Akkreditoinnit Konferenssiliigan ja Veikkausliigan otteluihin avoinna

Hyvät median edustajat,

HJK pelaa jo kolmatta vuotta putkeen europelien lohkovaiheessa. Akkreditoinnit HJK:n loppukauden kotiotteluihin ovat nyt avoinna osoitteessa hjk.fi/media. Veikkausliigan otteluissa akkreditointi sulkeutuu 24 tuntia ennen ottelua ja Konferenssiliigan otteluissa 72 tuntia ennen ottelua.

Akkreditointia voivat hakea työtehtävissä olevat toimittajat ja kuvaajat. Konferenssiliigan otteluissa tulee olemaan paikalla runsaasti myös kansainvälistä mediaa, mikä tarkoittaa, että pressikatsomossa ja valokuvauspäädyissä tulee olemaan täyttä. Täten emme valitettavasti voi taata akkreditointia kaikille halukkaille.

Konferenssiliigassa joukkueet järjestävät aina otteluita edeltävinä päivinä mediatilaisuudet ottelustadionilla. Lähetämme näihin erilliset kutsut otteluiden lähestyessä.

Jos suunnittelette matkoja HJK:n Konferenssiliigan vierasotteluihin, voimme halutessanne hoitaa akkreditoinnin puolestanne – lähettäkää vapaamuotoinen viesti aiheesta osoitteeseen pekka.mantyla@hjk.fi

HJK:n syksyn kotiottelut Veikkausliigassa ja Konferenssiliigassa

La 16.9. klo 17.00 HJK–FC Inter