Mehiläinen

Mehiläinen avaa modernin lääkärikeskuksen kasvavalla Vantaan Aviapoliksen alueella

Mehiläinen Vantaa Airport muuttaa kesällä 2025. Moderni lääkärikeskus tarjoaa sekä henkilö- että yritysasiakkaille entistä kattavammat palvelut. Laajentumisen myötä lääkärikeskukseen rekrytoidaan lisää terveydenhuollon ammattilaisia. Uudet toimitilat sijaitsevat Helsinki-Vantaan lentoaseman vieressä osoitteessa Tietotie 9.

Uusi moderni lääkärikeskus tulee sijaitsemaan Tietotiellä Colony Finland Oy:n kiinteistössä. Energiatehokkaalle kiinteistölle on myönnetty LEED Platinum -ympäristösertifikaatti. Samassa osoitteessa sijaitsevat myös Finnairin ja Vehon pääkonttorit. Kuva: Colony Finland Oy

– Olemme olleet osa lentokenttäalueen yhteisöä yli 20 vuoden ajan. Nyt on aika ottaa seuraava kasvun askel, jonka myötä Mehiläinen Vantaa Airportista tulee aiempaa suurempi ja modernimpi entistä laajemman palveluvalikoiman tarjoava lääkärikeskus. Uudistusten myötä pääsemme vastaamaan yhä paremmin sekä henkilö- ja yritysasiakkaidemme että työntekijöidemme tarpeisiin, iloitsee Mehiläinen Vantaan yksikönjohtaja Teemu Jääskö.

Voimakkaasti kehittyvällä Aviapoliksen alueella toimiva uusi lääkärikeskus palvelee kattavasti vantaalaisia, Vantaan kehyskuntia sekä Pohjois-Helsinkiä. Erinomaisten pysäköintimahdollisuuksien lisäksi keskeinen sijainti mahdollistaa helpon saavutettavuuden myös julkisilla kulkuvälineillä, kuten junalla ja bussilla. Lisäksi uusi raitiovaunuyhteys pysähtyy jatkossa lääkärikeskuksen edessä.

Palveluvalikoima kasvaa, uusia ammattilaisia rekrytoidaan

Mehiläinen Airport tarjoaa kattavat yleis- ja erikoislääkäripalvelut henkilö- ja yritysasiakkaille yli 60 terveydenhuollon ammattilaisen voimin. Erikoisaloista edustettuna ovat muun muassa työterveys, ilmailulääketiede, ortopedia, gynekologia, psykiatria, fysiatria sekä yleis- ja käsikirurgia.

– Uuden lääkärikeskuksen myötä olemme laajentamassa myös erikoislääkäripalveluitamme sekä fysioterapiatarjontaamme. Palveluvalikoimamme kasvaa lisäksi muun muassa päihde- ja terapiaosaamisen myötä. Uudistukset mahdollistavat entistä monipuolisemman ja kattavamman hoidon asiakkaillemme, Jääskö toteaa.

Laajennusten myötä tarve osaaville ammattilaisille kasvaa. Moderni kiinteistö tarjoaa työntekijöille erinomaisten kulkuyhteyksien ja parkkimahdollisuuksien lisäksi maukkaat ruokapalvelut, laadukkaat kokous- ja virkistäytymistilat sekä monipuolisen kuntosalin.

– Olemme rekrytoimassa lisää terveydenhuollon ammattilaisia, kuten työterveyslääkäreitä, työterveyden sairaanhoitolääkäreitä, yleislääkäreitä, työterveyshoitajia, työfysioterapeutteja sekä työpsykologeja. Uudet tilat ja palvelut tarjoavat erinomaiset mahdollisuudet huippuosaajille, jotka haluavat työskennellä keskeisellä sijainnilla modernissa ja nykyaikaisessa lääkärikeskuksessa, Jääskö päättää.

Lisätietoja:

• Mehiläinen, yksikönjohtaja Teemu Jääskö
  • Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Salla Tähtisen kautta: salla.tahtinen@mehilainen.fi, p. 050 554 3832

Mehiläinen

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut Suomessa ja kansainvälisesti. 114-vuotias Mehiläinen on nopeasti kehittyvä ja kasvava suunnannäyttäjä alallaan. Yhtiö panostaa digitalisaation mahdollisuuksiin sekä hoidon vaikuttavuuteen ja laatuun kaikilla liiketoiminta-alueillaan.

Mehiläinen palvelee vuosittain 2,1 miljoonaa asiakasta ja sen 840 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 37 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Kansainvälisesti Mehiläinen tarjoaa terveyspalveluja Ruotsissa, Saksassa ja Virossa sekä digitaalisia terveydenhuollon ohjelmistoratkaisuja tytäryhtiönsä BeeHealthyn kautta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Mehiläinen

Mehiläisen ravitsemusterapeutti huolissaan: ”Ahmintahäiriötä sairastava jää usein ilman hoitoa tai hoito on vääränlaista”19.9.2024 09:44:01 EEST | Tiedote

Mehiläisen asiointidatassa* on nähtävissä nousua syömishäiriön vuoksi hoitoon hakeutumisessa. Syömishäiriöistä esimerkiksi ahmimis- ja ahmintahäiriö jäävät kuitenkin usein tunnistamatta – esimerkiksi henkilön ulkomuodon takia. Varhainen tunnistaminen ja pääsy hoitoon on tärkeää, ja sitä korostetaan myös tuoreessa Käypä hoito -suosituksessa**.

Mehiläisen toiminta laajenee Tampereella – tekonivel-, leuka- ja kasvomurtuma- sekä karsastusleikkaukset palveluvalikoimaan, asiantuntijoiden ja vastaanottohuoneiden määrä kasvaa12.9.2024 13:06:14 EEST | Tiedote

Mehiläisen palveluvalikoima laajenee Hämeenkadun ja Finlaysonin toimipisteissä. Tekonivel- ja karsastusleikkaukset on aloitettu, ja leuka- ja kasvomurtumaleikkaukset käynnistyvät syksyn aikana. Hämeenkadun ja Finlaysonin tilat laajenevat kasvavan tarjonnan sekä uusien asiantuntijoiden ja vastaanottohuoneiden myötä.

Mehiläisen Työelämätutkimus: 28 % työssäkäyvistä elää ruuhkavuosissa – joka viides esihenkilö kokee itsensä uupuneeksi5.9.2024 10:30:00 EEST | Tiedote

Mehiläisen tuoreen Työelämätutkimuksen* mukaan yli neljäsosa työssäkäyvistä elää työelämäänsä niin sanotuissa ruuhkavuosissa. Taloudelliset huolet ja lapsista johtuvat elämänmuutokset kuormittavat, ja omasta hyvinvoinnista huolehtiminen jää taka-alalle. Työntekijöiden lisäksi nyt uupuvat myös esihenkilöt: työuupumusta koki jopa viidesosa tutkimukseen vastanneista esihenkilöistä.