Suomalainen farkkubrändi Very Nice tekee farkkuja kaiken muotoisille vartaloille – jokaisen pitäisi pystyä löytämään istuvat ja tyylikkäät farkut
Suomalainen farkkubrändi Very Nice luo farkkumalleja, jotka on suunniteltu istumaan kaiken muotoisille vartaloille. Suunnittelua ohjaavat asiakkaiden toiveet ja tarpeet – jokaisen naisen tulisi voida löytää farkut, jotka eivät vain istu hyvin, vaan ovat myös mukavat ja saavat olon tuntumaan itsevarmalta.
Very Nice on 1980-luvun alussa perustettu suomalainen farkkubrändi, joka tunnetaan laadukkaista materiaaleista, erinomaisesta istuvuudesta ja ainutlaatuisesta tyylistä, jossa yhdistyy ajattomuus ja trendikkyys. Brändi on osa MASI Jeans Oy:tä, joka on yksi Suomen suurimmista vaatetusalan yrityksistä.
Vaatekaapin kulmakiviä vuosikymmenien kokemuksella
Very Nicen farkut löytävät tiensä suomalaisten naisten vaatekaappeihin vuodesta toiseen, koska mallit elävät ajan, trendien sekä asiakkaiden palautteiden mukaan.
“Mallistomme ydin koostuu suosituista klassikkomalleista, jotka ovat olleet asiakkaidemme luottovalintoja vuodesta toiseen. Täydennämme kuitenkin valikoimaa vuosittain uusilla malleilla, jotka heijastavat ajankohtaisia trendejä. Esimerkiksi kapeat lahkeet pitävät yhä pintansa kysytyimpien mallien joukossa, vaikka tämän hetken trendit suosivatkin leveämpiä lahkeita”, kertoo Very Nicen markkinointipäällikkö Minna Österman.
Very Nice pyrkii tarjoamaan kuluttajille farkkuja, jotka yhdistävät täydellisen istuvuuden, mukavuuden ja monikäyttöisyyden – aina trendikkäällä otteella.
Moni vaatevalmistaja käyttää nykyään digitaalista kaavoitusta, joka ei aina huomioi ihmisten kehojen monimuotoisuutta. Very Nice sen sijaan panostaa edelleen perinteiseen käsityöhön kaavoituksessa, tarjoten asiakkaille farkkuja, jotka todella istuvat eri vartalotyypeille.
"Meillä kaavoitus on taitolaji, jossa yhdistyvät vuosikymmenten kokemus ja ymmärrys kehojen yksilöllisyydestä. Suunnittelussa ja kaavoituksessa huomioidaan eri vartalotyyppien vaatimat ominaispiirteet sekä naiselliset kurvit ja muodot", toteaa Österman.
Kolmasosa suomalaisista naisista on pluskokoisia, mutta farkkumarkkinoilla tämä ei juuri näy.
"Useimmat koot loppuvat 34 tai 36 tuumakokoihin, mutta Very Nice tarjoaa kokovalikoiman 26–50 tuumaa. Haluamme aidosti palvella kaikkia vartalotyyppejä", Österman jatkaa.
Very Nice tuo markkinoille farkkuja, jotka ovat syntyneet pitkän linjan asiantuntijuudesta suunnittelussa, kaavoituksessa ja valmistuksessa. Perinteitä ja huipputason ammattitaitoa vaaliva lähestymistapa vastaa kasvavaan kysyntään aidosti istuvista farkuista, jotka sopivat kaikille.
Vastuullisen farkkutuotannon edelläkävijänä
Very Nice -farkut suunnitellaan Suomessa ja valmistetaan yrityksen omalla tehtaalla Valgassa, Virossa. Tämä mahdollistaa korkealaatuisen ja läpinäkyvän tuotantoketjun.
Yritys on investoinut viime vuosina paljon moderniin teknologiaan, jonka avulla on voitu vähentää ympäristöön kohdistuvaa painetta ja tuottaa entistä vastuullisempia farkkuja.
