Uusi innovaatio parempaan asiakaskokemukseen
Nordic TeleCom (NTC) ja Smilee ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jossa chatti-ylivuoto ohjataan osaksi NTC -palvelua. Kyseessä on suomalainen palveluinnovaatio, jossa vastaamattoman puhelun tai chatin ylivuotoyhdistelmä toteutetaan ensimmäistä kertaa. Uusi palvelukonsepti on nyt valmis.
"Yhteistyöajatus on asiakkaan näkökulmasta erinomainen”, sanoo Smileen toimitusjohtaja Teuvo Karppinen. "Oivallus parantaa palvelukokemusta syntyi alun perin yhteiseltä asiakkaaltamme. NTC tuottaa ylivuotopalvelua sekä puhelu että chat-yhteydenotoille, jos kanavat syystä tai toisesta ruuhkautuvat. Chat asiakas saa, niin pyytäessään, henkilökohtaista palvelua takaisinsoiton avulla”.
"Yhteistyö Smileen kanssa nähdään molemminpuolisena kilpailuetuna” toteaa NTC:n toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen. ”Uusi toimintamalli auttaa entistä haastavampien asiakaspalvelutilanteiden hoitamisessa. Asiakaspalvelu puhelu- ja chatkanavissa on paras yhdistelmä useimmille palveluorganisaatioille. Näiden yritysten asiakaskokemuksen parantamiseen tarjoamme oivan ratkaisun” hän jatkaa.
Yhteyshenkilöt
Lisätiedot:
Jarkko Ruuskanen
NTC toimitusjohtaja
+358 44 9067402
www.nordictelecom.fi
Teuvo Karppinen
Smilee
toimitusjohtaja
+358 40 552 8702
www.smilee.io
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Nordic Telecom Oy (NTC) tuottaa puheluiden hallintapalvelua, joka auttaa poimimaan vastaamattomat puhelut ja chatit. Paremman asiakaspalvelun avulla voidaan keskittyä tehokkaampaan liiketoimintaan. Pilvipalveluna tarjottava palvelu on teknologia-, alusta- ja operaattoririippumaton ja se toteutetaan räätälöitynä jokaisen asiakkaan olemassa olevaan puhelinjärjestelmään. Lisätiedot: Jarkko Ruuskanen, NTC toimitusjohtaja, +358 44 9067402 www.nordictelecom.fi
Smilee on nopeasti kasvava chat-toimittaja sekä johtava autokaupan chat-kumppani Suomessa. Smilee tuo yhteen asiantuntevan online asiakaspalvelun sekä verkossa palvelua tarvitsevat asiakkaat. Smileen chatin ja korkealaatuisen asiakaspalvelun avulla lisätään myyntiä ja konversiota verkkosivuilla. Lisätiedot: Teuvo Karppinen, Smilee, toimitusjohtaja, +358 40 552 8702 www.smilee.io
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Nordic Telecom
En ny tjänst innovation till kundupplevelse14.6.2018 06:14:00 EEST | Pressmeddelande
Förbättring av kundtjänst med hjälp av teknologi är nutidens concept. De flesta kunderna behöver sakkunnig betjäning, ibland t.o.m. 24/7. De mest använda realtida kanalerna kan ibland överbelastas - nu ersätter en kundcentrerad lösning köandet.
A new service innovation to improve customer experience14.6.2018 06:14:00 EEST | Press release
Customer experience can be improved with the newest technology. The most customers need professional servies, even 24/7. The busiest contact channels are telephone calls and chat, which may have rush hours some times – instead of queuing we have developed a new approach.
Nordic Telecom Ltd (NTC) to be Integrated to DäckData ERP20.11.2017 07:30:00 EET | Press release
Nordic TeleCom Oy (NTC) and Compilator Ab have signed a mutual agreement in November 2017. NTC Smart Callback is integrated as a functional part to DäckData ERP. Integration will take place in January 2018.
Nordic Telecom Ltd (NTC) ska integreras med Compilator DäckData ERP20.11.2017 07:30:00 EET | Pressmeddelande
Nordic TeleCom Oy (NTC) och Compilator AB har skrivit under ett ömsesidigt avtal i november 2017. NTC Smart Callback kommer att integreras som en funktionell del inom DäckData ERP. Integrationen kommer att äga rum i januari 2018.
Nordic Telecom Oy:n puhelunhallintapalvelu osaksi DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää20.11.2017 07:30:00 EET | Tiedote
Nordic TeleCom Oy (NTC) ja Compilator Ab ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jossa NTC:n takaisinsoittopalvelu integroidaan osaksi rengasalan DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää. Järjestelmäintegraatio otetaan käyttöön tammikuussa 2018.