Oma Häme

Asiakaspalautteen uudistus etenee Oma Hämeessä – palautteen jättäminen verkkosivujen kautta helpottuu

Jaa

Vapaamuotoisen palautteen käsittely paranee syyskuun alussa.

Oma Häme jatkaa asiakaspalautekokonaisuuden uudistusta ja sitä tukevan järjestelmän käyttöönottoa. Kesän aikana laajennettiin tekstiviestitse vastattavan asiakaskyselyn käyttöä ja lisättiin palautelaitteita hyvinvointialueen toimipisteisiin.
 
Syyskuun alussa verkkosivujen kautta jätettävän palautteen käsittely uudistuu. Samalla palautteen antaminen helpottuu asiakkaille, kun Oma Hämeen verkkosivuilla otetaan käyttöön yksi, yhtenäinen palautelomake. Nyt asiakkaat voivat jättää kiitoksia ja kehittämisideoita hyvinvointialueen palveluista yhdellä lomakkeella. Palaute ohjautuu oikealle käsittelijälle lomakkeen kohdennusvalikoiden kautta. Kaikki palvelut eivät näy vielä valikossa, joka täydentyy syyskuun aikana. Jos valinta tuntuu vaikealta, voi palautteen jättäjä valita myös "Muu" tai "Yleinen palaute" -vaihtoehdon. 

Täältä löydät uuden palautelomakkeen
 
Voit jättää palautteen joko nimettömänä tai omien yhteystietojesi kera. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa. Huomioithan, ettet kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, olethan yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön. 

Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa. Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista löydät  Asiakkaan ja potilaan oikeudet - sivulta

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Oma Häme

Kanta-Hämeen keskussairaalassa jokaista sairaalahoitoon saapuvaa lasta odottaa sängyllä pehmolelu30.8.2024 11:29:56 EEST | Tiedote

Osastonhoitaja Mari Kesälä on tuonut idean toimintatavasta Kantikseen aiemmasta työpaikastaan. –Meillä lastenosastolla 3A jokaisella lapsella on pehmolelu odottamassa sängyllä. Tämä on meille tärkeä käytäntö, koska pehmolelu voi tuoda lohtua ja helpottaa lasten oloa täällä sairaalassa. Lahjoittajien ottaessa yhteyttä, kerromme myös tästä toimintatavasta, jolloin meille saatetaan lahjoitetaan rahaa pehmoleluhankintoihin, Mari Kesälä kertoo.

Oma Häme avaa suun terveydenhuollon sekä mielenterveys- ja päihdepalveluiden chatit syyskuun alussa28.8.2024 12:23:39 EEST | Tiedote

Hyvinvointialueen chat-palvelut laajenevat syyskuun alussa. Suun terveydenhuollon chat avautuu maanantaina 2. syyskuuta ja mielenterveys- ja päihdepalveluiden chat torstaina 5. syyskuuta. Uudet chatit täydentävät Oma Hämeen digipalveluita, joita voi käyttää Oma Häme -sovelluksen kautta tai verkkosivujen kautta. Omahame.fi -sivuilla chat-ikkuna avautuu sivun oikeasta alakulmasta. Suunterveydenhuollon chatista saa neuvontaa ja ohjausta hampaiden hoitoon ja suun terveyteen liittyvissä, kiireettömissä asioissa. Lisäksi chatin kautta voi hoitaa ajanvarausasioita, myös lapsen käyntejä. Chat on avoinna arkipäivisin klo 8–15. Asiointi vaatii tunnistautumisen. Mielenterveys- ja päihdepalveluiden chat tarjoaa neuvontaa ja ohjausta matalalla kynnyksellä. Jos asiakas tunnistautuu chatiin, voi hän myös hoitaa omia asioitaan, esimerkiksi varata ajan oman tilanteensa alkukartoitukseen Terapianavigaattori -kyselyn täyttämisen jälkeen. Myös puolesta-asiointi on mahdollista. Chat on avoinna arkipäivisin

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye