
Susanna Nipuli siirtyi Ilmeeltä Creative Cruen myyntijohtajaksi
Susanna Nipuli on aloittanut tamperelaisen mainostoimiston Creative Cruen myyntijohtajana. Edelliset liki viisi vuotta Nipuli työskenteli mainostoimisto Ilmeellä, missä hän toimi muun muassa yksikönjohtajana ja vastasi liiketoiminnan operatiivisesta ja tulosvastuullisesta johtamisesta ja kehittämisestä sekä kahdenkymmenen henkilön esihenkilötyöstä.

– Pitkä ja laaja kokemukseni markkinointialalla on antanut valmiuksia tarkastella liiketoiminnan kehittämistä eri näkökulmista, ja niitä haluan tuoda asiakkaille, Nipuli sanoo.
– Uskon kertyneen osaamiseni antavan hyvät edellytykset Creative Cruen liiketoiminnan ja asiakkuuksien kehittämiselle ja kasvattamiselle.
Kaiken kaikkiaan Nipuli on työskennellyt markkinoinnin ja viestinnän parissa viisitoista vuotta. Johtamisen lisäksi hän on urallaan osallistunut myynti- ja markkinointityöhön, uusasiakashankintaan ja vastannut avainasiakkuuksien kasvattamisesta ja käynnistämisestä.
Nipuli on myös auttanut asiakkaita strategin roolissa brändi- ja markkinointityön suunnittelussa ja toteuttamisessa, niin asiakas- kuin yritysmarkkinoinninkin saralla.
– Liiketoiminnan kehittäminen ja uudistava johtaminen on intohimoni. Utelias ja tiedonhaluinen luonteeni haluaa jatkuvasti kehittää asioita paremmiksi sekä kyseenalaistaa aiempia tottumuksia ja tapoja, hän kertoo.
Creative Cruella Nipulin rooliin kuuluu myynnin johtamisen lisäksi kaikkien toimiston asiakkuuksien kasvattaminen ja kehittäminen, niin uusien kuin tämänhetkistenkin.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Creative Crue
Toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala
040 713 1543
Myyntijohtaja Susanna Nipuli
040 775 5699
Linkit
Creative Crue
Creative Crue on tamperelainen markkinointiviestinnän toimisto, joka luo datasta menestystarinoita. Crue on digitaalisempi kuin mainostoimisto, luovempi kuin digitoimisto ja konkreettisempi kuin bränditoimisto.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Creative Crue Oy
Mainosalan konkari Creative Cruen neuvonantajaksi tukemaan strategista kasvua10.8.2023 07:00:00 EEST | Tiedote
Tamperelainen markkinointitoimisto Creative Crue jatkaa vahvalla kasvu-uralla. Uusimman teknologian ja datan hyödyntäminen luovassa suunnittelussa on Cruen toiminnan kulmakivi, ja siihen perustuvaa strategista kasvua on tullut neuvonantajana tukemaan Vesa Tauriainen.
Markkinoija, unohda datan ja luovuuden vastakkainasettelu20.8.2019 08:00:00 EEST | Tiedote
Datan ja luovuuden välinen tasapainottelu on puhuttanut markkinointialaa viime kuukausina. Syy kahtiajakautuneisuuteen on jo pidempään jatkunut markkinoinnin murros kohti aina vain digitaalisempaa, vuorovaikutteisempaa ja pirstaloituneempaa markkinointia.
Open Studios avaa Creative Cruen takahuoneen vierailijoille19.8.2019 13:58:14 EEST | Kutsu
Vuoden 2019 Tampereen arkkitehtuuri- ja designviikkoa vietetään 23.–31.8. Viikko on täynnä muotoilua, arkkitehtuuria, kaupunkisuunnittelua ja elävää kaupunkikulttuuria.
Ainoa varma asia on muutos – myös markkinoinnissa16.11.2018 08:00:00 EET | Tiedote
Maailma ja sen mukana työelämä ja markkinointi elävät murroksessa. Enää ei riitä, että toimitaan kuin aiemmin, vaan on kehityttävä niin työ- kuin vapaa-aikana ja mitä erilaisimpien kanavien avulla. Digitaalisuus on muuttanut eri toimialojen rakenteita, ja alustatalous on mullistanut yritysten tavan myydä palvelujaan. Perjantaina 16.11. Pirkanmaan kovimmat markkinoinnin tekijät kokoontuvat Business Battleen Solo Sokos Hotel Torniin yhteen keskustelemaan nykymarkkinoinnista ja markkinoinnin tulevaisuudesta muutosten paineessa. Yksi Business Battlen järjestäjistä, Mediaporras, näyttää mallia tavasta reagoida maailman, bisneksen ja markkinoinnin muutokseen. Mainostoimisto vahvistaa asemaansa bränditoimistona muuttumalla Mediaportaasta Creative Crueksi.
Mainonnan ammattilainen ohjaa dataa, ei toisin päin1.2.2018 12:54:13 EET | Tiedote
Mainostoimisto Mediaportaan uusien osakkaiden mielestä data ei ole vastaus kaikkeen, moniosaajuus on puutteellista ammattitaitoa ja omaa myyntiä tärkeämpi tavoite on tuoda asiakkaan liiketoimintaan oikeaa lisäarvoa.