“Panostamme laadukkaisiin materiaaleihin ja tuotteiden kestävyyteen, tukeaksemme vastuullista kuluttamista. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja meille on kunnia-asia, että työmme kunnioittaa ympäristöä”, Österman lisää.
Very Nice on tehnyt brändiuudistuksen vuoden vaihteessa, jonka myötä myös mallisto on saanut uusia vivahteita. SS25-mallistossa on panostettu erityisesti persoonallisuuteen ja eri sesonkeihin. Mallistosta löytyy niin shortseja kuin yhteensopiva farkkusetti. Tuotteet ovat saatavilla Very Nice -verkkokaupasta ja valikoiduilta jälleenmyyjiltä, jotka löytyvät täältä.
Pääset tutustumaan SS25-mallistoon täältä.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Minna ÖstermanMarkkinointipäällikköVery Nice
Puh:+358 40 639 0999minna.osterman@masijeans.fiBucket AgencyKuvauslainat
Puh:+358 44 047 9000kate@bucketagency.fiKuvat
Liitteet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Bucket Agency
Maailman tunnetuin miesstrippari saapuu Suomeen12.11.2024 08:00:00 EET | Tiedote
Yli 14 miljoonaa ihmistä seuraa tosielämän Magic Mikea, Will Parfittia, sosiaalisessa mediassa. Ensi keväänä hän ja Magic Men -viihderyhmä saapuvat Suomeen ensimmäistä kertaa osana pohjoismaista kiertuetta.
Kluuvikadulle saapuu makujen pop-up – Kämp esittelee uudenlaisen ravintolaelämyksen15.8.2024 12:00:00 EEST | Tiedote
Syyskuussa Hotel Kämp tuo esille täysin uudenlaisen ravintolakonseptin, joka rikkoo totuttuja rajoja. Notes by Kämp pop-up-ravintola antaa vieraille ennakkokurkistuksen siihen, miltä tulevaisuuden Kämp voi näyttää ja tuntua.
Annie Advisor start-upille historiallinen voitto globaalissa EdTech-kilpailussa - tarjoaa ennaltaehkäisevää tukea opiskelijoille31.7.2024 08:24:05 EEST | Tiedote
Suomalainen Annie Advisor on voittanut arvostetun Tools Competition -rahoituksen koulutusteknologiainnovaatiolle. Start-up tarjoaa ennaltaehkäisevää opiskelijoiden tukibottia toisen ja korkea-asteen oppilaitoksille, kuten ammattikouluille, AMK:lle ja yliopistoille.
RFSU lanseeraa kesän kunniaksi I Give a F*ck -päivän ja palkitsee Aseman Lapset ry:n nuorisotyöstään28.6.2024 06:00:00 EEST | Tiedote
Suomen RFSU lanseeraa valtakunnallisen I Give a F*ck -päivän 28.6. Päivän tarkoituksena on suunnata valokeila kondomin käyttöön. RFSU haluaa myös I Give a F*ck -päivän kunniaksi jakaa tunnustusta sellaiselle taholle, joka edistää nuorten seksuaalikasvatusta ja kondomin käyttöä. Tänä vuonna huomionosoitus halutaan antaa Aseman Lapset ry:lle.
Oatly + Kozeen: luvassa ennennäkemätön ruokaelämys Flow Festivalilla12.6.2024 14:00:00 EEST | Tiedote
Kaurajuomayritys Oatly tuo yhdessä Michelin-kokki Kozeen Shiwanin kanssa tämän vuoden Flow Festivalille täysin ainutlaatuisen pop-up-ravintolan, jollaista Flow’ssa ei ole ennen nähty. Tämä uniikki ruokailuelämys tarjoaa festivaalikävijöille pöytiin tarjoiltavan, kasvipohjaisen fine dining -illallisen, jossa Kozeen kokkaa Oatly-tuotteilla. Lippuja on rajoitetusti kahdeksaan eri illalliskattaukseen, ja ne tulevat myyntiin 13. kesäkuuta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme