TÄNÄÄN: Otavan online-hyvinvointipressissä 11.6. kuulet syksyn tärkeimmistä lifestyle-uutuuksista

Tervetuloa kurkistamaan syksyn 2024 tietokirjauutuuksiin! Otavan hyvinvointipressissä pääset sukeltamaan syksyn isoihin hyvinvointi- ja lifestyle-teemoihin suoraan tietokirjailijoiden johdattelemana. Iltapäivän aikana olemme kahden kesken Sami Kurosen kanssa, opimme tulkitsemaan unia, käsittelemme ulkopuolisuuden kokemuksia ja pakkaamme repun valmiiksi soolomatkaa varten. Tervetuloa linjoille!

Mitä yhteistä on enkeleillä, jääkiekonpelaajilla ja manipuloivilla guruilla? Tietenkin se, että kaikista ilmestyy kirja syksyllä 2024. Tervetuloa virittäytymään syksyn kiinnostavimpien teemojen ääreen Otavan hyvinvointipressiin!

Missä: online-webinaari

Milloin: tiistaina 11.6. klo 13-14.30

Ilmoittautuminen:

Saat paluuviestissä linkin, jota pitkin pääset katsomaan webinaaria.

Tilaisuudessa on mukana seuraavat henkilöt kertomassa kirjastaan:

Ani Kellomäki ja Sami Kuronen – Sami Kuronen. Kahden kesken >>
Kuronen antautuu ensimmäistä kertaa pohtimaan kipeää välirikkoa äidin kanssa, isän sairastumista, omaan vanhemmuuteen kasvamista ja työn jalkoihin jääneitä parisuhteita. Kirja paljastaa myös mitä todella tapahtuu viettelysten saarella ja keikkalavojen takahuoneissa.
Ilm. 28.8. Otava

Saku Tuominen – Hetkinen >>
Teos tutkii uudesta näkökulmasta, mitä hyvä elämä voi olla, kun keskitymme nauttimaan pienistä hetkistä.
Ilm. 23.10. Otava

Emilia Kujala – Ulkopuolisuudesta >>
Psykoterapeutti Emilia Kujala sukeltaa ulkopuolisuuden ytimeen – jos koet välillä ulkopuolisuuden tunteita, et ole yksin!
Ilm. 15.8. Otava

Patrik Borg - Elämänmakua >>
Myönteisen muutoksen mahdollisuudet ovat valtavat kaikissa elämänvaiheissa, eikä ikä ole este hyvinvoinnille.
Ilm. 8.8. Otava

Kimmo Svinhufvud – Unien salat >>
Monipuolisessa opaskirjassaan yliopiston opettaja FT Kimmo Svinhufvud esittelee nukkumisen, unen ja unien kiehtovaa maailmaa.
Ilm. 5.9. Otava

Catarina Degerman ja Terhi Elo – Enkelin kutsu >>
Käytännön opas avaa sydämen henkisyydelle ja enkelten läsnäololle. Samaan aikaan ilmestyy myös tekijöiltä enkelikortit.
Ilm. 10.10. Otava

Anna-Katri Räihä –  Menolippu kaikkialle >>
Anna-Katri Räihä on ensimmäinen suomalaisnainen, joka on matkustanut maailman jokaisessa maassa.  Teos tarjoaa konkreettisia vinkkejä yksinmatkailuun ja inspiroivia reissutarinoita maailman joka kolkasta.
Ilm. 10.10. Otava

Katariina Laurila, Leena Hirvonen – Heimopäällikön morsian >>
Värikäs teos kuvaa afrikkalaista elämänmenoa ja suomalaistoimittajan elämää heimopäällikön morsiameksi ja nousua paikallisten mediayhtiöiden johtajaksi, ensimmäisenä valkoisena naisena.
Ilm. 15.8. Atena

Lotta Heikkeri –  Hurahtaneet >>
Kirja aikuisista ja heidän urheiluharrastuksistaan, jotka ovat paljon muutakin kuin harrastuksia. Tapaamme muiden muassa nelikymppisenä fitness-lavoille nousseen professorin ja koululiikuntatraumansa selättäneen himotanssijan sekä oravanpyörästä hypänneen yrittäjän, joka elää nuorena toteutumatta jäänyttä kilpahiihtounelmaansa.
Ilm. 30.9. Nemo

Riina-Maria Metso – Rivipelaaja >>
Millaista on jääkiekkoilijan elämä, jos hän ei ole supertähti ja NHL-miljonääri?
Ilm. 12.9. Atena

Manne Laukkanen – Vaaralliset gurut >>
Teos paljastaa aivopesun mekanismit ja antaa välineitä suojautua psykologiselta hyväksikäytöltä.
Ilm. 24.10. Otava

Tiina Raevaara – Ikuisen elämän lyhyt historia >>
Pitkän iän salaisuus – miksi haluamme löytää sen? Palkitun tieteenpopularisoijan tarinallinen tietokirja hyvinvoinnin trendiaiheesta.
Ilm. 15.8.

Ilmoittautuminen:

Otavan Kirjaston uutuusromaaneissa tutkitaan rakkauden eri ilmenemismuotoja, pohditaan ihmisen sietokykyä, tarkastellaan perhedynamiikkaa sekä syödään hyvin24.6.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Otavan Kirjaston kesä ja syksy on kirjallisuuden juhlaa. Lina Wolff tutkii halua ja valtaa ainutlaatuisella tavalla kulttiteoksessaan Rakastajat. Bryan Washingtonin Sydän lautasella tarjoilee lukijoilleen epätäydellistä ystävyyttä, pakkomielteitä, seksiä ja aivan taivaallisen hyvää lohturuokaa. Oksana Vasjakinan Aro on rohkeudestaan ylistetyn, kotimaassaan kielletyn venäläiskirjailijan omakohtaisen trilogian toinen osa, jossa katse kääntyy äidistä isään. Sally Rooneyn odotettu romaani Intermezzo kysyy, miten paljon ihminen voi kantaa sisällään särkymättä. Pohjoismaiden tunnetuimman nykykirjailijan Jonas Hassen Khemirin Siskokset on häikäisevä kertomus perheestä, toiseudesta ja pakenemisesta. Maailmankirjallisuuden kiintotähden Margaret Atwoodin kertomuskokoelma Vanhaa rakkautta huokuu ovelaa valovoimaa ja hiljaista tuskaa.