Lidl aloittaa kaikkien aikojen herkkutarjoilut: ilmainen paistopistetuote joka päivä

Lidl alkaa tarjota asiakkailleen ilmaista ja herkullista etua: syyskuun ajan asiakas ansaitsee ostoksistaan Lidl Plus -etusovellukseen rulettikupongin, josta paljastuu ilmainen paistopistetuote. Parhaimmillaan edun voi siis hyödyntää kuun jokaisena päivänä.

Lidlin paistopisteruletissa voi lunastaa itselleen herkun vaikka päivittäin.

Lidl aloittaa täysin uudenlaisen paistopistekampanjan, jossa asiakkaille tarjoillaan ilmaisia tuotteita. Syyskuussa asiakas ansaitsee tehdyistä ostoksistaan Lidl Plus -sovellukseen paistopisteruletin, jota pyöräyttämällä saa kupongin ilmaiseen paistopistetuotteeseen. Aktiivinen asiakas voi siis kuukauden aikana saada jopa 30 ilmaista tuotetta.

– Monet asiakkaistamme tulevat Lidliin ostoksille nimenomaan paistopisteen takia. Tahdommekin kannustaa asiakkaita kokeilemaan tuttujen suosikkiensa rinnalla rohkeasti uutuustuotteita. Samalla haluamme muistuttaa heitä skannaamaan Lidl Plus -sovelluksensa kassalla. Jokainen skannaus kannattaa: tehdyistä ostoksista saa edun, ja lisäksi ne kasvattavat bonusta. Emme ole ennen kokeilleet tällaista kampanjaa, joten on mielenkiintoista nähdä, minkälainen ryntäys paistopisteellemme tulee, sanoo markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto.

Ruletti on voimassa Lidl Plus -etuohjelmassa koko syyskuun ajan. Asiakas voi saada yhden paistopisteruletin päivässä. Ilmainen tuotekuponki on voimassa neljä päivää.

Lidlin paistopisteruletissa voi lunastaa itselleen herkun vaikka päivittäin.

Tuusulan Hyrylän Lidlin avajaispäivä julki – lokakuussa pääsee jo ostoksille30.8.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Tuusulan Hyrylän kaupunginosassa on remontoitu uutta Lidl-myymälää vuoden 2024 alusta asti. Paikkakunnalle on toivottu toista Lidliä jo pitkään ja keskeisellä paikalla sijaitsevan myymälän avajaispäivää on jo paikkakunnalla ehditty arvuutella. Avajaispäiväksi on nyt vahvistunut torstai 3.10.2024. Pysäkkikujalla sijaitsevaan kiinteistöön remontoitavan myymälän rakennus- ja valmistelutyöt ovat edenneet aikataulussa, ja pian myymälässä päästään laittamaan hyllyjä paikalleen. Täytettä hyllyille on luvassa lähempänä avajaispäivää. − Myymäläkalusteet löytävät paikkansa kovaa vauhtia, ja päivä päivältä täällä alkaa näyttää yhä valmiimmalta. Koko tiimi odottaa innoissaan, että pääsemme palvelemaan sekä uusia asiakkaita että vanhoja tuttuja, sanoo myymäläpäällikkö Jasmin Rantanen.

Lidl poistaa vegehyllynsä – mikä on vaikutus vegetuotteiden myyntiin?26.8.2024 07:58:51 EEST | Tiedote

Lidl pistää vegetuotteita sisältävän hyllynsä uuteen uskoon. Kuudessa myymälässä käynnistetään pilotti, jossa testataan hyllysijoittelun vaikutusta vegetuotteiden myyntiin. Tavoitteena on, että vegetuotteet olisivat paremmin esillä isommille asiakasryhmille ja ne löytäisivät paremmin tiensä uusien asiakasryhmien ostoskoreihin. Pilotti toteutetaan kymmenen viikon ajan kuudessa myymälässä eri puolilla Suomea.