
Finnpanelin TV-vuosi 2023 -webinaari
Aika: torstai 26.1.2023 klo 10.00–11.30
Ilmoittaudu tästä!
Ohjelma:
Avauspuheenvuoro
Auli Uusi-Uitto, tutkimuspäällikkö, Warner Bros. Discovery
TV-sisältöjen katselu Suomessa 2022
Lena Brun, toimitusjohtaja, Finnpanel
Insights on the Nordic TV Market: Maturity calling for advertising in addition to pay?Marie Nilsson, CEO, Mediavision
Power of great content - Engaging the multiplatform consumer
Pil Brandstrup, Head of Content & Planning Nordics, Warner Bros. Discovery Nordics
Lisätietoja vierailevista puhujista:
Marie Nilsson is the CEO of Mediavision. Mediavision is market leading in data driven analysis of the Nordic media and telecom industry. Since 1996, Mediavision has helped the major players in the market to navigate in the rapidly evolving Nordic media landscape.
Pil Gundelach Brandstrup is the Head of Content & Planning Nordics at Warner Bros. Discovery. Before coming to Discovery as VP of Content & Programming Denmark in January 2020, she was heading up Danish DR1, DR3, and DRs children's channels, and prior to that she has worked as program director for both TV2 Norway and the Danish TV3 channels.
Finnpanel Oy on Kantar TNS:n ja AGB Nielsen Media Researchin puoliksi omistama tutkimusyritys, joka mittaa Suomessa television katselua sekä radion kuuntelua. Toimeksiantajina ovat mm. Yleisradio Oy, MTV Oy, Nelonen Media, RadioMedia sekä Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry.
Avainsanat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Finnpanel
Radio kuuluu suomalaisten arkeen9.2.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, Radio Nova ja Radio Dei 25 vuotta, Radio Rock 15 vuotta, Radio Suomipopin Aamulypsy 17 vuotta ja Radio Novan Retroperjantai on soinut yli 10 vuotta. Lisäksi radiossa kuultiin ensimmäiset mainokset tasan sata vuotta sitten. Ohjelmien ja kanavien pitkät iät kuvaavat hyvin radion asemaa suomalaisissa kodeissa. Radio kuuluu suomalaisten arkeen ja suosikkiohjelmia kuunnellaan viikoittain, joskus jopa joka arkipäivä.
Kutsu Finnpanelin Radiovuosi 2023 -webinaariin31.1.2023 08:20:00 EET | Kutsu
Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa käydään läpi radion kuuntelu vuonna 2022. Mukana alansa huippunimi, Neuroconsulting Australian Shannon Bosshard, joka valottaa brändien rakentumista neurotieteen näkökulmasta.
44 prosenttia koko väestöstä näki suorana miesten MM-jääkiekon loppuottelun26.1.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Television suosituimmat ohjelmat vuonna 2022 olivat miesten jääkiekon MM-loppuottelu sekä itsenäisyyspäivän uutislähetys ja Linnan juhlat. Suomalaiset viettävät televisioruudun ääressä 3 tuntia 37 minuuttia vuorokaudessa.
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain10.2.2022 07:00:00 EET | Tiedote
Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunnelluin kanava oli Yle Radio Suomi. Kaupallisista kanavista suosituimpia olivat Radio Nova ja Radio Suomipop. Eniten radiota kuuntelivat yli 55-vuotiaat.
KUTSU: Finnpanelin Radiovuosi 202227.1.2022 10:15:00 EET | Kutsu
Radiovuosi 2022 -tilaisuudessa käydään läpi radiokuuntelun vuosi 2021 pähkinänkuoressa sekä pureudutaan radion kuuntelua ja tehoa ruotiviin tutkimuksiin. Tilaisuudessa kuullaan onnistuneen sisällön tuotannon salaisuuksia huipputekijöiden itsensä kertomana sekä suomalaisia menestystarinoita.