Lidl Suomi

Kesän juomissa trendaa sitrus – Lidl tuo myyntiin kolme raikasta uutuutta

Jaa

Tämän kesän juomien hittimausta ei voi erehtyä – sitrus maistuu niin virvoitusjuomissa kuin alkoholillisissakin vaihtoehdoissa. Kesän juomilta kaivataan raikkautta, helppoutta ja hyvinvointia, ja valmiit juomasekoitukset ja sokerittomat ja alkoholittomat juomat ovat edelleen suosittuja. Lidl tuo tämän kesän sesonkiin kolme täysin uutta juomaa.

Virkistävät ja raikkaat juomat ovat olennainen osa lämpimiä kesäpäiviä ja niitä nautitaan niin juhlassa kuin arjessakin. Raikkautta juomiin tuo tänä kesänä trendaava sitruksen maku, jota löytyy niin virvoitusjuomapuolelta kuin alkoholillisista juomasekoituksistakin.

− Juoma-alalla trendaa tällä hetkellä vahvasti raikkaus, ja sitruksen maku on oiva keino tuoda raikkautta erilaisiin juomiin. Meille tulee kesän sesonkiin sitruksen maussa kolme uutuutta: luvassa on niin limonadia, BCAA-juomaa kuin mietoa italialaistyylistä cocktail-juomaakin. Myös viime kesän hitti veriappelsiinilimonadi on virkistävä ja maukas valinta lämpimiin kesäpäiviin, kertoo Lidlin juomista vastaava valikoimapäällikkö Noora Lappi.

Aiempien vuosien tapaan myös tänä kesänä valmiit juomasekoitukset ovat suosittuja, sillä suomalaiset kaipaavat laadukkaita makuelämyksiä pienellä vaivalla. Näppäriä juomasekoituksia löytyy sitruksen lisäksi esimerkiksi klassikkodrinkki moskovan muulin sekä Chinotto-appelsiinin makuisina.

Helppouden lisäksi jo useamman vuoden vallalla ollut hyvinvointitrendi jatkaa edelleen kasvuaan, ja monet valitsevat ostoskoreihinsa vähäsokerisempia ja alkoholittomia vaihtoehtoja. Juomissa korostuvat myös aidot maut, joita saadaan esimerkiksi lisäämällä tuotteisiin aitoa mehua.

Lidlin kesän 2024 juomauutuudet:

Freeway sitruunalimonadi, 330 ml, 0,99 €

Italialaistyylinen limonadi, jonka maku tulee aidosta sitruunasta. Raikkaassa sitruunaisessa uutuudessa on korkea mehupitoisuus, sillä juoma sisältää jopa 12 % aitoa sitruunamehua ja hedelmälihaa. Tölkissä myytävä uutuus raikastaa niin kuuman kesäpäivän rannalla kuin kesäisen juhlahetkenkin. Tuote tulee myyntiin lähiviikkoina.

Sportyfeel BCAA veriappelsiini-sitruuna, 330 ml, 0,99 €

Sokeriton ja hiillihapotettu veriappelsiinin- ja sitruunanmakuinen aminohappo-energiajuoma sopii täydellisesti niille, jotka kaipaavat raikkautta ja lisäenergiaa päiväänsä. Sportyfeelin BCAA-juomaperheen uudessa jäsenessä yhdistyvät täyteläisesti veriappelsiinin ja sitruunan maut. Tuote sisältää energiaa vain 5 kcal / 100 ml, mutta kofeiinia jopa 55 mg / 100 ml. Tuote myynnissä kaikissa Lidl-myymälöissä nyt.

Karlens Lemon Spritz 4,5 %, 330 ml, 2,59 €

Tämä italialaistyylinen sitruunanmakuinen cocktail-uutuus ginpohjalla on tämän kesän hitti valmiiden juomasekoitusten sarjassa. Lasipullossa myytävä juomasekoitus on helppo ja näppärä valinta kesäisiin illanistujaisiin tai saunajuomaksi. Tuote myynnissä kaikissa Lidl-myymälöissä nyt.

Lidlin juomasuosikkeja aiemmilta kesiltä:

Karlens Moscow Mule 5,0 %, 0,33 l, 2,59 €

Suosikki parin kesän takaa tekee paluun! Aidon limetäysmehun ja vahvan inkiväärin maku yhdistettynä vodkaan muodostavat valmiin klassikkodrinkin, moskovan muulin. Sopivan kirpeän juoman voi nauttia pullosta sellaisenaan tai lasista jäiden ja limelohkojen kera. Tuote myynnissä kaikissa Lidl-myymälöissä nyt.

Freeway veriappelsiinilimonadi sokeriton, 1,5 l, 1,89 €

Herkullinen veriappelsiininmakuinen virvoitusjuoma myydään isossa pullossa, joten siitä riittää nautittavaa isommallekin porukalle. Sokeriton limonadi sopii erinomaisesti evääksi vaikkapa piknikille. Juomaa voi nauttia sellaisenaan tai siitä voi loihtia kesäisiä drinkkejä yhdistämällä esimerkiksi ananas-passion makuveteen. Tuote myynnissä kaikissa Lidl-myymälöissä nyt.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Tietoa julkaisijasta

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi

Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote

Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.

Onko tämä BCAA-juoma kesän hitti? – Kesäjuomissa maistuu sitrus, vadelma ja helppous23.4.2025 12:30:00 EEST | Tiedote

Lidl lanseeraa kesäksi uuden BCAA-juoman mandariinin maussa. Trendimaku sitrus maistuu muissakin juomauutuuksissa. Sitruksen ohella juomissa myös helppous kiinnostaa kuluttajia, joten Lidl tuo myyntiin helppoja juomaratkaisuja. Viime vuonna voimaan tullut alkoholilaki mahdollistaa uusia tuotteita: aiemmilta kesiltä tuttu 5 prosentin sangria löytyy Lidlin hyllyiltä tänä kesänä myös 7 prosentin vahvuisena.

Kesä ja uudet ravitsemussuositukset: Lidl tuo kasvipohjaista grillattavaa grillikansalle23.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote

Lidl tuo kesäksi runsaasti erilaisia kasvipohjaisia grillituotteita. Lidlistä löytyy kolmea eri vegaanista hampurilaispihviä, pippuripihviä, grillikasviksia ja hyllyiltä löytyy myös viime kesältä tutut grillitofut ja hittituote vege-ribsit. Loppuvuodesta 2024 julkaistiin uudet ravitsemussuositukset, joissa suositellaan pääasiassa kasvipohjaista ruokavaliota. Lidl haluaa kannustaa kuluttajia kohti kasvipohjaista ruokavaliota, ja yhtiöllä on tavoitteena tuplata kasviproteiinien myynnin osuus 2030 mennessä sekä lisätä kasvipohjaisten tuotteiden myyntiä 20 prosentilla.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye