HJK Oy

HJK:n ja Klaksvikin akkreditoinnit ja mediatilaisuudet

Hyvät median edustajat,

1. Akkreditointi Konferenssiliigan Playoff-kierroksen otteluun HJK–Klaksvik torstaina 29.8. klo 19.00 on avoinna osoitteessa hjk.fi/media. Myös HJK:n Veikkausliigan ja Kansallisen Liigan kotiotteluiden akkreditoinnit elokuulle löytyvät samasta osoitteesta.

2. Medialla on mahdollisuus haastatella HJK:n päävalmentajaa Toni Korkeakunnasta sekä pelaajia keskiviikkona 28.8. klo 13.00 Bolt Arenalla. Tätä ennen joukkueen klo 11.00 alkavia viimeistelyharjoituksia on mahdollista seurata ja kuvata ensimmäisten 15 minuutin ajan. Ilmoittautumiset ja mahdolliset pelaajahaastattelutoiveet viimeistään keskiviikkona 28.8. klo 9 osoitteeseen pekka.mantyla@hjk.fi.

3. Klaksvik järjestää oman mediatilaisuutensa Bolt Arenalla keskiviikkoiltana 28.8. Tämän jälkeen joukkueen harjoituksia on mahdollista seurata ja kuvata ensimmäisten 15 minuutin ajan. Kellonaika ei vielä ole tiedossa. Ilmoittautumiset tähänkin etukäteen pekka.mantyla@hjk.fi

4. Sekä Klaksvik–HJK 22.8. että HJK–Klaksvik 29.8. lähetetään suorina lähetyksinä HJK TV:ssä osoitteessa hjk.fi/live.

5. Jos suunnittelette matkaa karsinnan avausosaan Färsaarille, voimme hoitaa akkreditoinnin puolestanne – lähettäkää vapaamuotoinen viesti osoitteeseen pekka.mantyla@hjk.fi.

6. HJK:n valmentajien ja pelaajien puhelinhaastatteluja Klaksvik–vierasottelun jälkeen voitte tiedustella numerosta 044 029 6829 / Pekka Mäntylä.

Näkemisiin Bolt Arenalla!

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi