Stark Suomen työterveyden ja työturvallisuuden johtamiselle on myönnetty ISO 45001 -sertifikaatti. Sertifiointi kattaa koko toimintamme ja kaikki yksikkömme Suomessa.

”Starkissa haluamme panostaa turvalliseen työympäristöön ja työtapaturmien sekä tapaturmapoissaolojen vähentämiseen. Olemme toimineet pitkäjänteisesti työturvallisuuden parantamisen eteen jo vuosia. Sertifikaatti on vahva signaali tekemästämme tavoitteellisesta työstä sekä henkilökunnallemme että asiakkaillemme”, Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi summaa.

”Turvallisuus on paljolti ennakoivaa työtä, eli riskien ja jatkuvuuden arviointia ja hallintaa”, Päiväniemi jatkaa.

ISO-johtamisjärjestelmiin kuuluu olennaisena osana työntekijöiden kuuleminen ja osallistaminen, jolloin yhdessä toimien tehdään työtä jatkuvan parantamisen periaatteiden mukaisesti.

”Matkamme ISO 45001:n parissa jatkuu toiminnan kehittämisen parissa. Sertifikaatti kannustaa meitä etsimään jatkuvasti uusia tapoja tehdä asiat vieläkin paremmin. Samalla jatkamme arjessa tekemällä turvallisuushavaintoja joka päivä, sillä on tärkeää tunnistaa mahdollisia riskejä ja pyrkiä ennaltaehkäisemään niiden toteutumista, Stark Suomen henkilöstöjohtaja Riikka Tarkiainen kertoo.

”Erityisen ilahduttavaa on työtapaturmien määrän usean vuoden ajan jatkunut väheneminen. Se kertoo työturvallisuuskulttuurin omaksumisesta osaksi päivittäistä työtä ja on yksi osoitus vastuullisuudestamme. Jatkamme turvallisesti jatkuvan parantamisen matkaa eteenpäin”, Tarkiainen sanoo.

STARK - reilusti rakentajan asialla
Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä
starklaisia on noin 1 000 ympäri Suomen, ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Verkkokauppa: www.stark-suomi.fi/

Yhtiösivut: yritys.stark-suomi.fi/