MUISTUTUS: HJK–PAOK-ottelun mediatilaisuudet ke 20.9.

Hyvät median edustajat,

Konferenssiliigan lohkovaiheen otteluissa molemmat joukkueet järjestävät ottelua edeltävänä päivänä omat mediatilaisuutensa ottelustadionilla.

Torstaina 21.9. klo 19.45 pelattavan avauskierroksen HJK–PAOK-ottelun mediatilaisuuksien ajankohdat Bolt Arenalla ovat ohessa – pyydämme ilmoittautumaan mediatilaisuuksiin viimeistään tiistaina 19.9. klo 20.00 osoitteeseen pekka.mantyla@hjk.fi.

HJK
Harjoitukset ke 20.9. klo 11.00
Mediatilaisuus ke 20.9. klo 13.00 Bolt Arenan Hall of Fame -tilassa. Median sisäänkäynti ennakkoon ilmoittautuneille MEDIA-ovesta.

HJK harjoittelee Boltilla klo 11.00 alkaen. Medialla on mahdollisuus seurata harjoituksia ensimmäisten 15 minuutin ajan pääkatsomosta.

Mediatilaisuudessa paikalla on päävalmentaja Toni Korkeakunnas sekä Klubin kreikkalaispelaaja Georgios Kanellopoulos.

Tilaisuus on kokonaan johdettu – huomioittehan tämän mikrofonivalinnoissa. Uefa sallii pöydälle vain omat mikrofoninsa, media saa äänet halutessaan talteen Splitboxista.

PAOK FC
Mediatilaisuus ke 20.9. klo 19.00
Harjoitukset ke 20.9. klo 19.30 Bolt Arenan Hall of Fame -tilassa. Median sisäänkäynti ennakkoon ilmoittautuneille MEDIA-ovesta.

Tilaisuus on kokonaan johdettu ja se järjestetään englanniksi (tulkkaus kreikaksi). Paikalla on päävalmentaja Razvan Lucescu sekä yksi pelaaja.

PAOK harjoittelee Boltilla klo 19.30 alkaen, ja medialla on mahdollisuus seurata harjoituksia ensimmäisten 15 minuutin ajan.