Kauppakeskus Mylly Oy

Kauppakeskus Myllyn liiketilojen käyttöaste on lähes 100 % – Syyslomaviikolla täyttyy monen toive, kun artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla

Jaa

Kauppakeskus Mylly houkuttelee sekä kotimaisia että kansainvälisiä brändejä. Liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, kun käyttöaste muissa vastaavissa kauppakeskuksissa on noin 93 prosenttia. Jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät. Perjantaina 18. lokakuuta Mylly juhlii 23-vuotissyntymäpäiväänsä, ja silloin täyttyy monen toive: suosittu artisti Mirella esiintyy Myllyntorilla yhdellä syksyn harvoista julkisista keikoistaan.

Kauppakeskus Myllyn liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, ja jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät.
Kauppakeskus Myllyn liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, ja jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät. Kuva: Kauppakeskus Mylly

Kauppakeskusyhdistyksen tilastojen mukaan suurten kaupunkien ulkopuolella sijaitsevien kauppakeskusten käyttöaste on yleisesti noin 93 prosenttia ja pääkaupunkiseudun kauppakeskuksissa noin 96 prosenttia.

– Olemme selvästi se kauppakeskus, johon merkittävät toimijat ja brändit haluavat Länsi-Suomessa tulla. Tämä antaa meille vankan pohjan tavoitella uusia kumppaneita entistä kunnianhimoisemmin ja suunnitella tulevaisuuden kestävän kauppakeskuksen tarjontaa, kertoo Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.

Mylly tarjoaa liikkeille nimenomaan ostavat asiakkaat. Myllyn keskiostos oli syyskuussa 48 euroa, ja joulukuussa se nousee yli 50 euroon.

– Yli 30 liikkeen avausta, konseptipäivitystä tai myymälälaajennusta parin viime vuoden aikana osoittavat kumppaneiden halukkuuden investoida toimipisteisiin Myllyssä. Ne kertovat vahvaa viestiä myymälöiden kaupallisesta menestyksestä juuri Myllyssä. Se on kauppakeskukselle tärkeä elonmerkki ja kertoo elinvoimastamme.

Esimerkiksi Finnkino avasi Pohjoismaiden ensimmäisen Luxe-elokuvateatterin Myllyyn vuonna 2022, ja puolalaisen LPP:n myymälät Cropp, House ja Sinsay olivat ensimmäiset avaukset koko Lounais-Suomessa viime vuoden kesällä.

Jouluna tarjonta kasvaa entisestään, kun pop up -myymälät valtaavat harvat vapaana olevat liiketilat ja käytävät.

– Joulusesongilla on tarjolla monipuolinen kattaus uusia ja ennestään tuttuja brändejä ja palveluja. Näin lokakuun puolivälissä yli kymmenen pop up -paikkaa on jo varattu. Vapaana on enää muutama paikka, kertoo kaupallinen kehityspäällikkö Meri Hakulinen.

Syyslomaviikolla ohjelmaa joka päivä, suosikkiartisti Mirella perjantaina

Mylly juhlii 23-vuotissyntymäpäivään tällä viikolla, joka on myös syyslomaviikko monessa alueen koulussa. Artisti Mirella esiintyy perjantaina 18. lokakuuta kello 18, ja sitä ennen lavaa lämmittää saksofonisti-DJ Kristian Lakari. Keikan jälkeen Mirella-fanit voivat tavata laulajan Meet&Greet-tilaisuudessa kello 19–19.30.

– Haluamme, että maailman ihmeellisimmällä raisiolaisella synttäriviikolla jokainen voi virittää itsensä paremmalle taajuudelle. Mirella ja muut viikon tapahtumat luovat juuri tällaisen mahdollisuuden, kertoo Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Mira Salo.

Syntymäpäiväviikolla ohjelmaa on koko viikon ajan, ja se rakentuu Myllyyn luodun elämysreitin ja erilaisten pysäkkien ympärille. Pysäkeiltä löytyy muun muassa kasvomaalausta, siirtokuvia ja onnenpyörä mukavine palkintoineen. Maanantaista lauantaihin kello 12–18 kävijät voivat luvan kanssa piirtää piirtelysalin seinille ja maanantaista sunnuntaihin pelata jättipelejä peliareenalla. Ohjattua ohjelmaa järjestetään lasten leikkipaikalla perjantaina kello 12–18.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Kauppakeskus Myllyn liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, ja jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät.
Kauppakeskus Myllyn liiketiloista on käytössä 99 prosenttia, ja jouluna Mylly on täynnä, kun pop up -myymälät valtaavat muutamat vapaat liiketilat ja käytävät.
Kuva: Kauppakeskus Mylly
Lataa
Laulaja Mirella esiintyy ja tapaa fanejaan Meet&Greet-tilaisuudessa Kauppakeskus Myllyssä 18. lokakuuta. Hänen Timanttei -singlensä keräsi yli 15 miljoonaa näyttöä jo ennen julkaisua TikTokissa.
Laulaja Mirella esiintyy ja tapaa fanejaan Meet&Greet-tilaisuudessa Kauppakeskus Myllyssä 18. lokakuuta. Hänen Timanttei -singlensä keräsi yli 15 miljoonaa näyttöä jo ennen julkaisua TikTokissa.
Kuva: Saara Taussi
Lataa
Kauppakeskus Myllyssä on viimeisen parin vuoden aikana tehty yli 30 liikkeen avausta, konseptipäivitystä tai myymälälaajennusta. Se kertoo kumppaneiden halukkuudesta investoida toimipisteisiin Myllyssä.
Kauppakeskus Myllyssä on viimeisen parin vuoden aikana tehty yli 30 liikkeen avausta, konseptipäivitystä tai myymälälaajennusta. Se kertoo kumppaneiden halukkuudesta investoida toimipisteisiin Myllyssä.
Kuva: Eemeli Rantasalo
Lataa
Kauppakeskus Myllyn syntymäpäiväviikolla ohjelmaa on koko viikon ajan, ja se rakentuu Myllyyn luodun elämysreitin ja erilaisten pysäkkien ympärille. Pysäkeiltä löytyy muun muassa kasvomaalausta, siirtokuvia ja onnenpyörä mukavine palkintoineen.
Kauppakeskus Myllyn syntymäpäiväviikolla ohjelmaa on koko viikon ajan, ja se rakentuu Myllyyn luodun elämysreitin ja erilaisten pysäkkien ympärille. Pysäkeiltä löytyy muun muassa kasvomaalausta, siirtokuvia ja onnenpyörä mukavine palkintoineen.
Kuva: Studio 760
Lataa

Tietoa julkaisijasta

Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee yli viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä. 

www.kauppakeskusmylly.fi 

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy

Reso har Finlands nöjdaste hyresgäster – butikerna ger Köpcentrum Mylly topprekommendationer6.11.2024 08:28:24 EET | Pressmeddelande

Köpcentrum Mylly uppnådde första plats i KTI Kiinteistötieto Oy:s nöjdhetsundersökning bland köpcentrums hyresgäster. Av alla köpcentrum i Finland hade Mylly högst NPS, som är ett mått på hyresgästernas vilja att rekommendera sin hyresvärd. Mylly har tagit stödet till hyresgästernas affärsverksamhet och framgång till en helt ny nivå: verkställande direktören ger personligt mentorsstöd till företagare och chefer, och Mylly har skapat ett utbildningsprogram, Mylly-Akademin, med kostnadsfria utbildningar för all Mylly-personal, bland annat om försäljning, säkerhet och kundupplevelse.

Raisiossa Suomen tyytyväisimmät vuokralaiset – Kauppakeskus Myllyn liikkeiltä huippusuositukset6.11.2024 08:28:24 EET | Tiedote

Kauppakeskus Mylly nousi ensimmäiselle sijalle KTI Kiinteistötieto Oy:n vuokralaistyytyväisyystutkimuksessa, jossa mitattiin kauppakeskusten vuokralaisten tyytyväisyyttä. Myllyn NPS eli vuokralaisten suositteluhalukkuutta mittaava arvo on suomalaisten kauppakeskusten korkein. Kauppakeskus Myllyssä vuokralaisten liiketoiminnan ja onnistumisen tukeminen on viety aivan uudelle tasolle: toimitusjohtaja mentoroi yrittäjiä ja päälliköitä henkilökohtaisesti, ja Myllyyn luodussa koulutusohjelmassa, Mylly Akatemiassa, järjestetään maksuttomia koulutuksia koko Myllyn henkilökunnalle muun muassa myynnistä, turvallisuudesta ja asiakaskokemuksesta.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye