä

Digital Workforce julkaisee agentacademy.ai -palvelun edistääkseen tekoälylukutaitoa ja -osaamisen kehittämistä yrityksissä23.1.2025 10:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote – 23.1. 2025 klo 10:00 EET Digital Workforce julkaisee agentacademy.ai -palvelun edistääkseen tekoälylukutaitoa ja -osaamisen kehittämistä yrityksissä Digital Workforce, liiketoiminnan automaatioratkaisujen edelläkävijä, on julkaissut agentacademy.ai -verkkopalvelun, joka vastaa yritysten kasvavaan tarpeeseen kehittää tekoälylukutaitoa ja tekoälyagenttien ymmärrystä organisaatioissaan. Tekoälyagentit ovat herättäneet suurta huomiota liike-elämässä ja Gartner on nimennyt Agentic AI:n vuoden 2025 tärkeimmäksi strategiseksi teknologiatrendiksi. Vaikka tekoälyagenttien potentiaali on valtava, onnistunut käyttöönotto vaatii muutakin kuin innostusta – se edellyttää käytännön taitoja, todennettuja teknologioita ja selkeää ymmärrystä niiden mahdollisuuksista ja rajoituksista. Asiantuntijoilla tulee olemaan keskeinen rooli tekoälyagenttien kehittämisessä ja käytössä, erityisesti lähitulevaisuudessa. Vaikka tekoälyagentit toimivat tavoitteellisesti, ne eivät ole vielä täysin auto

Varsinais-Suomen hyvinvointialue valitsi Digital Workforcen ja Atostekin toteuttamaan mittavaa tiedonsiirtohanketta16.1.2025 10:15:39 EET | Tiedote

Varsinais-Suomen hyvinvointialue on valinnut Digital Workforcen ja Atostekin toteuttamaan merkittävää asiakastietojen siirtohanketta Kelan Kanta-arkistoon. Automaatioratkaisu poimii siirrettävät tiedot poistuvan ProConsona – järjestelmän 22 eri tietokannasta, jäsentää ne Kelan vaatimusten mukaisesti ja siirtää muokatut tiedot joko Kanta-arkistoon tai asiakkaan uusiin järjestelmiin. Projekti toteutetaan 2M-IT:n kautta tarjottuna SaaS-palveluna. 2M-IT Oy hankki keväällä Digital Workforcen ja Atostekin Kanta-siirtopalvelun osaksi omaa tuotantoaan, jonka loppuasiakkaita ovat Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueet. Palvelu on saanut erittäin positiivisen vastaanoton, sillä se tarjoaa tehostamispaineiden alla toimiville alueille ratkaisun järjestelmäuudistusten loppuun viemiseksi. Kanta-siirtopalvelun avulla hyvinvointialueet pääsevät nopeasti irti vanhoista järjestelmistä sekä niihin liittyvistä kustannuksista ja velvoitteista. ”Valtiovarainministeriön ka

Digital Workforce ja Sema4.ai laajentavat yhteistyötään tuodakseen tekoälyagentit kansainvälisille markkinoille15.1.2025 09:00:00 EET | Tiedote

Digital Workforce ja Sema4.ai laajentavat yhteistyötään tuodakseen tekoälyagentit kansainvälisille markkinoille Lehdistötiedote 15.1.2025 klo 09:00 Digital Workforce Services Oyj kertoo laajennetusta strategisesta kumppanuudesta tekoälyagenttiyritys Sema4.ai:n kanssa, mikä on merkittävä virstanpylväs tekoälyagenttien ja automaation kentällä. Yhteistyössä Sema4.ai:n innovatiivinen tekoälyagenttiteknologia ja Digital Workforcen laaja prosessiautomaatio-osaaminen luovat vahvan synergian kasvun edistämiseksi ja asiakkaiden tekoälyinvestointien arvon maksimoimiseksi. Sema4.ai tunnetaan huippuluokan agenttialustastaan, johon lukuisat Fortune 1000 -yritykset luottavat. Digital Workforcesta tulee Sema4.ai:n eksklusiivinen jälleenmyyjä Pohjoismaissa ja ensisijainen kumppani Isossa-Britanniassa ja Irlannissa tarjoten tekoälyagentteihin pohjautuvia ratkaisuja sekä koulutusta ja tukea asiakkaille kansainvälisesti. Sopimus on jatkoa Digital Workforcen ja Sema4.ai vahvalle yhteistyölle, joka käynnis

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tehostaa ja yhtenäistää asiakasmaksupäätösten käsittelyä - Taustalla Digital Workforcen innovatiivinen automaatio19.12.2024 15:41:50 EET | Tiedote

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tehostaa ja yhtenäistää asiakasmaksupäätösten käsittelyä - Taustalla Digital Workforcen innovatiivinen automaatio Lehdistötiedote 19.12.2024 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää merkittävän automaatiohankkeen varmistaakseen asiakkaiden tasalaatuisen ja nopean palvelun maksupäätösten käsittelyssä. Lakisääteinen asiakasmaksupäätösten käsittely automatisoidaan Digital Workforcen toimittamalla ratkaisulla, joka myös hallinnoi työnkulkua ja tuottaa hyvinvointialueen asiantuntijoille reaaliaikaisen näkymän käsittelyn jokaiseen vaiheeseen. Hyvinvointialueen sosiaali- ja terveyspalveluista voidaan periä maksu palvelun käyttäjältä, jollei lailla toisin säädetä. Kaikki asiakasmaksupäätökset tehdään tapauskohtaisen selvityksen perusteella. Aikaisemmin monivaiheinen prosessi on ollut manuaalinen. Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue, yhtenä suurimmista hyvinvointialueista, tekee vuosittain yli 20 000 asiakasmaksupäätöstä ja ryhtyy nyt edelläkävijänä hyödyntämään au

Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta -arkistoon10.12.2024 09:03:26 EET | Tiedote

Digital Workforce ja Atostek toteuttavat Pohjanmaan hyvinvointialueelle vanhojen erikoissairaanhoidon asiakastietojen konvertoinnin ja siirron Kelan Kanta-arkistoon. Poistuvaan Esko -asiakas- ja potilastietojärjestelmään kohdistuva projekti toimitetaan hyvinvointialueelle, 2M-IT:n kautta, Digital Workforcen ja Atostekin tuottamana SaaS-palveluna. 2M-IT Oy hankki aiemmin keväällä Digital Workforcen ja Atostekin Kanta-siirtopalvelun osaksi omaa tuotantoaan, jonka loppuasiakkaita ovat Varsinais- Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueet. Pohjanmaan hyvinvointialueella nyt alkava hanke on ensimmäinen 2M-IT:n alihankintasopimuksen puitteissa toteutettava tiedonsiirtoprojekti. “Jotta vanhoista järjestelmistä ja näihin liittyvistä kustannuksista päästään eroon on tärkeää, että arkistoitavat tiedot siirretään nopeasti ja virheettömästi Kelan palveluun. Olemme tyytyväisiä saadessamme tukeutua asiassa kokeneisiin kumppaneihin, joiden avulla tiedonsiirto voidaan toteuttaa l

Digital Workforce yhteistyöhön yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa uudistaakseen lähetekäsittelyn hyperautomaatiolla9.12.2024 08:00:00 EET | Tiedote

Lehdstötiedote 9.12.2024 klo 8:00 Digital Workforce yhteistyöhön yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa uudistaakseen lähetekäsittelyn hyperautomaatiolla Digital Workforce Services Oyj, johtava prosessien automatisoinnin palveluyhtiö, kertoo merkittävästä sopimuksesta yhdysvaltalaisen terveydenhuoltojärjestelmän kanssa lähetekäsittelyn tehokkuuden parantamiseksi edistyksellisillä hyperautomaatioteknologioilla. Digital Workforce toimittaa asiakkaalle kattavan moniteknologisen hyperautomaatioratkaisun, joka on suunniteltu virtaviivaistamaan asiakkaan lähetteiden käsittelyprosessia. Ratkaisun tavoitteena on parantaa operatiivista tehokkuutta, vähentää manuaalisia virheitä ja tehostaa kokonaistuottavuutta. Ratkaisu sisältää saapuvien faksien automaattisen muuntamisen digitaaliseen järjestelmään ja keskeisten tietojen poiminnan lähetteiden luomiseksi. Avaimet käteen -palvelu sisältää automaation kehittämisen ja testauksen, skaalautuvan moniteknologisen Outsmart-automaatioympäri

Digital Workforce automatisoi sähköisten lähetteiden vastaanoton Coxassa - Pohjoismaiden suurimmassa tekonivelsairaalassa21.8.2024 08:15:00 EEST | Tiedote

Digital Workforce automatisoi lähetekäsittelyä tekonivelsairaala Coxa:ssa keventäen sihteereiden työkuormaa ja vapauttaen aikaa potilastyöhön. Tehokkaalla prosessilla nopeutetaan myös potilaiden hoitoonpääsyä. Tekonivelsairaala Coxa on Suomen ainoa ja Pohjoismaiden suurin tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala. Sairaala vastaanottaa vuosittain noin 6 600 sähköistä lähetettä, joita lähettävät sekä yksityiset että julkiset hoitolaitokset eri puolilta Suomea. Coxa otti toukokuun lopussa käyttöön Digital Workforcen toimittaman ratkaisun, joka käsittelee jopa 97 % lähetteiden vastaanotosta kokonaan automaattisesti. Sairaala arvioi, että lähetteiden manuaaliseen käsittelyyn kului hoitohenkilökunnan aikaa vuosittain yli 70 työpäivän verran. Manuaalinen prosessi oli myös altis inhimillisille virheille sekä henkilöriippuvuuksista johtuville viiveille. Läheteautomaatio nopeuttaa sähköisten lähetteiden käsittelyä, lisää aikaa potilastyöhön ja vähentää virheiden riskiä. Ratkaisun käyttöönotto

Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa2.7.2024 11:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 2.7.2024 Digital Workforce ilmoittaa strategisesta kumppanuudesta Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa Digital Workforce, johtava prosessiautomaation palveluyhtiö, kertoo kumppanuudesta tekoälyagenttien pioneeriyhtiö Sema4.ai:n kanssa tuodakseen tekoälyagentit osaksi Outsmart-alustaansa. Tämä on merkittävä edistysaskel kokonaisvaltaisessa liiketoimintaprosessien automatisoinnissa, missä yhdistyvät ohjelmistorobotiikan (Robotic Process Automation, RPA) vahvuudet ja suurten kielimallien (Large Language Models, LLM) joustavuus. Tekoälyagentit mahdollistavat nopean ja tehokkaan automatisoinnin tietotyön tehtävissä, jotka tyypillisesti edellyttävät työläitä manuaalisia prosesseja. Muuttuva automaatio Yli yhdeksän vuoden kokemuksella prosessiautomaatiosta, ohjelmistorobotiikasta ja luonnollisen kielen prosessointijärjestelmistä (Natural Language Processing, NLP), Digital Workforce on tämän mullistavan muutoksen eturintamassa. Sääntöpohjaisist

Digital Workforcelle yli 1,3 miljoonan euron sopimus Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirrosta28.6.2024 10:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 28.6.2024 Digital Workforcelle yli 1,3 miljoonan euron sopimus Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirrosta Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, kertoo saaneensa Istekin ja Atostekin kautta Pirkanmaan hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen siirtoprojektin. Työ sisältää aktiivisten asiakastietojen poiminnan kahdeksasta eri lähdejärjestelmästä ja niiden konvertoinnin muotoon, josta ne pystytään siirtämään näppärästi uuteen Mediconsultin Saga-järjestelmään. Aktiivisia asiakkaita, joiden tiedot siirretään, on vähintään 78 000. Kyseessä on toistaiseksi suurin aktiivisten sosiaalihuollon asiakastietojen siirtoprojekti Suomessa. Marraskuussa 2024 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat järjestelmät yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotettavasti, sujuvasti ja tehokkaasti. ”Pirka

Oulun kaupunki edelläkävijänä tekoälyn hyödyntämisessä: OuluBot virtuaaliassistentti käyttää nyt myös generatiivista AI:ta18.6.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

OuluBot on Oulun kaupungin älykäs, keskustelevan tekoälyn virtuaaliassistentti, joka mahdollistaa asiakkaiden ohjauksen ja neuvonnan 24/7. OuluBot syntyi kehityshankkeen tuloksena ja se on palvellut nyt tuotannossa vuodesta 2022 lähtien kasvattaen jatkuvasti suosiotaan. Lokakuussa 2023 Oulu otti ensimmäisten joukossa käyttöön generatiivisen AI:n ominaisuuksia, joilla OuluBot paranee entisestään. OuluBotin taustalla on Boost.ai:n keskustelevan tekoälyn teknologia ja palvelukumppaneina Digital Workforce Services Oyj ja Front AI. OuluBotissa on tuhansia aikeita ja se palvelee kaupungin asiakkaita hyvin laajasti eri alueilla. Tällä hetkellä OuluBot osaa vastata satoja aihealueita koskeviin tiedusteluihin, sisältäen esimerkiksi Oulun seudun joukkoliikennettä, kadonneita matkakortteja, matkailua, kirjastoja, rakennusvalvontaa ja hyvinvointipalveluita koskevia kysymyksiä. OuluBotin parissa työskentelee nykyisin 22 henkilöä, joista pääosa on tekoälymallia kouluttavia AI Trainereitä. Laajoihin

Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Pohjois-Savon hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin17.6.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 17.6.2024 Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Pohjois-Savon hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, kertoo saaneensa Istekin ja Atostekin kautta Pohjois-Savon hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin. Työ sisältää aktiivisten asiakastietojen poiminnan viidestä eri lähdejärjestelmästä ja niiden konvertoinnin muotoon, josta ne pystytään siirtämään näppärästi uuteen Mediconsultin Saga-järjestelmään. Lähdejärjestelmät ovat SosiaaliEffica, Pegasos, Proconsona OMNI, Lifecare ja Aura. Aktiivisia asiakkaita, joiden tiedot siirretään, on vähintään 16 000, mahdollisesti jopa kaksinkertainen määrä. Tammikuussa 2025 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat järjestelmät yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotet

Digital Workforce Services Oyj:n vastuullisuusraportti 2023 on julkaistu24.5.2024 11:45:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 24.5.2024 Digital Workforce Services Oyj:n vastuullisuusraportti 2023 on julkaistu Digital Workforce Services Oyj, johtava liiketoimintaprosessien automatisoinnin palveluyhtiö, on julkaissut ensimmäisen vastuullisuusraporttinsa. Tämä on osoitus yhtiön sitoutumisesta avoimuuteen, vastuullisuuteen ja kestävään kehitykseen. Vastuullisuusmatkan aloitus Vastuullisraportti pitää sisällään yhteenvedon Digital Workforcen vastuullisuuskehityksestä vuonna 2023. Ensimmäisen raporttimme tavoitteena on tiivistää yrityksemme tärkeimmät vastuullisuusteemat ja vaikutukset YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti. Jatkossa tavoitteenamme on yhdessä henkilöstömme kanssa edistää vastuullisuusaloitteita määrätietoisin askelin ja raportoida edistymisestä vuosittain. Merkityksellinen automaatio yhtiön ytimessä Digital Workforce haluaa profiloitua vahvasti merkityksellisen automaation tekijänä. Missiomme on automatisoida tietotyön prosesseja, jolloin ihmisten aikaa vapautuu arvokkaamp

Suomalaisyhtiön kehittämällä syöpäseurannan automaatiolla parannetaan potilasturvallisuutta ja tavoitellaan satojen miljoonien säästöjä23.5.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

Suomalainen prosessien automatisointiin erikoistunut palveluyhtiö, Digital Workforce, on kehittänyt pohjoismaiselle yliopistosairaalalle moniteknologisen automaatioratkaisun rintasyövän jälkiseurantaan. Ratkaisun tarkoituksena on parantaa potilasturvallisuutta, vapauttaa henkilöresursseja, lyhentää jonoja ja mahdollistaa yksilöllisiä hoitopolkuja. Rintasyöpä on yleisin naisten syöpä, ja sen hoito on kehittynyt merkittävästi viime vuosikymmeninä. Jälkiseuranta on keskeinen osa hoitoa, sillä se mahdollistaa syövän uusiutumisen varhaisen havaitsemisen. Seurantaprosessi perustuu säännöllisiin kliinisiin kontrolleihin ja kuvantamistutkimuksiin, kuten mammografiaan, ja kestää tyypillisesti 5-9 vuotta. Perinteiset menetelmät monivuotisen seurannan toteuttamiseen ovat työläitä ja alttiita virheille, mikä johtaa pahimmillaan potilasturvallisuuden vaarantumiseen. Maailmanlaajuisesti ainutlaatuinen ratkaisu on otettu pohjoismaisessa yliopistosairaalassa käyttöön keväällä 2024 - Säästöpotentiaali

Digital Workforcelle ja Atostekille merkittävä vanhojen tietojen konvertointi- ja siirtopalvelun hankintasopimus29.4.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

Digital Workforce toimittaa yhdessä 2M-IT:n sopimuskumppani Atostekin kanssa neljälle hyvinvointialueelle asiakas- ja potilastietojen konvertointi- ja siirtopalvelun SaaS-palveluna. Siirrettäviä järjestelmiä on yhteensä yli 130. 2M-IT Oy hankkii järjestelmän osaksi asiakkaille tarjottavaa ja tuotettavaa omaa palvelutuotantoaan. Digital Workforce ja Atostek toimivat 2M-IT Oy:n alihankkijoina. Tehty sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta. Hankittava palvelu otetaan käyttöön Varsinais- Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueilla. Päätöksen palvelun käyttöönotosta on tehnyt kunkin hyvinvointialueen toimivaltainen päätöselin. Ensimmäisten projektien on määrä alkaa kesäkuussa. Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueella on yhteensä yli 130 siirrettävää järjestelmää kahdessakymmenessäseitsemässä lähdejärjestelmässä.  Suomessa on arviolta kaikkiaan 800–1000 arkistoitavaa sosiaali- ja terveydenhuollon järjestelmää, joten tämä hankintaso

Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin10.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 10.4.2024 klo 08:45 Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, ilmoittaa saaneensa uuden toimeksiannon Kanta-Hämeen hyvinvointialueelta. Yhtiö on vastuussa ProConsona-asiakastietojärjestelmän aktiivisten tietojen siirtämisestä uuteen Mediconsultin toimittamaan Saga sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmään. Lokakuussa 2024 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat kaksi eri järjestelmää yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotettavasti, sujuvasti ja tehokkaasti. "Kyseessä on merkittävä harppaus Kanta-Hämeen hyvinvointialueen digitaalisessa kehityksessä. Saga tarjoaa sosiaalihuollon ammattilaisille modernin ja yhtenäisen työkalun päivittäiseen käyttöön. Tiedonsiirron onnistuminen

Digital Workforcelle kaksi merkittävää migraatiohanketta Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen kanssa9.2.2024 08:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 9.2.2024 Digital Workforcelle kaksi merkittävää migraatiohanketta Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen kanssa Digital Workforce Services Oyj on valittu kumppaniksi toteuttamaan Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen (Keusote) kanssa kaksi kattavaa migraatioprojektia, joiden tarkoituksena on arkistoida Keusoten käytöstä poistettavien ProConsona- , Pegasos- ja Mukana- järjestelmien asiakas- ja potilastiedot lain vaatimukset täyttävään Kanta-arkistoon sekä asiakkaan omiin arkistoihin. Arkistointiprojektien yhteisarvo on 635.000 euroa, ja ne kestävät arviolta 12 kuukautta pitäen sisällään neljä päävaihetta: Arkistoinnin suunnittelu, tietojen poiminta, tietojen migrointi ja tietojen arkistointi. Siirrettäviä kantoja on 11. Digital Workforce hyödyntää RPA-teknologiaa (Robotic Process Automation) tietojen poiminnassa ja arkistoinnissa varmistaen tarjouspyynnön mukaisen tehokkuuden ja kustannusedun. Tarjottu kokonaisuus toimitetaan yhteistyössä alihankkijan Atostek Oy:n kanssa. Sopimus

Digital Workforcelle merkittävä sopimus liiketoiminnan automatisointipalveluista maailmanlaajuisen konepajayhtiön kanssa15.1.2024 10:32:57 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 15.1.2024 Digital Workforcelle merkittävä sopimus liiketoiminnan automatisointipalveluista maailmanlaajuisen konepajayhtiön kanssa Digital Workforce, johtava liiketoimintaprosessien automatisoinnin palveluyhtiö, on solminut merkittävän 3-vuotisen sopimuksen tunnetun maailmanlaajuisen konepajayhtiön kanssa. Sopimuksen arvo on minimissään arviolta 800 000 € - 1 200 000 € sopimuskauden aikana. Tämän kaupan seurauksena monikansallinen yritys siirtyy sisäisistä automaatiotoiminnoista Digital Workforcen ulkoistettuihin, kokonaisvaltaisiin automaatiopalveluihin. Tällä monikansallisella teollisuusyrityksellä on erilaisia liiketoiminta-alueita ja pitkä historia ohjelmistorobotiikan (Robotic Process Automation, RPA) hyödyntämisestä tuottavuuden parantamiseksi. Yhtiöllä on lähes 30 automaatiototeutusta eri osa-alueilla, ja se aikoo laajentaa RPA:n käyttöä entisestään. Laajentamiseen sisältyy kahden itsenäisen prosessiautomaatioympäristön mahdollinen luominen asiakkaan liiketoimint

