Nordic Telecom Oy:n puhelunhallintapalvelu osaksi DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää
”Yhteistyömme avulla rengasalalla toimivat yritykset pystyvät palvelemaan paremmin soittavia asiakkaita, koska nyt myös puhelutiedot löytyvät DäckDatan käyttöliittymästä”, kertoo Compilator Ab:n toimitusjohtaja Anders Paulcén. ”Ratkaisun myötä vastaamatta jääneet puhelut tunnistetaan, palvelua pystytään kehittämään ja ajoittaista ruuhkautumista pystytään purkamaan helpommin”.
” Yhteistyö Compilator Ab:n kanssa nähtiin molemminpuolisena kilpailuetuna. Palvelua päästään käyttämään lisäämättä uutta työkalua työpöydälle. Asiakasyritykset haluavat ennen kaikkea käyttää sellaisia toiminnaohjauspalveluja (ERP), joihin pystyy räätälöimään ominaisuuksia oman tarpeen mukaisesti", toteaa Nordic TeleCom Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen. ”Lisäksi asiakkaiden sitouttaminen kiristyvässä kilpailutilanteessa on liiketoiminnan kannalta aivan olennaista”, hän jatkaa.
Compilator Ab perustettiin 1995 ja yritys toi markkinoille ensimmäisen tietokoneavusteisen rengasohjelman (DäckData) jo vuonna 1999. DäckData on Pohjoismaiden markkinoiden johtava rengasohjelma, joka antaa liiketoiminnasta kattavan yleiskuvan, tarjoaa tehokkaan työnkulun ja sitä myötä parannetun kustannustehokkuuden. www.compilator.se
Nordic Telecom Oy tuottaa puheluiden hallintapalvelua, joka auttaa poimimaan vastaamattomat puhelut. Paremman asiakaspalvelun avulla voidaan keskittyä tehokkaampaan liiketoimintaan. Pilvipalveluna tarjottava palvelu on teknologia-, alusta- ja operaattoririippumaton ja se toteutetaan asiakkaan olemassa olevaan puhelinjärjestelmään. www.nordictelecom.fi
Yhteyshenkilöt
Lisätiedot:
toimitusjohtaja Anders Paulcén
Compilator Ab
tel. +46 10 199 27 00
Toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen
Nordic TeleCom
tel. +358 44 906 7402
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Nordic Telecom
En ny tjänst innovation till kundupplevelse14.6.2018 06:14:00 EEST | Pressmeddelande
Förbättring av kundtjänst med hjälp av teknologi är nutidens concept. De flesta kunderna behöver sakkunnig betjäning, ibland t.o.m. 24/7. De mest använda realtida kanalerna kan ibland överbelastas - nu ersätter en kundcentrerad lösning köandet.
A new service innovation to improve customer experience14.6.2018 06:14:00 EEST | Press release
Customer experience can be improved with the newest technology. The most customers need professional servies, even 24/7. The busiest contact channels are telephone calls and chat, which may have rush hours some times – instead of queuing we have developed a new approach.
Uusi innovaatio parempaan asiakaskokemukseen14.6.2018 06:14:00 EEST | Tiedote
Asiakaspalvelun kehittäminen teknologian avulla on nykypäivää. Useimmat asiakkaat tarvitsevat konsultoivaa asiantuntijapalvelua, toisinaan 24/7. Yleisimmin käytetyt, reaaliaikaiset viestintäkanavat, puhelut ja chatti saattavat tilapäisesti jo ruuhkautua – jonottamisen vaihtoehdoksi on kehitetty ratkaisu.
Nordic Telecom Ltd (NTC) to be Integrated to DäckData ERP20.11.2017 07:30:00 EET | Press release
Nordic TeleCom Oy (NTC) and Compilator Ab have signed a mutual agreement in November 2017. NTC Smart Callback is integrated as a functional part to DäckData ERP. Integration will take place in January 2018.
Nordic Telecom Ltd (NTC) ska integreras med Compilator DäckData ERP20.11.2017 07:30:00 EET | Pressmeddelande
Nordic TeleCom Oy (NTC) och Compilator AB har skrivit under ett ömsesidigt avtal i november 2017. NTC Smart Callback kommer att integreras som en funktionell del inom DäckData ERP. Integrationen kommer att äga rum i januari 2018.