Nordic Telecom Ltd (NTC) ska integreras med Compilator DäckData ERP
”Genom integration med DäckData kan företag inom däckbranschen bättre bemöta och serva sina kunder. Kunduppgifterna finns tillgängliga direkt i DäckDatas ERP-system”, säger Compilators VD och ägare Anders Paulcén. "Med en smart återuppringningsfunktion, kan obesvarade samtal identifieras, alla kunder nås och företaget på så vis få fler affärer”.
"Samarbetet med Compilator ses som en ömsesidig konkurrensfördel. Att kunna nå denna tjänst utan att behöva installera ytterligare ett mjukvaru-verktyg är en verklig fördel. Kunder vill använda ERP för att kunna anpassa sin dagliga affärsverksamhet till sina egna behov”, säger Jarkko Ruuskanen, VD på Nordic TeleCom Ltd. "Dessutom, att engagera en kund i en konkurrerande miljö är väsentligt för affärsutvecklingen”, fortsätter han.
Compilator erbjuder mjukvarulösningar för bil- och däckhandeln. Lösningarna inkluderar hantering av sälj och inventering, däckhotell samt administrativa funktioner som fakturering och bokföring. DäckData grundades 1999, baserat på erfarenhet från däckbranschen, och är nu den mest använda mjukvaran i däckbranschen på den Nordeuropeiska marknaden. www.compilator.se
Nordic Telecom erbjuder ett telefonhanteringssystem för att ta emot obesvarade samtal. Bättre kundservice minimerar köer och berörd personal kan koncentrera sig på affärer i stället. Tjänsten är molnbaserad (SaaS) och därmed oberoende vad gäller teknologi, plattform och operatör, och kan därför enkelt integreras med existerande telefonsystem. www.nordictelecom.fi
Kontakter
Mer information:
VD Anders Paulcén
Compilator A
tel. +46 10 199 27 00
VD Jarkko Ruuskanen
Nordic TeleCom Oy
tel. +358 44 906 7402
Bilder
Om
Följ Nordic Telecom
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Nordic Telecom
En ny tjänst innovation till kundupplevelse14.6.2018 06:14:00 EEST | Pressmeddelande
Förbättring av kundtjänst med hjälp av teknologi är nutidens concept. De flesta kunderna behöver sakkunnig betjäning, ibland t.o.m. 24/7. De mest använda realtida kanalerna kan ibland överbelastas - nu ersätter en kundcentrerad lösning köandet.
A new service innovation to improve customer experience14.6.2018 06:14:00 EEST | Press release
Customer experience can be improved with the newest technology. The most customers need professional servies, even 24/7. The busiest contact channels are telephone calls and chat, which may have rush hours some times – instead of queuing we have developed a new approach.
Uusi innovaatio parempaan asiakaskokemukseen14.6.2018 06:14:00 EEST | Tiedote
Asiakaspalvelun kehittäminen teknologian avulla on nykypäivää. Useimmat asiakkaat tarvitsevat konsultoivaa asiantuntijapalvelua, toisinaan 24/7. Yleisimmin käytetyt, reaaliaikaiset viestintäkanavat, puhelut ja chatti saattavat tilapäisesti jo ruuhkautua – jonottamisen vaihtoehdoksi on kehitetty ratkaisu.
Nordic Telecom Ltd (NTC) to be Integrated to DäckData ERP20.11.2017 07:30:00 EET | Press release
Nordic TeleCom Oy (NTC) and Compilator Ab have signed a mutual agreement in November 2017. NTC Smart Callback is integrated as a functional part to DäckData ERP. Integration will take place in January 2018.
Nordic Telecom Oy:n puhelunhallintapalvelu osaksi DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää20.11.2017 07:30:00 EET | Tiedote
Nordic TeleCom Oy (NTC) ja Compilator Ab ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jossa NTC:n takaisinsoittopalvelu integroidaan osaksi rengasalan DäckData -toiminnanohjausjärjestelmää. Järjestelmäintegraatio otetaan käyttöön tammikuussa 2018.