Legendaarinen hotelli Vantaa avautuu uudistettuna 14.11.

Suomalaisten hotellisuosikki Original Sokos Hotel Vantaan uudistushankkeen ensimmäinen vaihe on loppusuoralla, ja hotelli avautuu asiakkaille parhaimpaan pikkujoulusesonkiin 14. marraskuuta. Hotellin 266 huonetta, 14 monipuolista kokous- ja tapahtumatilaa sekä legendaarinen ravintolamaailma saavat kaikki uuden ilmeen.

Sokotel

Uudistus tehdään kahdessa vaiheessa. Nyt valmistuvassa ensimmäisessä vaiheessa asiakkaille avautuvat 157 täysin uudistettua huonetta, iso osa kokous- ja tapahtumatiloista sekä kolmen kerroksen ravintolamaailma, jossa on muun muassa ihan uusi Rosso Pizza ja uudistettu Amarillo. Kasvojenkohotuksen on saanut myös legendaarinen Tulisuudelma.

Uusi hotelli Vantaa on kasvavan ja kehittyvän Tikkurilan alueen maamerkki sekä Vantaan houkuttelevin tapahtumatalo, jonka monipuolisista tiloista löytyy niin sadan hengen tyylikäs auditorio kuin luovaan ideointiin tarkoitettu näköalakabinetti. Saman katon alta löytyy kaikki mitä tarvitaan, niin työmatkalle, vapaa-ajan lomalle kuin tapahtumiinkin.

Monipuolisten palveluiden lisäksi Original Sokos Hotel Vantaan valttikortti on lyömätön sijainti junaradan ja Tikkurilan kauppakeskuksen vieressä. Tikkurila on Vantaan kovimpia kasvukeskittymiä ja sen vetovoimaa lisää palveluiden, liikennejärjestelmien sekä virkistysalueiden jatkuva, voimakas kehittäminen.

Original Sokos Hotel Vantaan uudistushankkeen toinen osa valmistuu keväällä 2025. Silloin valmiiksi tulevat loput huoneet sekä suuret ja suositut Puistola-kokoustilat.

Ravintolamaailmassa vauhti kiihtyy

Katutasoon avataan täysin uusi Rosso Pizza, joka palvelee pizzannälkäisiä hotellivieraita ja kaupunkilaisia lounaasta aina illan pikkutunneille saakka. Rosso Pizzasta löytyvät herkulliset Rosson klassikkopizzat sekä kaivatut pannupizzat, paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Amarillo avautuu täysin uudistettuna, ja tuo rakastetut texmex-annokset jälleen Tikkurilaan.

Pikkujoulukaudesta odotetaan vilkasta.

– Näyttää siltä, että suomalaiset haluavat edelleen kokoontua ja juhlia onnistumisia yhdessä. Tapahtumia ja juhlia on varattu tiloihimme paljon, ja suosituimmat pikkujoulupäivät ovatkin jo lähes täynnä. Viimeisiä paikkoja viedään nyt, hotellinjohtaja Martin Andergård vinkkaa.

Tulisuudelman syksy käynnistyy myös vauhdilla. Marraskuun lopulla esiintyvän Portion Boysin keikka on jo loppuunvarattu. Tänä vuonna hotelli Vantaa on auki myös joulun ja uuden vuoden pyhät.

– Kokeilemme vähän uutta, luvassa on muun muassa tyylikäs jouluaaton illallinen, ja välipäivinä sekä uutenavuonna juhlitaan Tulisuudelmassa artistien kanssa, Andergård tiivistää.

Original Sokos Hotel Vantaa

• 266 huonetta
  • 14 kokoustilaa jopa 1500 hengen tilaisuuksiin
  • 5 ravintolaa: Tulisuudelma, Amarillo, Rosso Pizza, Pub Hertas sekä Night Vantaa
  • Saunatilat vuokrattavissa yksityistilaisuuksiin
  • Kahden kerroksen pysäköintihalli
  • Avattu 1991
  • Uudistus 2024–2025

Martin Andergård, hotellinjohtaja, Original Sokos Hotel Vantaa, martin.andergard@sok.fi, 050 388 3350

Linkit

Sokotel Oy on osa S-ryhmää. Me operoimme Suomessa 14 Sokos Hotellia, seitsemää Radisson Blu -hotellia sekä uutta Radisson RED Helsinkiä. Sokotel toimii pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa ja Tallinnassa.

Etusivu - Sokotel

ABC-lataukselle neljä jättiasemaa syksyn aikana – maanteiden suurin ja tehokkain sähköautojen latausasema Heinolaan10.10.2024 09:03:46 EEST | Tiedote

ABC-lataus tuo lisää tehoa valtateille, kun ketjun ensimmäiset jättiasemat avataan vilkkaiden väylien varsille Heinolaan, Lahteen, Hämeenlinnaan ja Forssaan. ABC Heinolassa on lauantaista 12.10. lähtien yhteensä 32 latauspistettä, joista 27 tarjoaa suurteholatausta. Asemalla on latauspisteitä enemmän kuin yhdelläkään muulla julkisella suurteholatausasemalla Suomessa.

Prisman vaatehyllyissä yllätyshitti – näitä naisten paitoja ostetaan nyt tuhansittain10.10.2024 07:30:00 EEST | Tiedote

Naisten pukeutumisessa tullaan suosimaan tänä syksynä ribbitoppeja, mikä käy ilmi Prisman tuoreista myyntitilastoista. Elokuussa Prismoissa lanseerattuun WKLY.-vaatemallistoon kuuluvat ribbineuloksesta valmistetut naisten topit ovat nopeassa tahdissa nousseet Prisman pukeutumisen myydyimmiksi tuotteiksi: toppeja on myyty jo tuhansia vasta hiukan yli kuukaudessa. Myös miesten cargo-housut ovat olleet suosittuja.

Lähes 70 % suomalaisista kärsii syksyllä ihon kuivuudesta – Älä tee ihonhoidossa nyt näitä virheitä8.10.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Syksy ja ilmojen viileneminen tuo lähes kaikille jonkinlaisia haasteita ihonhoitoon. Sokoksen kyselytutkimuksen* mukaan peräti 82 prosenttia kokee vuodenaikojen vaihtelun vaikuttavan ihon hyvinvointiin ja 68 prosenttia kärsii tai on joskus kärsinyt ihon kuivuudesta nimenomaan syksyisin. Asiantuntijan mukaan kuivan ihon hoidossa tehdään yleisimmin kaksi keskeistä virhettä.

Näillä syystrendeillä suomalaiset haluavat nyt sisustaa kotinsa – Selkeä muutos aiempaan yllätti asiantuntijan30.9.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Värien vahvuus ja räväkkä yhdistely nousee esiin syksyn 2024 sisustustrendeissä. Suomalaiset ovat innostuneet sisustamaan kotejaan aiempaa sallivammin, mikä näkyy rohkeutena tehdä kodista persoonallisemman näköinen nojaamatta yhteen tyyliin tai sääntöön. Muutos sisustustavoissa näkyy Sokoksen mukaan myös panostamisena kestäviin käyttötavaratuotteisiin pelkkien koriste-esineiden sijaan sekä 70-luvulta tuttujen pyöreiden muotojen suosiossa.

Tekstiilijätteestä vaatteeksi – vastuullisempien tekstiilimateriaalien osuus kasvaa marketmuodissa26.9.2024 08:02:00 EEST | Tiedote

S-ryhmän omissa merkeissä ja oman maahantuonnin tuotteissa käytetään kasvavassa määrin vastuullisempia raaka-aineita kuten vastuullisesti tuotettua puuvillaa ja ympäristöystävällisempiä kierrätyskuituja. Tänä syksynä Prisman uutuusmallistoissa nähdään runsas valikoima tuotteita, joissa on käytetty Cyclo-kierrätyskuitua. Toisin kuin monen muun materiaalin tuotannossa, Cyclo-kuidun valmistuksessa ei käytetä laisinkaan vettä tai kemikaaleja.