ŌURA aloittaa yhteistyön Gigantin kanssa ja laajentaa Pohjoismaiden vähittäiskauppaan

Älysormuksistaan tunnettu ŌURA aloittaa yhteistyön Pohjoismaiden suurimman elektroniikkaketju Elkjøpin (Suomessa Gigantti) kanssa. Oura-sormuksen kaikki mallit ja koot ovat 13.5. alkaen saatavilla yli 100 Elkjøpin myymälässä ja nettikaupassa Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa.

Oura-sormus on nyt saatavilla Gigantti-myymälöissä ympäri Suomen.

”ŌURA perustettiin Suomessa, joten vähittäiskauppoihin laajentuminen Pohjoismaissa on jännittävä ja merkityksellinen askel brändille”, sanoo Doug Sweeney, ŌURAn markkinointijohtaja. ”Elkjøpin asiakkaat ovat uusien teknologioiden varhaisia omaksujia, joten olemme innoissamme voidessamme tehdä yhteistyötä Elkjøpin kanssa ja esitellä yhä useammille ihmisille ŌURAn hyvinvointia muuttavan voiman.”

Oura-sormus on saatavilla Gigantti-myymälöissä Suomessa, Elkjøp- ja Elkjøp Phonehouse -myymälöissä Norjassa, Elgiganten-myymälöissä Tanskassa sekä Elgiganten- ja Elgiganten Phonehouse -myymälöissä Ruotsissa. Yhteistyön ansiosta Elkjøpin asiakkaat voivat ensimmäistä kertaa sovittaa Oura-sormusta ennen ostamista sen täydellisen istuvuuden varmistamiseksi. Lisäksi myymälöissä on mahdollista tutustua Oura-sormuksen ominaisuuksiin ja Oura-jäsenyyden tarjoamiin etuihin.

Toukokuun aikana Vantaan Tammiston Giganttiin rakentuu Pohjoismaiden ainoana myymälänä ŌURA-osasto. Tammiston Gigantissa asiakkailla on mahdollista tutustua ŌURAan ja yrityksen historiaan paremmin videoiden ja tietoiskujen avulla. Lisäksi näytteillä ovat kaikki ŌURAn tuotteet.

”Asiakkaamme etsivät enenevissä määrin erilaisia tapoja käyttää teknologiaa erityisesti terveytensä ja hyvinvointinsa parantamiseksi”, sanoo Hans Trolläng, Elkjøpin kaupallinen johtaja. ”ŌURA on vakiinnuttanut asemansa terveyskäyttöön suunnatun, puettavan teknologian johtavana toimijana, ja olemme innoissamme voidessamme olla yrityksen ensimmäinen laajamittainen kivijalkakumppani Pohjoismaissa.”

Lisätietoja Oura-sormusta tarjoavista myymälöistä:

www.gigantti.fi/brand/oura

www.elkjop.no/brand/oura

www.elgiganten.se/brand/oura

www.elgiganten.dk/brand/oura

ŌURA
Alison Deasy
alison.deasy@ouraring.com

ŌURA

ŌURA on tunnettu älysormuksestaan, joka tarjoaa yksilöllistä terveysdataa, oivalluksia ja päivittäistä ohjausta. Oura-jäsenyys edistää terveellisiä elämäntapoja ja tekee hyvinvoinnista ja palautumisesta tietoisen, päivittäisen tavan. Lääketieteellisin standardein validoitu Oura-sormus on yksi markkinoiden tarkimmista puettavan teknologian tuotteista. Yrityksille Oura For Business yhdistää yksilöllisen hyvinvoinnin kollektiivisiin tuloksiin tekemällä suorituskyvystä mitattavaa, toiminnallista ja saavutettavaa. ŌURA on perustettu Suomessa ja sillä on toimistot Oulussa, Helsingissä, San Franciscossa ja San Diegossa. ŌURA on kerännyt yli 350 miljoonan dollarin rahoituksen, ja sen arvo on 2,55 miljardia dollaria. www.ouraring.com

Gigantin liveshopping-myynti yli nelinkertaistunut – Samanlaista palvelua ei tarjoa Suomessa kukaan muu4.6.2024 11:07:15 EEST | Tiedote

Gigantin liveshopping-palvelun kautta tehty myynti yli nelinkertaistui päättyneellä tilikaudella. Tyytyväisiä palautteita keräävällä palvelulla halutaan parantaa entisestään Gigantin saavutettavuutta kaikenlaisille asiakkaille. Yritys on tällä hetkellä Suomen ainoa vähittäiskauppa-alan toimija, joka tarjoaa päivittäin avoinna olevan liveshopping-mahdollisuuden.

Gigantin Vuoden Myymälöiksi Lahti ja Iisalmi, konsernin Vuoden Kauppiaaksi Mikko Nguyen: ”Voittajia yhdistävät tinkimätön tiimihenkisyys, jatkuva kehityksenhalu ja esimerkilliset suoritukset vaikeassa markkinassa”30.5.2024 14:30:09 EEST | Tiedote

Gigantti on palkinnut tilikautensa 2023–2024 Vuoden Myymälänä Lahden ja Vuoden Franchise-Myymälänä Iisalmen. Elkjøp-konsernin Vuoden Kauppias -palkinto meni kuutta Gigantti-myymälää hallinnoivan, G-Emo Oy:n Mikko Nguyenille. Voittajien valintakriteereissä painottuivat erityisesti myymälöiden suoriutuminen taloudellisesti haastavassa markkinatilanteessa sekä työtyytyväisyyskyselyjen positiiviset tulokset.