Digital Workforce Services Oyj ja Robocorp solmivat 3-vuotisen jatkosopimuksen kehittyneistä automaatioratkaisuista18.12.2023 11:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 18.12.2023 Digital Workforce Services Oyj ja Robocorp solmivat 3-vuotisen jatkosopimuksen kehittyneistä automaatioratkaisuista Helsinki, Suomi & San Francisco, Yhdysvallat – Jatkona aiemmalle menestyksekkäälle yhteistyölle Digital Workforce Services Oyj, johtava liiketoiminnan automaation palveluyritys, ja Robocorp, kehittyneen tekoälyyn perustuvan Python-automaatioteknologian toimittaja, ovat iloisia ilmoittaessaan kumppanuutensa jatkumisesta. Uudessa kolmivuotisessa sopimuksessa keskitytään yhteistyöhön erilaisissa automaatio- ja tiedonsiirtohankkeissa suunnaten muun muassa terveydenhuollon prosessiautomaatio-, fuusio- ja yrityskauppaprojekteihin (M&A) Yhdysvalloissa. Taloudellisen epävarmuuden lisääntyessä ja asiakkaiden tavoitellessa tehokkuutta myös automaatioteknologiainvestoinneissa Digital Workforce ja Robocorp ovat iloisia voidessaan ilmoittaa strategisen kumppanuutensa laajentamisesta. Tämä yhteistyö tähtää digitaalisten transformaatiostrategioiden uudelleenmä

Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö valitsi Digital Workforcen kokonaisvaltaisten automaatiopalvelujen tarjoajaksi12.12.2023 08:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 12.12.2023 Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö valitsi Digital Workforcen kokonaisvaltaisten automaatiopalvelujen tarjoajaksi Merkittävä pohjoismainen työeläkevakuutusyhtiö on valinnut Digital Workforcen kattavien automaatiopalveluiden toimittajaksi. Tämä yhtiö tarjoaa henki- ja eläkevakuutuspalveluita yli 40 000 yritysasiakkaalle sekä 1,9 miljoonalle yksityishenkilölle. Yhteistyösopimus Digital Workforcen kanssa on tärkeä askel kohti täysimittaisten automaatiopalvelujen integroimista yhtiön toimintaan. Automatisointi käynnistetään hallinnollisista prosesseista, joissa tavoitteena on virtaviivaistaa toimintoja ja lisätä tehokkuutta merkittävästi. Ottamalla käyttöön digitaalisia työnkulkuja voidaan automatisoida aiemmin manuaalisesti hoidettuja prosesseja, mikä johtaa merkittäviin parannuksiin palvelujen toimituksessa. Digitaalisen muutoksen nopeutuessa asiakas etsi toimittajaa, joka pystyy aktiivisesti vastaamaan kehitettyjen työkalujen ja palveluiden hallinn

Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä29.11.2023 09:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 29.11.2023 Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä Digital Workforce tiedottaa, että sen aiemmat palvelut, Roboshore ja Robot As a Service, muuttuvat Outsmartiksi - johtavaksi kokonaisvaltaiseksi liiketoimintaprosessien automaatiolustaksi ja hallinnoiduksi palveluksi. Tämä merkittävä uudelleenbrändäys on strateginen kehityskulku , jolla pyritään vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja ylittämään odotukset. Outsmartilla pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisia prosessiautomaatiovalmiuksia sekä parempaa palvelukokemusta. Yhtiö esittelee nyt ylpeänä Outsmartin: huipputason alustan ja hallinnoidun palvelun liiketoimintaprosessien automatisointiin (Business Process Automation, BPA), ohjelmistorobotiikkaan (Robotic Process Automation, RPA) ja älykkääseen asiakirjojen käsittelyyn (Intelligent Document Processing, IDP). Outsmart on olennainen osa liiketoiminnan työnkulkuja välittäen tietoa saumattomasti k
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen
  • >>

Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten hoitohenkilöstön tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

https://digitalworkforce.com



 

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye