Lidl Suomi-logo

Lidl Suomi

Lidl Suomi

Lidl on Suomen kolmanneksi suurin päivittäistavarakaupan ketju. Tarjoamme parasta laatua halpaan hintaan iloisesti palvellen ja vastuullisesti toimien. Noin 75 % meillä myytävistä tuotteista on Lidlin omia merkkejä; niitä ovat muun muassa Pohjolan Meijeri, Leipäaitta, Kartanon, Kanamestari, Grillimaisteri ja Deluxe. 

Lidl-myymälöitä on Suomessa yli 200 Hangosta Sodankylään. Tavaravirrat kulkevat myymälöihin viikon jokaisena päivänä Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevien jakelukeskustemme kautta. Pääkonttorimme on Espoossa. Työllistämme Suomessa lähes 5 800 kaupan alan ammattilaista. Ensimmäiset myymälät Suomessa avattiin vuonna 2002. Kansainvälisesti Lidl toimii 32 maassa.

Lidl etsii jäätelösuunnittelijaa – mahdollisuus saada oma tuote myyntiin kaupan hyllyille6.6.2024 09:20:00 EEST | Tiedote

Lidl käynnistää pelin, jossa on mahdollista suunnitella ja saada myös toteutukseen oma unelmien jäätelö. Peliin voi osallistua kuka tahansa, ja voittajajäätelö voi päätyä ensi kesänä myyntiin Lidlin pakastealtaisiin. Voittajan valitsee jäätelön valmistajan ja Lidlin asiantuntijoista koostuva ammattilaisraati. Herkullisen kesäjäätelön metsästys käynnistyy torstaina 6.6.

Onko tässä festareiden kuumin asu? Lidl lanseeraa festarimalliston – koko asu alle 40 eurolla5.6.2024 12:08:47 EEST | Tiedote

Lidl tuo myyntiin Lidl-brändätyn kesämalliston. Malliston vaatteista saa koottua alle 40 eurolla värikkään ja hauskan asun festareille ja muihin kesän rientoihin. Mallistossa on sekä naisille että miehille sopivia vaatteita, ja tuotteet tulevat myyntiin eräluontoisena kaikkiin Lidleihin 6.6. alkaen. Aiemmat Lidl-brändätyt vaatteet ovat olleet asiakkaiden suursuosikkeja.

Takaisinveto: Sportyfeel proteiinijuomassa viallinen pakkausmateriaali27.5.2024 16:47:57 EEST | Tiedote

Lidl vetää myynnistä erän Sportyfeel-merkin toffeenmakuista proteiinijuomaa viallisen pakkausmateriaalin vuoksi. Kyseessä on lämpimästä myytävä, laktoositon proteiinijuoma. Kyseisen tuote-erän pakkauksessa on virheellisesti kaksi alumiinikerrosta yhden sijaan, mikä saattaa vaikuttaa tuotteen säilyvyyteen. Ylimääräinen kalvo voi mahdollisesti myös irrota pakkauksesta. Takaisinveto koskee vain tuotteita, joiden parasta ennen -päiväys on 20.10.2024. Tuote on ollut myynnissä kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä. Tuote: Sportyfeel laktoositon proteiinijuoma, toffee Pakkauskoko: 330 ml Parasta ennen: 20.10.2024 Erätunnus: 24172 Lidl pyytää kyseisen erän tuotteita ostaneita asiakkaitaan palauttamaan tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa. Lisätietoja asiakkaille: Lidlin asiakaspalvelu, https://asiakaspalvelu.lidl.fi/ Lisätietoja medialle: Lidlin viestintä, media@lidl.fi, 09 2345 6400 Takaisinveto tehdään, kun tuote on

Tätä arkituotetta suomalaiset käyttävät 60 % enemmän, kuin EU-direktiivi tavoittelee20.5.2024 11:21:13 EEST | Tiedote

Vuoden 2025 loppuun mennessä tulisi muovikasseja käyttää alle 40 vuodessa kansalaista kohti. Suomalaiset käyttivät 64 muovikassia vuonna 2022, eli tavoitteeseen on vielä matkaa. Lidl kysyi asiakkailtaan syitä muovikassien käytölle ja selvitti heidän tietämystänsä muovikasseista. Suurimmalle osalle tuli yllätyksenä, että kassalta yksittäin myytävä muovipussi sisältää jopa viisi kertaa enemmän muovia kuin rullasta myytävä.

Lidl tekee paluun musiikkibisnekseen – uusi kesäbiisi henkii Tapani Kansan menevää klassikkohittiä26.4.2024 14:07:37 EEST | Tiedote

Lidl on tunnettu soittolistoja villitsevistä kesäbiiseistään. Tänä vuonna Lidlin odotettu kesäbiisi tekee näyttävän paluun muutaman vuoden tauon jälkeen. Tapani Kansan klassikkohittiä mukaileva biisi on nyt julkaistu Spotifyssa ja Singa-laulukirjastossa. Toukokuun aikana biisiin on myös tulossa Youtubessa julkaistava musiikkivideo sekä TikTokista löytyvä tanssikoreografa. Biisillä Lidl haluaa ilahduttaa suomalaisia sekä luoda hyvää kesäfiilistä säästä riippumatta.

