Lidl arpoo yli tuhannelle lapselle matkan jalkapallon EM-kisoihin saattamaan huippupelaajia kentälle
Lidl on jalkapallon UEFA EURO 2024TM -turnauksen virallinen kumppani kansainvälisesti. Osana yhteistyötä Lidl hakee euroopanlaajuisesti osallistujia Lidl Kids Teamiin. Lidl Kids Team on yli 1100 lapselle ainutlaatuinen mahdollisuus päästä kisamatkalle ja saattamaan jalkapallotähtiä kentälle. Suomesta Lidl Kids Teamiin haetaan 11 lasta. Kisamatkat arvotaan Lidl Plus -sovelluksessa ilmoittautuneiden kesken.

Tänään 2.4.2024 Lidlin sovelluksessa käynnistyy 6–10-vuotiaiden lasten vanhemmille ja virallisille huoltajille suunnattu arvonta, jossa voi voittaa kisamatkan UEFA EURO 2024 -jalkapalloturnauksen sekä lapselle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä saattamaan huippupelaajia kentälle. Voittajat valitaan arpomalla. Arvontaan osallistutaan täyttämällä ilmoittautumislomake Lidl Plus -sovelluksessa. Ilmoittautua voivat kaikki 6–10-vuotiaiden lasten viralliset huoltajat.
Lidl Kids Team -arvonnan voittajat saavat palkinnoksi ainutlaatuisen kisamatkan: Lidl kattaa kaikki kulut lapselle ja yhdelle vanhemmalle. Tällä halutaan taata, että arvonnan voittajat voivat osallistua matkalle taloudellisesta tilanteestaan riippumatta. Matkapakettiin paikan päällä Saksassa kuuluu hauskaa paikallista ohjelmaa. Kirsikkana kakun päällä on tähtihetki, kun lapsi pääsee saattamaan huippujalkapalloilijan kentälle kymmenien tuhansien fanien edessä UEFA EURO 2024 -ottelussa.
– Onhan tämä aivan käsittämättömän hieno mahdollisuus yhdelletoista suomalaiselle perheelle päästä osaksi yhtä maailman suurimmista urheilutapahtumista! Haluamme mahdollistaa osallistumisen kaikille tasapuolisesti ja pitää arvontaan osallistumisen kynnyksen matalana, Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström sanoo.
Saksassa 14.6.–14.7.2024 järjestettävässä turnauksessa Euroopan parhaat jalkapallomaajoukkueet pelaavat Euroopan mestaruudesta. Turnauksessa pelataan 51 jalkapallo-ottelua, joissa jokaisessa on mukana 11 saattajaa per joukkue eli 22 lasta per peli.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidl tukee vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastusta 10 000 eurolla25.4.2025 14:29:06 EEST | Tiedote
Lidl luovutti Finkey Foundationille 10 000 euron lahjasekin vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastuksen tukemiseen. Lahjoituksen luovutustilaisuus järjestettiin 23. huhtikuuta Rauman Lidl-myymälässä, jossa Suomen jääkiekkomaajoukkueen edustajat vastaanottivat lahjasekin.
Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote
Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.
Onko tämä BCAA-juoma kesän hitti? – Kesäjuomissa maistuu sitrus, vadelma ja helppous23.4.2025 12:30:00 EEST | Tiedote
Lidl lanseeraa kesäksi uuden BCAA-juoman mandariinin maussa. Trendimaku sitrus maistuu muissakin juomauutuuksissa. Sitruksen ohella juomissa myös helppous kiinnostaa kuluttajia, joten Lidl tuo myyntiin helppoja juomaratkaisuja. Viime vuonna voimaan tullut alkoholilaki mahdollistaa uusia tuotteita: aiemmilta kesiltä tuttu 5 prosentin sangria löytyy Lidlin hyllyiltä tänä kesänä myös 7 prosentin vahvuisena.
Kesä ja uudet ravitsemussuositukset: Lidl tuo kasvipohjaista grillattavaa grillikansalle23.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote
Lidl tuo kesäksi runsaasti erilaisia kasvipohjaisia grillituotteita. Lidlistä löytyy kolmea eri vegaanista hampurilaispihviä, pippuripihviä, grillikasviksia ja hyllyiltä löytyy myös viime kesältä tutut grillitofut ja hittituote vege-ribsit. Loppuvuodesta 2024 julkaistiin uudet ravitsemussuositukset, joissa suositellaan pääasiassa kasvipohjaista ruokavaliota. Lidl haluaa kannustaa kuluttajia kohti kasvipohjaista ruokavaliota, ja yhtiöllä on tavoitteena tuplata kasviproteiinien myynnin osuus 2030 mennessä sekä lisätä kasvipohjaisten tuotteiden myyntiä 20 prosentilla.
Lidl etsii tuotesuunnittelijaa paistopisteelle – myyntiin Lidleihin ympäri maan22.4.2025 10:25:00 EEST | Tiedote
Lidl etsii suunnittelijaa paistotuotteelle. Kuka tahansa voi osallistua mukaan kilpailuun, jossa pääsee suunnittelemaan unelmiensa paistopistetuotteen. Voittajatuote tulee myyntiin kaikkiin Lidleihin ympäri Suomen. Voittajan valitsee ammattilaisraati, joka koostuu kotimaisen valmistajan ja Lidlin asiantuntijoista. Kilpailu on auki Lidlin verkkosivuilla 4.5. saakka.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme