
Mainonnan ammattilainen ohjaa dataa, ei toisin päin

Multitaskaus ja moniosaaminen ovat sanoja, jotka kääntyvät oikeassa elämässä työtehtävien pintaraapaisuksi. Tamperelaisessa mainostoimisto Mediaportaassa ammattitaidon mittari on ymmärtää asioita laajasti ja samalla hallita oma erityisalansa syvällisesti.
Markkinoinnin maailmassa parhaiden osaajien urapolut ovat tallaajansa näköisiä. Alan hektinen tahti tekee parhaastakin koulutuksesta hetkessä vanhentuneen; todellista osaamista voi hankkia vain menemällä määrätietoisesti eteenpäin. Siksi Mediaporras panostaa siihen, että sen asiantuntijoiden ammattitaidon yhteenlaskettu summa olisi enemmän kuin pelkät osaset.
- Meillä koko tiimi ymmärtää kokonaisuuden ja ruokkii ideoita omalta näkökantiltaan, mutta lopputuloksen hioo aina kulloisenkin työn erityisosaaja, kertoo Mediaportaan tuore toimitusjohtaja ja osakas Aapo-Lassi Kankaala.
Data pitää ideoida eloon
Data on tulevaisuuden öljy, kaiken pelastaja ja muita kuluneita vertauksia. Mediaportaalaisilla on sen arvosta oma näkemyksensä: datan hyödyntäminen läpi linjan on itsestäänselvyys, ei ratkaisu.
- Numerot ovat vain numeroita. Ne pitää värittää ideoiksi, jalostaa sisällöksi ja tarjoilla oikein, selventää uusi luova johtaja Sami Nieminen. Hän on Kankaalan tavoin tuore osakas.
Koko Mediaportaan tiimi on yhtä mieltä siitä, että data on loputon inspiraation lähde, joka ruokkii mielikuvitusta uusiin ulottuvuuksiin.
Asenteella ja avoimin kortein
Toimiva asiakassuhde voi olla vain läpinäkyvä ja siihen data on oiva apuväline. Mediaporras onkin kehittänyt perinteisten verkkoanalytiikan ja somemittariston rinnalle ROI-työkalun.
- Koska teemme Omasuunnittelija-asiakkaiden liiketoiminnan ytimessä isojakin päätöksiä, tahdomme näyttää heille tulokset helposti hahmoteltavassa muodossa, Kankaala kertoo.
Omasuunnittelija-asiakkaat ovat valinneet ulkoistaa markkinointipäällikön paikkansa. Yhden ihmisen sijaan saappaita täyttää silloin koko toimiston väki erilaisine erityisosaamisineen – ja tulosta syntyy.
- Meillä kaikki painavat johtoa myöten kädet savessa. Haluamme ensisijaisesti tuoda oikeaa lisäarvoa asiakkaan liiketoiminnalle, se palkitsee kyllä itsensä, Nieminen summaa.
Toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala ja luova johtaja Sami Nieminen ovat tamperelaisen mainostoimisto Mediaportaan uusia osakkaita. Vanhoina osakkaina jatkavat strategi ja hallituksen puheenjohtaja Juha Siirtola sekä myyntipäällikkö Esa Ylikoski.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Sami Nieminen
luova johtaja
044 580 1834
sami@mediaporras.com
Kuvat

Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tuloksellista mainostoimistopalvelua
Creative Crue Oy on mainostoimisto joka luo datasta menestystarinoita. Jokaisella asiantuntijallamme on oma erikoisosaamisensa sekä taito ottaa osaamisesta kaikki irti. Hyödynnämme uusimpia työkaluja ja innovaatioita ensimmäisenä, mutta uskomme, että tulevaisuus on ihmisissä. Meillä on korkea työmoraali ja olemme ylpeitä jokaisesta työstämme. Olemme toimisto, joka tunnetaan luovista ideoistaan, digitaalisen markkinoinnin osaamisestaan sekä hyvästä asiakaspalvelusta. Luovina koteina toimivat Tampere ja Helsinki.
info@crue.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Creative Crue Oy
Susanna Nipuli siirtyi Ilmeeltä Creative Cruen myyntijohtajaksi13.9.2023 07:45:00 EEST | Uutinen
Susanna Nipuli on aloittanut tamperelaisen mainostoimiston Creative Cruen myyntijohtajana. Edelliset liki viisi vuotta Nipuli työskenteli mainostoimisto Ilmeellä, missä hän toimi muun muassa yksikönjohtajana ja vastasi liiketoiminnan operatiivisesta ja tulosvastuullisesta johtamisesta ja kehittämisestä sekä kahdenkymmenen henkilön esihenkilötyöstä.
Mainosalan konkari Creative Cruen neuvonantajaksi tukemaan strategista kasvua10.8.2023 07:00:00 EEST | Tiedote
Tamperelainen markkinointitoimisto Creative Crue jatkaa vahvalla kasvu-uralla. Uusimman teknologian ja datan hyödyntäminen luovassa suunnittelussa on Cruen toiminnan kulmakivi, ja siihen perustuvaa strategista kasvua on tullut neuvonantajana tukemaan Vesa Tauriainen.
Markkinoija, unohda datan ja luovuuden vastakkainasettelu20.8.2019 08:00:00 EEST | Tiedote
Datan ja luovuuden välinen tasapainottelu on puhuttanut markkinointialaa viime kuukausina. Syy kahtiajakautuneisuuteen on jo pidempään jatkunut markkinoinnin murros kohti aina vain digitaalisempaa, vuorovaikutteisempaa ja pirstaloituneempaa markkinointia.
Open Studios avaa Creative Cruen takahuoneen vierailijoille19.8.2019 13:58:14 EEST | Kutsu
Vuoden 2019 Tampereen arkkitehtuuri- ja designviikkoa vietetään 23.–31.8. Viikko on täynnä muotoilua, arkkitehtuuria, kaupunkisuunnittelua ja elävää kaupunkikulttuuria.
Ainoa varma asia on muutos – myös markkinoinnissa16.11.2018 08:00:00 EET | Tiedote
Maailma ja sen mukana työelämä ja markkinointi elävät murroksessa. Enää ei riitä, että toimitaan kuin aiemmin, vaan on kehityttävä niin työ- kuin vapaa-aikana ja mitä erilaisimpien kanavien avulla. Digitaalisuus on muuttanut eri toimialojen rakenteita, ja alustatalous on mullistanut yritysten tavan myydä palvelujaan. Perjantaina 16.11. Pirkanmaan kovimmat markkinoinnin tekijät kokoontuvat Business Battleen Solo Sokos Hotel Torniin yhteen keskustelemaan nykymarkkinoinnista ja markkinoinnin tulevaisuudesta muutosten paineessa. Yksi Business Battlen järjestäjistä, Mediaporras, näyttää mallia tavasta reagoida maailman, bisneksen ja markkinoinnin muutokseen. Mainostoimisto vahvistaa asemaansa bränditoimistona muuttumalla Mediaportaasta Creative Crueksi.