
STUKin valvova silmä -logo uudistui

STUKin vanha silmää esittänyt logo vaihtuu atomia ja sydäntä symboloivaksi pyöreälinjaiseksi merkiksi. Uusi tunnus viestii rohkeasta ja uskottavasta virastosta, jonka tavoitteena on edistää ihmisten hyvinvointia.
”Strategiamme uudistuksen yhteyteen oli järkevää nivoa kokonaisvaltainen ilmeuudistus, joka yhdenmukaistaa viestintämme eri kanavissa ja toimii hyvin myös kansainvälisessä ympäristössä”, kertoo STUKin viestintäpäällikkö Kaisa Raitio.
Tunnuksen ja ilmeen suunnittelusta vastasivat Isobar Finlandissa Micael Nikander ja Suvi Segercrantz. Yhteistyö Dentsu Aegis Networkiin kuuluvan Isobarin kanssa alkoi Hansel-kilpailutuksen kautta. Säteilyturvakeskuksen uutta ilmettä etsittiin yhdessä asiakkaan kanssa workshopeissa, ja ideoita validoitiin kuluttajatesteillä.
”STUKilla oli selkeä visio siitä mitä logon tulisi viestiä, ja asiakas olikin vahvasti mukana suunnitteluprosessin eri vaiheissa”, sanoo suunnittelija Micael Nikander.
”Tärkeä suunnittelua ohjannut teema oli ihmisläheisyys. Pyrimme luomaan logon, joka kuvaa STUKia vuorovaikutteisena ja suuntaa näyttävänä toimijana, ei vain valvovana virastona.”
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mikko Rissanen
Managing Director, Isobar Finland
+358 400 358 108
mikko.rissanen@isobar.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Isobar on asiakaslähtöinen digitoimisto, jonka visiona on olla Suomen halutuin tarinan, datan ja teknologian luova yhdistäjä. Isobar tarjoaa asiakkailleen luovan konseptoinnin, asiakasdialogien ja sisältömarkkinoinnin palvelut strategioista suunnitteluun ja monipuolisiin tuotantoihin. Isobar on kansainvälinen ketju, joka toimii yli 6 000 asiantuntijan voimin 85 toimistossa 45 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.
Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Browm Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, datayksikkö DDS sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Isobar
Subway valitsi Isobarin20.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Isobar Finland ja Subway Suomi ovat alkuvuodesta 2019 käynnistäneet mainonnan suunnittelun ja tuotannon yhteistyön, joka kattaa kaiken Suomessa näkyvän Subwayn mainonnan sekä myyntipaikkamateriaalit.
Jaakko Koskinen Isobar Finlandin luovaksi johtajaksi6.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Luova toimisto Isobar Finland on nimittänyt Jaakko Koskisen luovaksi johtajaksi 1.3.2019 alkaen. Koskinen on työskennellyt Dentsu Aegis Networkiin kuuluvassa Isobarissa Senior Creativena 1.1.2017 lähtien.
Biltema valitsi Isobar Finlandin mainostoimistokumppanikseen – ensimmäiset tuotannot jo ulkona8.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Bilteman markkinointiviestinnän suunnittelusta ja tuotannosta vastaa jatkossa Isobar Finland, kun Biltema Suomi valitsi media- ja mainostoimistokumppanikseen Dentsu Aegis Network Finlandin. Yhteistyö alkoi vauhdikkaasti alkuvuonna 2019, sillä ensimmäiset valmiit tuotannot julkaistiin mediaan jo tammikuun puolivälissä.
Fiskars panee pannut kiertoon – uusi mainosfilmi hyödyntää mutkikasta ”Goldbergin kone” -tekniikkaa13.2.2018 10:48:32 EET | Tiedote
Fiskars haluaa vauhdittaa tuotteidensa kierrätystä aloittamalla TV-kampanjan, jossa symboloidaan yksittäisten ihmisten kierrätyspäätösten dominomaista vaikutusta.
Pohjoismaiden suurin digitoimistoketju laajentaa dialogistrategian ja markkinoinnin automaation palvelut Suomeen19.6.2017 13:28:42 EEST | Tiedote
Luova digitoimisto Isobar Finland tuo Suomen markkinoille tanskalaisen sisartoimistonsa Magnetixin palvelut dialogistrategiaan ja markkinoinnin automaatioon liittyen. Markkinoinnin automaatiossa Isobarin erikoisosaaminen laajenee asiakkuusohjelmiin, sisällöntuotantoon, CRM-ratkaisuihin sekä verkkokauppa-alustoihin. Isobarin muita palveluita ovat muun muassa digitaaliset markkinointistrategiat, sisältömarkkinointi sekä luova suunnittelu.