
Kutsu Finnpanelin Radiovuosi 2023 -webinaariin
Aika: 9.2. klo 09.00–11.00
Ohjelma
Kansallinen radiotutkimus: Radion vuosi 2022
Lena Brun, Finnpanel
How the brain builds brands. Using neuroscience to understand the importance of a multidimensional approach to advertising
Dr. Shannon Bosshard, Founder & Managing Director, Neuroconsulting Australia
Paneelikeskustelu: Mitä korvat kuulevat, sitä silmät näkevät – ääni muistilokeroiden avaajana
Mukana:
Henry Tikkanen, toimittaja, Yle
Renny Järvinen, Head of Sound Production, Sanoma
Lauri Domnick, Head of Audio Branding, Bauer Media
Petri Karppinen, Director, Investment & Activation, OMD
Sanna Myller, johtaja, henkilöstöasiakasliiketoiminta ja markkinointi, LähiTapiola
Tule mukaan!
Finnpanel Oy on Kantar Median ja AGB Nielsen Media Researchin puoliksi omistama tutkimusyritys, joka mittaa Suomessa television katselua sekä radion kuuntelua. Toimeksiantajina ovat mm. Yleisradio Oy, MTV Oy, Sanoma, Warner Bros. Discovery, RadioMedia sekä Marketing Finland.
Avainsanat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Finnpanel
Radio kuuluu suomalaisten arkeen9.2.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, Radio Nova ja Radio Dei 25 vuotta, Radio Rock 15 vuotta, Radio Suomipopin Aamulypsy 17 vuotta ja Radio Novan Retroperjantai on soinut yli 10 vuotta. Lisäksi radiossa kuultiin ensimmäiset mainokset tasan sata vuotta sitten. Ohjelmien ja kanavien pitkät iät kuvaavat hyvin radion asemaa suomalaisissa kodeissa. Radio kuuluu suomalaisten arkeen ja suosikkiohjelmia kuunnellaan viikoittain, joskus jopa joka arkipäivä.
44 prosenttia koko väestöstä näki suorana miesten MM-jääkiekon loppuottelun26.1.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Television suosituimmat ohjelmat vuonna 2022 olivat miesten jääkiekon MM-loppuottelu sekä itsenäisyyspäivän uutislähetys ja Linnan juhlat. Suomalaiset viettävät televisioruudun ääressä 3 tuntia 37 minuuttia vuorokaudessa.
Finnpanelin TV-vuosi 2023 -webinaari12.1.2023 08:20:00 EET | Kutsu
Tervetuloa TV-vuosi 2023 -webinaariin kuulemaan, mitä televisiosta katsottiin Suomessa vuonna 2022 sekä näkemyksiä pohjoismaisesta tv-markkinasta ja sisällön merkityksestä monikanavaisessa mediassa.
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain10.2.2022 07:00:00 EET | Tiedote
Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunnelluin kanava oli Yle Radio Suomi. Kaupallisista kanavista suosituimpia olivat Radio Nova ja Radio Suomipop. Eniten radiota kuuntelivat yli 55-vuotiaat.
KUTSU: Finnpanelin Radiovuosi 202227.1.2022 10:15:00 EET | Kutsu
Radiovuosi 2022 -tilaisuudessa käydään läpi radiokuuntelun vuosi 2021 pähkinänkuoressa sekä pureudutaan radion kuuntelua ja tehoa ruotiviin tutkimuksiin. Tilaisuudessa kuullaan onnistuneen sisällön tuotannon salaisuuksia huipputekijöiden itsensä kertomana sekä suomalaisia menestystarinoita.