Lidlit ovat juhannusviikolla pidempään auki

Lidlit ovat auki läpi juhannuksen. Juhannusviikon keskiviikkona ja torstaina suurin osa myymälöistä on auki normaalia pidempään, ja ostoksille pääsee monessa myymälässä aamuseitsemästä tai -kahdeksasta iltakymmeneen. Juhannusviikosta odotetaan vilkasta kauppaviikkoa.

Juhannus on joulun ohella kaupan alan suuri sesonki, ja juhannusviikolla ruokakaupassa riittää vilinää. Kiireisimpiä kauppapäiviä ovat perinteisesti keskiviikko ja torstai, mutta asiakkaita riittää koko viikonlopun yli. Lidlit palvelevat juhannusviikon keskiviikkona ja torstaina normaalia pidempään.

– Juhannus on kaupassa yksi vuoden merkittävimmistä viikoista, kun asiakasmäärät nousevat ja asiakkaat ostavat isompia satseja ruokaa koko juhannusviikonlopun tarpeisiin. Haluamme helpottaa asiakkaiden valmistautumista juhannukseen laajentamalla myymälöidemme aukioloaikoja, kertoo Lidlin myynnin ja tavaranhallinnan johtaja Akseli Mäkisalo.

Lidlin myymälät palvelevat yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta koko läpi juhannuksen. Juhannusaattona 21.6. myymälät ovat auki vähintään klo 8-18, mutta monet myymälöistä palvelevat laajemminkin. Juhannuspäivänä 22.6. Lidl-myymälät palvelevat pääasiassa klo 11–18, ja sunnuntaina myymälät ovat auki pääsääntöisesti normaalien sunnuntain aukioloaikojensa mukaisesti.

Myymäläkohtaiset aukioloajat voi tarkistaa verkkosivuilta lidl.fi/myymalat tai Lidl Plus -sovelluksesta.

Lidl etsii jäätelösuunnittelijaa – mahdollisuus saada oma tuote myyntiin kaupan hyllyille6.6.2024 09:20:00 EEST | Tiedote

Lidl käynnistää pelin, jossa on mahdollista suunnitella ja saada myös toteutukseen oma unelmien jäätelö. Peliin voi osallistua kuka tahansa, ja voittajajäätelö voi päätyä ensi kesänä myyntiin Lidlin pakastealtaisiin. Voittajan valitsee jäätelön valmistajan ja Lidlin asiantuntijoista koostuva ammattilaisraati. Herkullisen kesäjäätelön metsästys käynnistyy torstaina 6.6.

Onko tässä festareiden kuumin asu? Lidl lanseeraa festarimalliston – koko asu alle 40 eurolla5.6.2024 12:08:47 EEST | Tiedote

Lidl tuo myyntiin Lidl-brändätyn kesämalliston. Malliston vaatteista saa koottua alle 40 eurolla värikkään ja hauskan asun festareille ja muihin kesän rientoihin. Mallistossa on sekä naisille että miehille sopivia vaatteita, ja tuotteet tulevat myyntiin eräluontoisena kaikkiin Lidleihin 6.6. alkaen. Aiemmat Lidl-brändätyt vaatteet ovat olleet asiakkaiden suursuosikkeja.