
KUTSU: Finnpanelin Radiovuosi 2022
Aika: torstai 10.2.2022 klo 10.00–11.30
Ilmoittaudu mukaan tästä!
OHJELMA
Kansallinen Radiotutkimus: Radion vuosi 2021
Lena Brun, toimitusjohtaja, Finnpanel
The changing patterns of listening during a pandemic
Belinda Beeftink, Research Director, IPA
Please don’t stop the music! How the pandemic changed our listening
Alison Winter, Head of Audiences, BBC Radio and Music
Radion ROI
Ilkka Keskiväli, Director, Advanced Analytics, Dagmar Drive
Mainostajien terveiset: Netrauta ja Vaasan
Sisällöntuottajan päivä -paneelikeskustelu
Jani Halme, moderaattori
Jenni Poikelus, YleX
Veronica Verho, NRJ
Harri Moisio, Radio Rock
Tilaisuuden juontaa Jani Halme, Toinen PHD
Puhujat:
Belinda Beeftink työskentelee tutkimusjohtajana IPA:ssa (Institute of Practitioners in Advertising), joka on Ison-Britannian viestintätoimistojen tutkimuslaitos. Lisäksi Beeftink vastaa IPA TouchPoints Surveysta, joka tarjoaa ajankäyttöön perustuvan näkökulman sille, kuinka median kulutus solahtaa kuluttajien arkipäivään.
Alison Winter on BBC:n Radio and Music -yksikön yleisöjohtaja, joka vastaa kaikesta yleisöä koskevasta tutkimuksesta ja data-analyysistä koskien BBC Radio and Music -yksikön tuotantoja televisiossa, radiossa ja verkossa. Winter on aiemmin työskennellyt tutkimuspäällikkönä lähes kaikilla BBC:n Britannian radiokanavilla.
Tervetuloa!
Avainsanat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Finnpanel
Radio kuuluu suomalaisten arkeen9.2.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, Radio Nova ja Radio Dei 25 vuotta, Radio Rock 15 vuotta, Radio Suomipopin Aamulypsy 17 vuotta ja Radio Novan Retroperjantai on soinut yli 10 vuotta. Lisäksi radiossa kuultiin ensimmäiset mainokset tasan sata vuotta sitten. Ohjelmien ja kanavien pitkät iät kuvaavat hyvin radion asemaa suomalaisissa kodeissa. Radio kuuluu suomalaisten arkeen ja suosikkiohjelmia kuunnellaan viikoittain, joskus jopa joka arkipäivä.
Kutsu Finnpanelin Radiovuosi 2023 -webinaariin31.1.2023 08:20:00 EET | Kutsu
Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa käydään läpi radion kuuntelu vuonna 2022. Mukana alansa huippunimi, Neuroconsulting Australian Shannon Bosshard, joka valottaa brändien rakentumista neurotieteen näkökulmasta.
44 prosenttia koko väestöstä näki suorana miesten MM-jääkiekon loppuottelun26.1.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Television suosituimmat ohjelmat vuonna 2022 olivat miesten jääkiekon MM-loppuottelu sekä itsenäisyyspäivän uutislähetys ja Linnan juhlat. Suomalaiset viettävät televisioruudun ääressä 3 tuntia 37 minuuttia vuorokaudessa.
Finnpanelin TV-vuosi 2023 -webinaari12.1.2023 08:20:00 EET | Kutsu
Tervetuloa TV-vuosi 2023 -webinaariin kuulemaan, mitä televisiosta katsottiin Suomessa vuonna 2022 sekä näkemyksiä pohjoismaisesta tv-markkinasta ja sisällön merkityksestä monikanavaisessa mediassa.
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain10.2.2022 07:00:00 EET | Tiedote
Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunnelluin kanava oli Yle Radio Suomi. Kaupallisista kanavista suosituimpia olivat Radio Nova ja Radio Suomipop. Eniten radiota kuuntelivat yli 55-vuotiaat.