Tervetuloa Vihreiden puoluevaltuustoon 14.-15.9. Turkuun

Kokouksen aluksi poliittiset avauspuheenvuorot pitävät Sofia Virta, Oras Tynkkynen ja Maria Ohisalo. Kokouksessa käsitellään useita kunta- ja aluevaaleja koskevia poliittisia kantoja, kun päätöksentekoon tulee uusi sote-ohjelma ja lähetekeskustelussa on koulutuspoliittisen ohjelman päivitys.

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta, Vihreän eduskuntaryhmän uusi puheenjohtaja Oras Tynkkynen sekä ensimmäistä kertaa europarlamentaarikkona puoluevaltuustossa puhuva Maria Ohisalo pitävät puheet kokouksen aluksi. Puheiden jälkeen järjestetään tiedotustilaisuus tai haastattelumahdollisuus paikalla oleville medioille.

Puoluevaltuusto käsittelee ja hyväksyy kokouksessa sote- ja pelastustoimiohjelman sekä käy lähetekeskustelun koulutuspoliittisen ohjelman päivityksestä..

Median ilmoittautumislomake: https://forms.gle/61ccLidhA23ZffgRA

Paikka: Turussa järjestettävä kokous pidetään Lounatuulet-yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, Turku).

Aika: la 14.9. klo 11:15 & su 15.9. klo 10:00

------------