Lidl Suomi

Lidl aloittaa kaikkien aikojen herkkutarjoilut: ilmainen paistopistetuote joka päivä

Jaa

Lidl alkaa tarjota asiakkailleen ilmaista ja herkullista etua: syyskuun ajan asiakas ansaitsee ostoksistaan Lidl Plus -etusovellukseen rulettikupongin, josta paljastuu ilmainen paistopistetuote. Parhaimmillaan edun voi siis hyödyntää kuun jokaisena päivänä.

Lidlin paistopisteruletissa voi lunastaa itselleen herkun vaikka päivittäin.
Lidlin paistopisteruletissa voi lunastaa itselleen herkun vaikka päivittäin.

Lidl aloittaa täysin uudenlaisen paistopistekampanjan, jossa asiakkaille tarjoillaan ilmaisia tuotteita. Syyskuussa asiakas ansaitsee tehdyistä ostoksistaan Lidl Plus -sovellukseen paistopisteruletin, jota pyöräyttämällä saa kupongin ilmaiseen paistopistetuotteeseen. Aktiivinen asiakas voi siis kuukauden aikana saada jopa 30 ilmaista tuotetta.

– Monet asiakkaistamme tulevat Lidliin ostoksille nimenomaan paistopisteen takia. Tahdommekin kannustaa asiakkaita kokeilemaan tuttujen suosikkiensa rinnalla rohkeasti uutuustuotteita. Samalla haluamme muistuttaa heitä skannaamaan Lidl Plus -sovelluksensa kassalla. Jokainen skannaus kannattaa: tehdyistä ostoksista saa edun, ja lisäksi ne kasvattavat bonusta. Emme ole ennen kokeilleet tällaista kampanjaa, joten on mielenkiintoista nähdä, minkälainen ryntäys paistopisteellemme tulee, sanoo markkinoinnin ja kampanjoinnin johtaja Meri Aalto.

Ruletti on voimassa Lidl Plus -etuohjelmassa koko syyskuun ajan. Asiakas voi saada yhden paistopisteruletin päivässä. Ilmainen tuotekuponki on voimassa neljä päivää.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Lidlin paistopisteruletissa voi lunastaa itselleen herkun vaikka päivittäin.
Lidlin paistopisteruletissa voi lunastaa itselleen herkun vaikka päivittäin.
Lataa

Tietoa julkaisijasta

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi

Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote

Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.

Onko tämä BCAA-juoma kesän hitti? – Kesäjuomissa maistuu sitrus, vadelma ja helppous23.4.2025 12:30:00 EEST | Tiedote

Lidl lanseeraa kesäksi uuden BCAA-juoman mandariinin maussa. Trendimaku sitrus maistuu muissakin juomauutuuksissa. Sitruksen ohella juomissa myös helppous kiinnostaa kuluttajia, joten Lidl tuo myyntiin helppoja juomaratkaisuja. Viime vuonna voimaan tullut alkoholilaki mahdollistaa uusia tuotteita: aiemmilta kesiltä tuttu 5 prosentin sangria löytyy Lidlin hyllyiltä tänä kesänä myös 7 prosentin vahvuisena.

Kesä ja uudet ravitsemussuositukset: Lidl tuo kasvipohjaista grillattavaa grillikansalle23.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote

Lidl tuo kesäksi runsaasti erilaisia kasvipohjaisia grillituotteita. Lidlistä löytyy kolmea eri vegaanista hampurilaispihviä, pippuripihviä, grillikasviksia ja hyllyiltä löytyy myös viime kesältä tutut grillitofut ja hittituote vege-ribsit. Loppuvuodesta 2024 julkaistiin uudet ravitsemussuositukset, joissa suositellaan pääasiassa kasvipohjaista ruokavaliota. Lidl haluaa kannustaa kuluttajia kohti kasvipohjaista ruokavaliota, ja yhtiöllä on tavoitteena tuplata kasviproteiinien myynnin osuus 2030 mennessä sekä lisätä kasvipohjaisten tuotteiden myyntiä 20 prosentilla.

Pääsiäinen on perinteiden ruokajuhla: hittimaku pistaasi kivunnut perinteisten makujen rinnalle17.4.2025 11:32:35 EEST | Tiedote

Pääsiäinen on merkittävä ruokajuhla, johon suomalaisilla on perinteensä. Suklaa on tärkein herkku, ja sitä syö suomalaisista pääsiäisenä yli 85 prosenttia. Mämmi jakaa mielipiteitä, ja se kuuluu reilun puolen pääsiäispöytään. Perinneherkkujen rinnalle on viime vuosina noussut hittimauksi pistaasi. Suomalaiset viettävät pääsiäistä pääasiassa kotona. Noin puolet nauttivat pääsiäisenä juhla-aterian kotona tai ravintolassa, kun taas toinen puolisko ei vietä pääsiäisenä erityisemmin ruokajuhlaa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye