Barracudan tekoälyä hyödyntävä sähköpostisuojaus tehostaa tietoturvaa uusia ja kehittyviä uhkia vastaan

Barracuda Networks on johtava pilvipohjaisten tietoturvaratkaisujen tarjoaja. Yhtiö julkaisi lukuja, jotka osoittavat, että sen Email Protection -alustan tehokkuus kasvaa, ja että sen tekoälyinnovaatiot ovat vahvistaneet asiakkaiden tietoturvaa entistäkin paremmin uusia uhkia vastaan.

Barracuda Networks, Inc. Barracudan tammikuun 2024 ja huhtikuun 2024 välisenä aikana kerätyn kalasteluviestejä koskevan datan mukaan, pelkän Microsoft 365:n natiivin tietoturvan käyttäminen ilman täydentävää pilvi- ja API-pohjaista sähköpostin suojausratkaisua johtaa 47 prosentin havaitsemisvajeeseen. Osuus on korkeampi edistyneemmissä sähköpostihyökkäyksissä: 70 prosenttia jää havaitsematta yrityssähköpostin vaarantamisessa ja 87 prosenttia keskustelujen kaappaushyökkäyksissä.

Barracudan Email Protection -ominaisuudet täydentävät Microsoft 365:n natiivia tietoturvaa. Se tarjoaa syvyyssuojauksen ja estää kehittyneet sähköpostihyökkäykset.

”Me Barracudalla olemme sitoutuneet auttamaan asiakkaitamme parhaan mahdollisen suojan tarjoamisessa monimutkaisia ja kehittyviä uhkia vastaan. Olemme investoineet tekoälyyn vuodesta 2017 lähtien, ja sen ansiosta pystymme torjumaan miljoonia uusia uhkia joka päivä. Sähköpostin suojausratkaisumme tukevat sekä hallinnoituja palveluntarjoajia että loppukäyttäjäasiakkaita, ja jatkamme innovointia varmistaaksemme, että asiakkaat ovat varustautuneet torjumaan yrityssähköpostin vaarantumisen kaltaisia uhkia vertaansa vailla olevalla tehokkuudella”, Barracudan johtava tuotepäällikkö Neal Bradbury kertoo.

Barracuda Email Protection hyödyntää tekoälymalleja ja julkaisee jatkuvasti luokittelijoita uusien uhkien torjumiseksi. Barracudan analyysien perusteella Barracudan tekoälyä hyödyntävät ratkaisut estävät 99,2 prosenttia kohdennetuista kalasteluhyökkäyksistä ilman manuaalista konfigurointia. Tämä säästää asiakkaiden ja hallinnoitujen palvelujen tarjoajien aikaa ja IT-resursseja.

Viimeaikaiset Barracuda Email Protection -innovaatioiden kohokohdat

Ylivoimainen havaitsemisen tehokkuus
Barracuda Email Gateway Defense -suojaukseen on otettu käyttöön koneoppimisen luokittelijat, joilla parannetaan suojauksen havaitsemisen tehokkuutta. Koneoppimisominaisuutta koulutetaan tietokokonaisuuksien avulla, ja sitä päivitetään jatkuvasti uudella datalla sen varmistamiseksi, että järjestelmä pysyy tehokkaana ja mukautuu kehittyviin uhkiin. Barracuda Email Gateway Defense estää nyt päivittäin 2,3 miljoonaa hyökkäystä. Koneoppimisen luokittelijoiden lisäparannukset ovat kasvattaneet huijaushyökkäysten havaintojen määrää 150 prosenttia.

Parannettu käyttäjäkokemus ja raportointi
Barracuda Email Protectionin uudet reaaliaikaiset raportointiominaisuudet tarjoavat toimintakelpoisia uhkatietoja turvallisuuden parantamiseksi. Niiden avulla asiakkaat voivat nopeasti ymmärtää organisaatioonsa kohdistuvia uhkia, räätälöidä käyttäjien turvallisuuskoulutusta ja ottaa käyttöön ennakoivan lähestymistavan tietoturvallisuuteen.

Suojaa ja valvo
Barracuda Data Inspector sisältää nyt päivitetyn sääntömoottorin, mukautetut luokittelijat, jotka käyttävät säännöllisiä lausekkeita (regex), ja uudelleen suunnitellun käyttöliittymän (UI).
Käyttäjät voivat nyt kehittää täsmällisiä tietojenkäsittelysääntöjä, parantaa tietojen luokittelun tarkkuutta sekä tehostaa muokkausprosessia, mikä takaa paremman tietosuojan ja vaatimustenmukaisuuden hallinnan.
Nämä parannukset auttavat asiakkaita selviytymään tietosuojamääräysten muutoksissa sekä yhä monimutkaisemmissa tietoympäristöissä.

Viimeaikaiset Barracuda Email Protection -teknologian kohokohdat

Barracuda palvelee tällä hetkellä kymmeniä tuhansia sähköpostin suojausasiakkaita maailmanlaajuisesti, kuten muun muassa Mansour Group, Multi Masters Group, Lombardi Group, Exotic Automation, Turlock Unified School District, The Borough of West Chester.

Barracuda Impersonation Protection valvoo ja suojaa yli 8 miljoonaa Microsoft Office 365 -postilaatikkoa.  Tämän lisäksi yli miljoonaa postilaatikkoa on suojattu yli 5 000 Barracuda MSP:llä maailmanlaajuisesti.

Barracudan Email Protection SaaS ARR kasvoi 18 % Yoy FY24, ja Barracuda MSP:n Email Protection SaaS ARR kasvoi 21 % Yoy FY24.

Tietoja Barracudasta

Barracudalla pyrimme tekemään maailmasta turvallisemman paikan. Uskomme, että jokainen yritys ansaitsee pääsyn pilvipohjaisiin, yritystason tietoturvaratkaisuihin, jotka on helppo ostaa, ottaa käyttöön ja käyttää. Suojaamme sähköpostia, verkkoja, tietoja ja sovelluksia innovatiivisilla ratkaisuilla, jotka kasvavat ja mukautuvat asiakkaidemme matkan mukaan. Yli 200 000 organisaatiota ympäri maailmaa luottaa Barracudaan suojelemaan heitä – tavoilla, joita he eivät ehkä edes tiedä olevansa vaarassa – jotta he voivat keskittyä nostamaan liiketoimintansa uudelle tasolle. Lisätietoja on osoitteessa barracuda.com.

Turkin rannikot kutsuvat huimiin ulkoilma-aktiviteetteihin24.6.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Turkin Välimeren ja Egeanmeren rannat houkuttelevat matkailijoita rentoutumaan koskemattomilla Sinisen lipun rannoilla, tutkimaan muinaisia kaupunkeja ja nauttimaan ainutlaatuisen keittiön mauista kaikkina vuodenaikoina. Lisäksi Turkin Riviera ja Egeanmeren alueet tarjoavat houkuttelevia harrastusmahdollisuuksia myös uskallusta vaativista aktiviteeteista nauttiville. Nämä kohteet tarjoavat muun muassa erilaisia ulkoilmalajeja – mukaan lukien adrenaliinin huuruisia aktiviteetteja taivaalla sekä merellä. Vierailijat pääsevät osallistumaan jännittäviin ulkoilmaseikkailuihin joka käänteessä.