Tilaa tiedotteet antamalla sähköpostiosoitteesi. Voit perua tilauksen milloin tahansa.
Bon Group Oy Tarina alkoi vuonna 2023, kun perustajat päättivät muuttaa ravintola -alaa sisältä
päin ja tekemällä asioita ihmiskeskeisesti ja kasvaa vastavirtaan nopeammin kuin muut samassa
ajassa. Yhtiö omistaa ja operoi useita suosittuja ravintoloita eri puolilla Suomea, mukaan lukien
Tahkolla olevat Piazza Tahko, Pehkubaari, Karhupub sekä Oulussa olevat Jumpru, Kaarlenholvi ja
Oluthuone Leskinen. Yhtiö toimii yliopistokaupungeissa ja top5-matkailukeskuksissa. Kaikkiaan
konserniin kuuluu jo 11 ravintolaa, cateringtoimintaa, konsulttitoimintaa sekä
henkilöstövuokraustoimintaa. Yhtiön ravintoloissa on 6000 asiakaspaikkaa, yhtiössä työskentelee
yli 100 työntekijää, yhtiön ravintoloissa syntyy yhteensä noin 11000 kuittia viikossa sekä some
seuraajia yhtiön ravintoloilla on jo noin 50000. Vahvistamalla yrityskulttuuria ja investoimalla
osaamiseen sekä osaamisen kehittämiseen yhtiö varmistaa, että tiimit ovat valmiita sopeutumaan
markkinoiden muutoksiin, antamaan joka päivä pakollisen asemesta parhaansa asiakkaan puolesta
sekä ajamaan yhtiön kasvutavoitteita. Yhtiö tunnettiin aiemmin nimellä Pro Restaurants Oy, joka
uudisti sijoituskierroksen päätteeksi myös brändinsä marraskuussa 2024 Bon Group Oy:ksi. Bon
Group Oy jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista kasvaen sekä orgaanisesti, että ostamalla
portfolioonsa kassavirtapositiivisia tunnettuja ravintoloita. Yhtiö tavoittelee Suomen suurimman
yksityisomisteisen ravintolayhtiön asemaa. Yhtiön tavoitteena on viisinkertaistaa nykyinen
liikevaihtotasonsa vuoteen 2033 mennessä. http://www.bongroup.fi
Bon Group Oy Tarina alkoi vuonna 2023, kun perustajat päättivät muuttaa ravintola -alaa sisältä
päin ja tekemällä asioita ihmiskeskeisesti ja kasvaa vastavirtaan nopeammin kuin muut samassa
ajassa. Yhtiö omistaa ja operoi useita suosittuja ravintoloita eri puolilla Suomea, mukaan lukien
Tahkolla olevat Piazza Tahko, Pehkubaari, Karhupub sekä Oulussa olevat Jumpru, Kaarlenholvi ja
Oluthuone Leskinen. Yhtiö toimii yliopistokaupungeissa ja top5-matkailukeskuksissa. Kaikkiaan
konserniin kuuluu jo 11 ravintolaa, cateringtoimintaa, konsulttitoimintaa sekä
henkilöstövuokraustoimintaa. Yhtiön ravintoloissa on 6000 asiakaspaikkaa, yhtiössä työskentelee
yli 100 työntekijää, yhtiön ravintoloissa syntyy yhteensä noin 11000 kuittia viikossa sekä some
seuraajia yhtiön ravintoloilla on jo noin 50000. Vahvistamalla yrityskulttuuria ja investoimalla
osaamiseen sekä osaamisen kehittämiseen yhtiö varmistaa, että tiimit ovat valmiita sopeutumaan
markkinoiden muutoksiin, antamaan joka päivä pakollisen asemesta parhaansa asiakkaan puolesta
sekä ajamaan yhtiön kasvutavoitteita. Yhtiö tunnettiin aiemmin nimellä Pro Restaurants Oy, joka
uudisti sijoituskierroksen päätteeksi myös brändinsä marraskuussa 2024 Bon Group Oy:ksi. Bon
Group Oy jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista kasvaen sekä orgaanisesti, että ostamalla
portfolioonsa kassavirtapositiivisia tunnettuja ravintoloita. Yhtiö tavoittelee Suomen suurimman
yksityisomisteisen ravintolayhtiön asemaa. Yhtiön tavoitteena on viisinkertaistaa nykyinen
liikevaihtotasonsa vuoteen 2033 mennessä. http://www.bongroup.fi