Kesän jäätelöissä trendinä raikkaus ja klassikkomaut – uutuudet saapuvat Lidliin23.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Lidl tuo kesän 2024 sesonkiin uusia jäätelöitä sekä aiempien vuosien suosikkeja. Tänä kesänä jäätelöiltä kaivataan raikkautta ja aitoja makuja. Lidlin viime kesän uutuustuote smoothiepuikko nappasi voiton kansainvälisessä kaupan omien merkkien kilpailussa, ja tänä kesänä vegaanisesta ja rasvattomasta smoothiepuikosta tuodaan myyntiin uusi virkistävä maku, päärynä. Kesän uutuusjäätelöt saapuvat Lidleihin lähiviikkoina.

Tutkimus paljastaa suomalaisten näkemykset ruoan hinnasta – näistä säästetään22.4.2024 08:15:00 EEST | Tiedote

Lidlin teettämästä tutkimuksesta selviää, että suomalaiset kokevat erityisesti elintarvikkeiden hintojen nousseen viimeisen puolen vuoden aikana, vaikka faktat puhuvat toista. Suurin osa kyselyyn vastanneista on muuttanut ostotottumuksiaan tehdäkseen säästöä ruokaostoksilla. Joulukuusta lähtien Lidl on laskenut lähes tuhannen tuotteen hintaa ja ostoskassin saa Lidlistä halvemmalla kuin puoli vuotta sitten.

Lidl puhuu kestävän ruokavalion puolesta – laskee kasvipohjaisten Vemondo-tuotteiden hintaa4.4.2024 08:12:41 EEST | Tiedote

Lidl on ryhtynyt konkreettisiin toimiin terveyden ja ympäristön kannalta kestävän ruokavalion edistämiseksi. Yhtiön tavoitteena on kaksinkertaistaa kasviproteiinien myynnin osuus vuoteen 2030 mennessä. Tavoitteeseen päästäkseen Lidl aikoo laskea kaikkien kasvipohjaisten Vemondo-tuotteiden hintoja 8.4. alkaen. Jatkossa Vemondon kasviproteiinit ovat vähintään yhtä edullisia kuin vastaava lihaproteiini.

Suomessa kehitetty smoothiepuikko päihitti italialaisen sorbetin kansainvälisessä kilpailussa – voittotuote myyntiin Lidleihin myös tänä kesänä3.4.2024 10:43:30 EEST | Tiedote

Kaksi Lidlin oman tuotemerkin Gelatellin smoothiepuikkoa nappasi voiton omassa kategoriassaan Euroopan innovatiivisimpien kauppojen omien merkkien kilpailussa. Pakastetuotteiden kategorian voittaneet smoothiepuikot saivat raadilta kiitosta korkeasta hedelmäpitoisuudesta sekä erinomaisesta, virkistävästä mausta. Smoothiepuikkoja on saatavilla kaikista Lidleistä myös tänä kesänä.

Lidl arpoo yli tuhannelle lapselle matkan jalkapallon EM-kisoihin saattamaan huippupelaajia kentälle2.4.2024 11:16:38 EEST | Tiedote

Lidl on jalkapallon UEFA EURO 2024TM -turnauksen virallinen kumppani kansainvälisesti. Osana yhteistyötä Lidl hakee euroopanlaajuisesti osallistujia Lidl Kids Teamiin. Lidl Kids Team on yli 1100 lapselle ainutlaatuinen mahdollisuus päästä kisamatkalle ja saattamaan jalkapallotähtiä kentälle. Suomesta Lidl Kids Teamiin haetaan 11 lasta. Kisamatkat arvotaan Lidl Plus -sovelluksessa ilmoittautuneiden kesken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Viimeinen
  • >>

Lidl on Suomen kolmanneksi suurin päivittäistavarakaupan ketju. Tarjoamme parasta laatua halpaan hintaan iloisesti palvellen ja vastuullisesti toimien. Noin 75 % meillä myytävistä tuotteista on Lidlin omia merkkejä; niitä ovat muun muassa Pohjolan Meijeri, Leipäaitta, Kartanon, Kanamestari, Grillimaisteri ja Deluxe. 

Lidl-myymälöitä on Suomessa yli 200 Hangosta Sodankylään. Tavaravirrat kulkevat myymälöihin viikon jokaisena päivänä Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevien jakelukeskustemme kautta. Pääkonttorimme on Espoossa. Työllistämme Suomessa lähes 5 800 kaupan alan ammattilaista. Ensimmäiset myymälät Suomessa avattiin vuonna 2002. Kansainvälisesti Lidl toimii 32 maassa.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye