Asiakaspalautteen uudistus etenee Oma Hämeessä – palautteen jättäminen verkkosivujen kautta helpottuu
Vapaamuotoisen palautteen käsittely paranee syyskuun alussa.
Oma Häme jatkaa asiakaspalautekokonaisuuden uudistusta ja sitä tukevan järjestelmän käyttöönottoa. Kesän aikana laajennettiin tekstiviestitse vastattavan asiakaskyselyn käyttöä ja lisättiin palautelaitteita hyvinvointialueen toimipisteisiin.
Syyskuun alussa verkkosivujen kautta jätettävän palautteen käsittely uudistuu. Samalla palautteen antaminen helpottuu asiakkaille, kun Oma Hämeen verkkosivuilla otetaan käyttöön yksi, yhtenäinen palautelomake. Nyt asiakkaat voivat jättää kiitoksia ja kehittämisideoita hyvinvointialueen palveluista yhdellä lomakkeella. Palaute ohjautuu oikealle käsittelijälle lomakkeen kohdennusvalikoiden kautta. Kaikki palvelut eivät näy vielä valikossa, joka täydentyy syyskuun aikana. Jos valinta tuntuu vaikealta, voi palautteen jättäjä valita myös "Muu" tai "Yleinen palaute" -vaihtoehdon.
Täältä löydät uuden palautelomakkeen
Voit jättää palautteen joko nimettömänä tai omien yhteystietojesi kera. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa. Huomioithan, ettet kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, olethan yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön.
Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa. Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista löydät Asiakkaan ja potilaan oikeudet - sivulta.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Sanna Mäkynenasiakaspalvelun erityisasiantuntija
Puh:040 662 8941sanna.makynen@omahame.fiTilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oma Häme
Oma Hämeen järjestöavustushaku vuodelle 2025 on käynnistynyt20.12.2024 14:18:43 EET | Tiedote
Hyvinvointialue avustaa järjestöjä, joiden toiminta tukee, täydentää ja monipuolistaa sen omia palveluja.
Asiakas- ja potilasturvallisuusgaalassa palkittiin Kanta-Hämeen hyvinvointialueen edelläkävijöitä turvallisuuden kehittämisessä20.12.2024 13:50:02 EET | Tiedote
Kanta-Hämeen hyvinvointialueen Asiakas- ja potilasturvallisuusgaalassa juhlistettiin kuuden yksikön merkittävää panosta turvallisen hoidon kehittämisessä. Hauhon terveysasema ja Kotihoito palkittiin esimerkillisestä toiminnastaan. Tapahtumassa korostettiin asiakasosallisuuden merkitystä turvallisuuden kehittämisessä. Musiikkiesityksenä kuultiin Kristian Ahjoniemen sävellys.
Omaishoidon tuen palkkioiden maksuaikatauluun suunnitellaan muutoksia20.12.2024 13:38:09 EET | Uutinen
Kanta-Hämeen hyvinvointialueella omaishoidon tuen palkkioiden maksujen aikataulut muuttuvat kevään 2025 aikana.
Asiakkaiden palautteet ovat arvokkaita palveluiden kehittämisessä20.12.2024 11:27:17 EET | Tiedote
Oma Häme on kerännyt palautetta uusilla tavoilla kesästä lähtien.
Oma Hämeen Kotia kohti -yksiköt ovat tuoneet tarvittavaa apua ikäihmisille – toiminta saa jatkoa20.12.2024 08:42:00 EET | Tiedote
Yhteisölliselle asumiselle on ollut eniten tarvetta sairaalasta kotiutuville, jotka tarvitsevat jatkohoitoa, mutta eivät ympärivuorokautista hoivaa. Toimintaa on päätetty jatkaa myös pilottien jälkeen.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme