
Suomalaiseen muotibisnekseen kuuluu myös hyvää!
Kuluneen vuoden uutiset suomalaisesta muotimaailmasta ovat olleet synkkiä. Vaikea aika ja kasaantuneet haasteet ovat nujertaneet niin kauan rakastettuja brändejä kuin tulevaisuuden toivoja. Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM kuitenkin kasvaa poikkeuksellisesti vasten haastavaa markkinaa. IVALO.COM on myynyt vastuullista muotia viime vuonna 2022 noin 2 miljoonalla eurolla. Kuluva vuosi 2023 on jälleen ollut ennätystahtinen.
Juuri lanseerattu brändi- ja sivustouudistus tukee kansainvälistymistä
IVALO.COMin viimeaikainen menestys on kirkastanut brändin omistajille ja tekijöille sen kohderyhmiä, markkinapositiota sekä visiota. Asiakkaiden palaute on kehittänyt IVALO.COMin visuaalista ilmettä sekä sisältöjä modernimpaan ja raikkaampaan suuntaan.
"Uuden brändin ilme on astetta sofistikoituneempi, sillä IVALO.COMista vastuullista muotia ostavat asiakkaat arvostavat laatua ja tyyliä.” kertoo IVALO.COMin Head of Growth Hanna Sairinen.
IVALO.COMin uudessa ulkoasussa on kuitenkin haluttu säilyttää värejä ja leikkisyyttä, sillä ilo ja positiivisuus ovat aina olleet brändille tärkeitä.
“Persoonalliset sävyt ilmentävät myös muita arvojamme kuten rohkeutta ja diversiteettiä.”
Tyylikäs kauppa tarjoaa vastuullisen muodin ystäville hyvää mieltä ja hyvää omatuntoa.
Ainoastaan vastuulliseksi validoitua muotia sisältävä markkinapaikka on valmis seilaamaan uuden pukeutumisen lippulaivana kansainvälisille vesille.
IVALO.COM 360 -vastuullisuusvalidointi kiinnostaa sekä muodin tuottajia että asiakkaita
IVALO.COM kerää jokaisesta markkinapaikalle liittyvästä brändistä mittavan vastuullisuusaineiston. Vastuullisuuden selvittäminen ja avaaminen palvelee sekä kuluttajaa että muotibrändiä.
Kuluttajat voivat luottaa IVALO.COMissa myytävien validoitujen muotibrändien kokonaisvaltaiseen vastuullisuuteen ja painottaa ostopäätöksessä omia arvostuksiaan.
Muotibrändit saavat validoinnissa runsaasti objektiivista tietoa vastuullisuutensa tilasta. Työkalun avulla vastuullisuutta voidaan konkretisoida ja edelleen kehittää.
Mediapankki:
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Matti Lamminsalo, CEO
tel. +358 40 500 2607
mail. matti@ivalo.com
Linkit
Lisätietoa julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta IVALO.COM
IVALO.COM tuplasi myyntinsä ja rekrytoi alan tunnetun vaikuttajan ja kriitikon Outi Pyyn8.2.2023 10:20:26 EET | Tiedote
Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM on jälleen tuplannut myyntinsä vuonna 2022. Vastuullisen muotikaupan myynti viime vuonna oli noin 2 miljoonaa euroa. Yhtiön ja brändin menestys kertoo siitä, että aito vastuullisuus myy ja asiakkaat uskovat tuotekategoriaan. Arvopohjainen ostaminen kasvaa ja siihen vastaavaa valikoimaa on jatkuvasti enemmän. IVALO.COMin kasvavaan tiimiin on vuoden 2023 alusta rekrytoitu tunnettu tekstiilalan vastuullisuuskonsultti ja kriitikko, vuoden vastuullisuusvaikuttajaksi valittu Outi Pyy.
Pandemia-aika on lisännyt kiinnostusta vaatteiden vastuullisuutta kohtaan7.4.2022 14:32:40 EEST | Tiedote
Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM on myynyt vuonna 2021 validoituja muotibrändejä suomalaisille asiakkaille noin miljoonalla eurolla.
Vastuullisen muodin kasvuraketti IVALO.COM keräsi 850 000 euron rahoituskierroksen2.11.2021 08:00:00 EET | Tiedote
Suomalainen vastuullisen muodin verkkokauppa IVALO.COM kuuluu korona-ajan voittajiin, sillä sen kokonaismyynti on kasvanut lähes 30% kuukaudessa vuoden ajan. IVALO.COMin mukaan pandemia on myötävaikuttanut suomalaisten pukeutujien ympäristötietoisuuteen ja kiinnostukseen vaatteiden sosiaalista vastuullisuutta kohtaan.