Rakkauden voimakortit tarjoavat ainutlaatuisen tavan kokea rakkautta

Katja Frange ja Sanni Nevalainen ovat jälleen yhdistäneet voimansa ja luoneet uudet Rakkauden voimakortit (Viisas Elämä, 2024), jotka muistuttavat rakkauden voimasta ja rohkaisevat olemaan aito oma itsesi.

Kansi: Pauliina Sirkeinen. Kuva: Julia Alakulju.

Rakkaus on sydämemme ohjaava voima, joka tuo elämään iloa ja merkitystä. Se yhdistää meitä toisiimme, vahvistaa yhteisöllisyyttä ja auttaa meitä kohtaamaan elämän haasteet. Rakkaus rohkaisee meitä elämään omannäköistä elämää ja olemaan aidosti oma itsemme.

Juuri julkaistut Rakkauden voimakortit ovat Katja Frangen ja Sanni Nevalaisen kolmas yhteinen projekti. Kortit jatkavat aikaisemmin julkaistujen Intuitio-korttien (Viisas Elämä, 2017) ja Ilon korttien (Viisas Elämä, 2020) menestyksekästä polkua.

Korttipakkaus sisältää 44 kuvitettua korttia ja opasvihkon, jotka ohjaavat sinut rakkauden tekojen ja inspiraation lähteille. Korttien intuitiiviset kuvat ja syvälliset tekstit välittävät rakkauden sanomaa, auttaen sinua näkemään itsesi ja muut rakkauden valossa.

Kortteja voi käyttää monipuolisesti eri yhteyksissä, niin arjen keskellä kuin juhlahetkissä, yksin tai yhdessä ystävien kanssa. Ne toimivat päivittäisenä inspiraation lähteenä, ja soveltuvat myös terapeuttisiin ja valmennuksellisiin tarkoituksiin, kuten keskustelujen avaamiseen.

Katja Frange on kirjailija, elämän sanoittaja, henkinen valmentaja ja kahden tyttären äiti. Hän tuo esille intuitiivisen elämän sekä feminiinin viisauden voimaa.

Sanni Nevalainen on kauppatieteiden maisteri, suggestioterapeutti SHY, Valon taiteilija, kouluttaja ja kirjailija. Hän on perustanut suositun enkelikoulun ja ohjaa meditaatioita, joogaa, maalausta ja enkelikursseja. Sanni maalaa sydämen ja sielun maisemia.

Rakkauden voimakortit julkaistiin 16.9.2024.

Viisas Elämä Oy on suomalainen kustantamo, jolla on 30 vuoden kokemus kotimaisen ja ulkomaisen tietokirjallisuuden julkaisemisesta. Julkaisemme huippuasiantuntijoiden kirjoittamia innostavia ja koskettavia teoksia elämän eri osa-alueilta. Viisas Elämä on Suomen johtavin kustantamo hyvinvoinnin ja elämäntaidon kategoriassa. Teoksemme tarjoavat oivalluksia merkitykselliseen elämään.

Kuva: Julia Alakulju
Kansi: Pauliina Sirkeinen

Rasaliina Jänö julkaisee uuden lastenkirjasarjan – ensimmäisen osa käsittelee haasteiden edessä kasvamista ja omien vahvuuksien löytämistä19.8.2024 11:10:38 EEST | Tiedote

Kirjailija Rasaliina Jänön Kuuden kuun valtakunta -trilogian ensimmäinen osa on nyt julkaistu. Tämä lasten fantasiaseikkailu pureutuu elämän syvällisiin teemoihin kuten haasteiden edessä kasvamiseen, toisista huolehtimiseen sekä itseluottamuksen ja omien vahvuuksien löytämiseen. Samalla kirja tarjoaa jännittävän lukuelämyksen lukijalleen, temmaten mukaansa lumoavaan maailmaan ja seikkailuihin.