
Jani Nummela nimitetty Isobarin luovaksi johtajaksi

Jani Nummelan nimityksen myötä Isobar terävöittää samalla strategiaansa. Isobar tulee panostamaan entistäkin enemmän datan, teknologian ja tarinankerronnan luovaan yhdistämiseen asiakkuuksissa ja projekteissa sekä henkilöstön kehityksessä.
Myös suunnitteluprosessiin on tulossa asiakkaiden edun mukaisesti uutta: perinteisen luovan suunnittelun rinnalla asiakkaille on mahdollista suunnitella markkinoinnin kokonaisuuksia ketterän mallin mukaista suunnitteluprosessia. Ketterän kehityksen suunnittelumalli on tuttu monelle IT- ja palvelumuotoilun maailmoista. On luonnollista että kehitys tuo ketterän mallin myös markkinointiviestinnän alueelle.
- Teknologia tuo jatkuvasti lisää mahdollisuuksia luovalle suunnittelulle. Minun tehtäväni on pitää huoli, että teknologian tuomat luovat mahdollisuudet tulee käytettyä mahdollisimman vaikuttavasti asiakkaan hyväksi ja tavalla joka rakentaa myös asiakkaan brändiä.
- Meillä on huippu tyyppejä joiden osaaminen on vähintäänkin tämän maan parasta. Kun siihen liitetään vielä emoyhtiö Dentsun osaaminen, on vaikea nimetä yhtä monipuolista taloa edes pohjoismaisella tasolla. On hienoa päästä viemään tätä porukkaa eteenpäin, Nummela kommentoi.
Aiemmin tehtävää hoitanut Jukka Mannila siirtyy konsernin ulkopuolelle uusiin haasteisiin.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jani Nummela
Creative Director
jani.nummela@isobar.com
+358 50 358 7799
Kati Riikonen
Managing Director
kati.riikonen@isobar.com
+358 40 688 5466
Kuvat

Tietoja julkaisijasta
Isobar on asiakaslähtöinen digitoimisto, jonka visiona on olla Suomen halutuin tarinan, datan ja teknologian luova yhdistäjä. Isobar tarjoaa asiakkailleen luovan konseptoinnin, asiakasdialogien ja sisältömarkkinoinnin palvelut strategioista suunnitteluun ja monipuolisiin tuotantoihin. Isobar on kansainvälinen ketju, joka toimii yli 6 000 asiantuntijan voimin 85 toimistossa 45 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.
Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Browm Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, datayksikkö DDS sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Isobar
Subway valitsi Isobarin20.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Isobar Finland ja Subway Suomi ovat alkuvuodesta 2019 käynnistäneet mainonnan suunnittelun ja tuotannon yhteistyön, joka kattaa kaiken Suomessa näkyvän Subwayn mainonnan sekä myyntipaikkamateriaalit.
Jaakko Koskinen Isobar Finlandin luovaksi johtajaksi6.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Luova toimisto Isobar Finland on nimittänyt Jaakko Koskisen luovaksi johtajaksi 1.3.2019 alkaen. Koskinen on työskennellyt Dentsu Aegis Networkiin kuuluvassa Isobarissa Senior Creativena 1.1.2017 lähtien.
Biltema valitsi Isobar Finlandin mainostoimistokumppanikseen – ensimmäiset tuotannot jo ulkona8.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Bilteman markkinointiviestinnän suunnittelusta ja tuotannosta vastaa jatkossa Isobar Finland, kun Biltema Suomi valitsi media- ja mainostoimistokumppanikseen Dentsu Aegis Network Finlandin. Yhteistyö alkoi vauhdikkaasti alkuvuonna 2019, sillä ensimmäiset valmiit tuotannot julkaistiin mediaan jo tammikuun puolivälissä.
STUKin valvova silmä -logo uudistui7.9.2018 13:08:12 EEST | Tiedote
Säteilyturvakeskus STUK on uudistanut ilmeensä yhteistyössä Isobar Finlandin kanssa. Suunnittelu vietiin läpi niin, että STUKin henkilöstö osallistui työhön alusta alkaen.
Fiskars panee pannut kiertoon – uusi mainosfilmi hyödyntää mutkikasta ”Goldbergin kone” -tekniikkaa13.2.2018 10:48:32 EET | Tiedote
Fiskars haluaa vauhdittaa tuotteidensa kierrätystä aloittamalla TV-kampanjan, jossa symboloidaan yksittäisten ihmisten kierrätyspäätösten dominomaista vaikutusta.