MUISTUTUSKUTSU MEDIATILAISUUTEEN: Alkon trendikoosteen julkaisu 9.1. klo 9.00: poimintoja kiinnostavimmista trendeistä vuonna 2024

Alkon trendikatsaus listaa kiinnostavimmat juomailmiöt 2024. Tervetuloa Alkon virtuaaliseen mediatilaisuuteen tiistaina 9. tammikuuta klo 9.00.

Tervetuloa virtuaaliseen mediatilaisuuteemme, teemana kiinnostavimmat juomatrendit sekä se, mikä vielä kuplii pinnan alla!

Aika: Tiistai 9.1. klo 9–9.30

Paikka: Virtuaalinen livelähetys. Tilaisuuden osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille maanantaina 8.1. sähköpostitse

Ilmoittautuminen: Ilmoittauduthan tilaisuuteen viimeistään perjantaina 5. tammikuuta linkin kautta: ilmoittaudu tästä

Voit jakaa kutsua eteenpäin myös omalle ruoka- ja juoma-alan verkostollesi.

Ohjelma

Mikä trendaa vuonna 2024 juomien maailmassa? Alkon koostama lista ajankohtaisista juomailmiöistä kertoo, että pinnalla ovat eritoten keveys ja oikeat valinnat paitsi oman, myös ympäristön hyvinvoinnin kannalta.

Kartoitimme trendejä syksyllä 2023 tehdyllä kyselyllä, johon vastasivat alkolaisten asiantuntijoiden lisäksi tavarantoimittajamme sekä asiakkaiden Neuvonantajat-ryhmä. Tähän trendilistaukseen olemme kuratoineet sadoista vastauksista ne mielenkiintoisimmat ilmiöt.

Aamussa näihin ilmiöihin meidät johdattelevat Alkon valikoima- ja hankintajohtaja Anu Koskinen sekä tuoteviestintäpäällikkö Anri Lindström.

Tilaisuuden jälkeen sinulla on mahdollisuus haastatella niin Anua kuin Anria. Voit varata haastatteluajan jo etukäteen sähköpostitse osoitteesta viestinta@alko.fi

Osoitelähde
STT:n osoiterekisteri, Meltwaterin osoiterekisteri sekä Alkon oma mediapruuviosoiterekisteri.
Alkon tietosuojakäytänteet ovat kuvattu osoitteessa www.alko.fi/rekisteriselosteet

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva noin 11 000 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 373 myymälää, yli 130 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuonna 2022 Alkon liikevaihto oli 1,2 miljardia euroa ja asiakaskäyntejä reilut 52 miljoonaa.