Promoted

Tapio Honkamaa liittyy Promotedin tiimiin

Kokenut journalisti haluaa uuden näkökulman viestintään.
Tapio Honkamaa

Mittavan työuran kotimaisessa mediassa tehnyt Tapio Honkamaa liittyy osaksi PR-toimisto Promotedin tiimiä senior advisoriksi.

Vuodenvaihteessa Mikkelin Kaupunkilehden päätoimittajan tehtävästä eläkkeelle jäänyt Honkamaa haluaa käyttää vuosien aikana kertynyttä osaamistaan ja verkostoaan niin asiakkaiden kuin kansalaistenkin hyödyksi.

Tammikuun aluevaaleissa hänet valittiin Etelä-Savon hyvinvointialueen valtuustoon
keskustan listoilta.

PR-toimisto Promotedissa Honkamaa haluaa tuoda asiakkaidensa käyttöön ymmärrystä median toiminnasta sekä tavoista tehdä mediaviestintää entistä tuloksekkaammin.

“On hienoa päästä oppimaan uusia näkökulmia, joita työskentely Promotedin tiimissä varmasti tuo eteen. Uskon, että voin kokemuksellani auttaa asiakkaitamme”, Honkamaa sanoo.

Toimittajan urallaan Honkamaa toimi muiden muassa sanomalehti Länsi-Savon päätoimittajana, Taloussanomien uutispäällikkönä ja Kauppalehden ja Kauppalehti Option toimituspäällikkönä sekä Keskisuomalaisen taloustoimituksen esihenkilönä.

Promoted on räätälöityyn mediaviestintään erikoistunut PR-toimisto, joka toimi maanlaajuisesti. Merkittävä osa yhtiön asiakkaista on kotimaisia B2B-yrityksiä.

Promoted tukee asiakkaitaan PR-suunnitelmien luomisessa ja tulosperusteisessa toteuttamisessa.

Tapio Honkamaa

Promoted
Kuilukuja 4

0503142590http://www.promoted.fi

Promoted on räätälöityyn mediaviestintään erikoistunut PR-toimisto. Viemme asiakkaamme mediaan. Palvelemme journalisteja ehdottamalla juttuaiheita joihin itse tarttuisimme.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Promoted