17 HakutuloksetMainosmyynti

Wolfcom

Digimarkkinointi: kun keksit loppuvat?26.6.2023 14:59:46 EEST | Wolfcom | Tiedote

Markkinoijien ja myyjien työkaluista katoavat mainonnan kohdentamiseen käytetyt kolmannen osapuolen evästeet, kun ne kielletään pian myös Google Chrome -selaimissa. Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset mainostajat eivät ole vielä valmistautuneet digimarkkinointia mullistavaan muutokseen: vain vajaalla viidenneksellä (23 prosentilla) suomalaisista mainostajista on selkeä suunnitelma, kuinka kolmannen osapuolen evästeet korvataan*.
Johnny L

Kaiku-radiomainoskilpailun Grand Prix -työssä synnytään uudelleen – Pohjola Vakuutuksen Markku ja Johannes voittoon25.3.2021 16:20:27 EET | Johnny L | Tiedote

Vuosittaisen radiomainoskilpailu Kaikun voittajat palkittiin tänään virtuaalisessa KaikuGaalassa. RadioMedia ry:n järjestämässä kilpailussa kruunattiin koronavuoden parhaat radiomainokset kahdeksassa kategoriassa sekä valittiin vuoden toimistot. Kilpailun Grand Prix -palkinto jaettiin Pohjola Vakuutuksen Markku ja Johannes -mainossarjalle.
Johnny L

Kaupallinen radio täyttää 35 vuotta haastavissa olosuhteissa - uutta tutkimustietoa suomalaisten mediatottumuksista korona-aikana27.4.2020 08:00:05 EEST | Johnny L | Tiedote

Suomalainen kaupallinen radio saavuttaa nuorekkaan, mutta silti jo elämänkokemusta omaavan 35 vuoden iän tänään huhtikuun 27. päivänä 2020. Vuosikymmenten aikana kaupallinen radio on kasvanut, kypsynyt ja ollut aina ihmisille läsnä niin hyvässä kuin pahassa. Radio on nyt kiinteä osa laajempaa audion suosion nousua ja kaupallisesti ala on kasvanut viimeiset kuusi vuotta. Poikkeustilassa radio on ihmisten ystävä ja arjen rytmittäjä, jota kuunnellaan paljon: RadioMedian tuoreen kyselyn mukaan 62 % suomalaisista on lisännyt medioiden käyttöään poikkeusaikana.
Johnny L

Kaupallinen radio teki jälleen kaikkien aikojen mainosmyyntiennätyksen vuonna 2019 - kasvua jo kuusi vuotta peräkkäin23.1.2020 08:00:00 EET | Johnny L | Tiedote

Radio on Suomessa voimissaan. Kaupallisen radion mainosmyynti kasvoi vuonna 2019 RadioMedian keräämien myyntitilastojen mukaan 6,1 % edellisvuoteen verrattuna ollen nyt 69,74 miljoonaa euroa (2018: 65,5M€). Vuoden 2020 alusta alkaneen uuden 10-vuotisen radioiden toimilupakauden innostuksessa 35 vuotta täyttävän kaupallisen radion tulevaisuus näyttää hyvin valoisalta.
Pääkaupunkiseudun Kaupunkiliikenne Oy

Kaupunkipyörät toimittaa Moventia & Smoove SAS20.10.2015 18:16:38 EEST | Pääkaupunkiseudun Kaupunkiliikenne Oy | Tiedote

HKL:n johtokunta on kokouksessaan 20.10. valinnut Helsingin kaupunkipyöräjärjestelmän toimittajaksi konsortion Moventia & Smoove SAS (mukana myös Clear Channel Suomi Oy sekä Helkama Velox Oy). Johtokunta edellytti lisäksi, että ennen sopimuksen solmimista HKL vielä varmistaa hankkeen rahoituksen. Kustannusarvio on yhteensä 12 950 000 euroa kymmenen vuoden ajalle. Valitun toimittajan tarjous oli HKL:n saamista tarjouksista kokonaistaloudellisesti edullisin.
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye