
Mainosalan konkari Creative Cruen neuvonantajaksi tukemaan strategista kasvua

– Täällä on toimiva ajatus siitä, kuinka markkinoinnin automaatiota voi hyödyntää asiakkaiden liiketoiminnan kasvattamisessa. Cruella osataan teknologian avulla valjastaa luovuus tavalla, joka näkyy asiakkaalle tuloksena, Vesa Tauriainen sanoo.
Viimeiset kymmenen vuotta Yhdysvalloissa asunut Tauriainen on markkinoinnin ja teknologia-alan konkari. Hänen ansioluettelossaan ovat muun muassa mainostoimisto Bermudan ja ohjelmistoyritys Husky Intelligencen perustaminen sekä lukuisten eri yritysten hallitustyöhön osallistuminen ja neuvonantajana toimiminen. Bermuda yhdistyi tämän vuoden alussa Aava & Bang -toimiston kanssa jälkimmäisen nimen alle, ja Tauriainen luopui samalla osakkuudestaan.
– Käteni vapautuivat Bermuda-kauppojen jälkeen, ja minua pyydettiin mukaan useammankin markkinointitoimiston toimintaan. Cruen valitseminen oli lähes itsestäänselvyys, sillä pidän yrityksen arvomaailmasta ja toimintakulttuurista, ja koen että minulla on annettavaa toimintaan.
– Nälkä on kasvanut sen suhteen, kuinka Crueta voi auttaa kasvamaan. Me olemme painamassa kaasua, kun muut jarruttelevat.
Luovuuden ja teknologian vastakkainasettelun aika on ohi
Creative Cruen toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala toteaa Vesa Tauriaisen roolin sopivan juuri tähän hetkeen yrityksen matkalla.
– Vesan ammattitaito ja luontainen draivi sekä näkemys tukevat erityisesti seuraavan kasvupyrähdyksen tavoitetta.
– Samalla tavalla kasvupolkuun liittyy olennaisesti juuri ansaittu AAA-luottoluokitus, Kankaala jatkaa.
Vesa Tauriainen korostaa Cruen hallitsevan markkinoinnin automaation nimenomaan osana kampanjasuunnittelua.
– Automaatio ei ole taikuutta, vaan pohjimmiltaan joukko hyvin yksinkertaisia asioita. Cruen rooli on auttaa asiakkaat alkuun sen hyödyntämisen kanssa. Uusien kalliiden järjestelmien ostamiseen ei ole tarvetta, vaan automaatiota voi hyödyntää kampanjoissa heti ja saada nopeasti tuloksia.
Crue haluaa kannustaa asiakkaita ostamaan toimistolta sekä luovan suunnittelun että markkinoinnin automaation palvelut samalla kerralla. Toiminta-ajatukseen kuuluu, että luovat palvelut ja automaatioavusteiset, tulosta ohjaavat kampanjat ovat osa samaa, liiketoiminta- ja brändilähtöistä markkinointityötä.
– Teknologia on sekä asiakkaan tuloksen että paremman luovan suunnittelun mahdollistaja, Tauriainen toteaa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Creative Crue
Toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala
040 713 1543
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Creative Crue on tamperelainen mainostoimisto, joka luo datasta menestystarinoita. Crue on digitaalisempi kuin mainostoimisto, luovempi kuin digitoimisto ja konkreettisempi kuin bränditoimisto.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Creative Crue Oy
Susanna Nipuli siirtyi Ilmeeltä Creative Cruen myyntijohtajaksi13.9.2023 07:45:00 EEST | Uutinen
Susanna Nipuli on aloittanut tamperelaisen mainostoimiston Creative Cruen myyntijohtajana. Edelliset liki viisi vuotta Nipuli työskenteli mainostoimisto Ilmeellä, missä hän toimi muun muassa yksikönjohtajana ja vastasi liiketoiminnan operatiivisesta ja tulosvastuullisesta johtamisesta ja kehittämisestä sekä kahdenkymmenen henkilön esihenkilötyöstä.
Markkinoija, unohda datan ja luovuuden vastakkainasettelu20.8.2019 08:00:00 EEST | Tiedote
Datan ja luovuuden välinen tasapainottelu on puhuttanut markkinointialaa viime kuukausina. Syy kahtiajakautuneisuuteen on jo pidempään jatkunut markkinoinnin murros kohti aina vain digitaalisempaa, vuorovaikutteisempaa ja pirstaloituneempaa markkinointia.
Open Studios avaa Creative Cruen takahuoneen vierailijoille19.8.2019 13:58:14 EEST | Kutsu
Vuoden 2019 Tampereen arkkitehtuuri- ja designviikkoa vietetään 23.–31.8. Viikko on täynnä muotoilua, arkkitehtuuria, kaupunkisuunnittelua ja elävää kaupunkikulttuuria.
Ainoa varma asia on muutos – myös markkinoinnissa16.11.2018 08:00:00 EET | Tiedote
Maailma ja sen mukana työelämä ja markkinointi elävät murroksessa. Enää ei riitä, että toimitaan kuin aiemmin, vaan on kehityttävä niin työ- kuin vapaa-aikana ja mitä erilaisimpien kanavien avulla. Digitaalisuus on muuttanut eri toimialojen rakenteita, ja alustatalous on mullistanut yritysten tavan myydä palvelujaan. Perjantaina 16.11. Pirkanmaan kovimmat markkinoinnin tekijät kokoontuvat Business Battleen Solo Sokos Hotel Torniin yhteen keskustelemaan nykymarkkinoinnista ja markkinoinnin tulevaisuudesta muutosten paineessa. Yksi Business Battlen järjestäjistä, Mediaporras, näyttää mallia tavasta reagoida maailman, bisneksen ja markkinoinnin muutokseen. Mainostoimisto vahvistaa asemaansa bränditoimistona muuttumalla Mediaportaasta Creative Crueksi.
Mainonnan ammattilainen ohjaa dataa, ei toisin päin1.2.2018 12:54:13 EET | Tiedote
Mainostoimisto Mediaportaan uusien osakkaiden mielestä data ei ole vastaus kaikkeen, moniosaajuus on puutteellista ammattitaitoa ja omaa myyntiä tärkeämpi tavoite on tuoda asiakkaan liiketoimintaan oikeaa lisäarvoa.