
Jaakko Koskinen Isobar Finlandin luovaksi johtajaksi
Tuore nimitys nostaa hänet koko toimiston suunnittelutyön johtoon. Aiemmin Koskinen on työskennellyt muun muassa McCann Helsingissä.
”Tällä alalla luovien ihmisten tehtävänä on olla tämän maailman näkijöitä kaikissa ulottuvuuksissa, tarttua merkityksellisiin hetkiin ja kiteyttää ne ajankohtaisiksi, kiehtoviksi konsepteiksi,” Koskinen sanoo.
”Maailma, kulttuuri ja myös koko elämänkaari on jossain murroksessa jatkuvasti, samalla tavalla kuin kaupungit, jotka eivät valmistu koskaan. Kun jokin saadaan valmiiksi, niin jossain syntyy aina jotain uutta. Ajasta olla puhtaasti utelias tulee alallamme entistä arvokkaampaa,” hän jatkaa.
Isobar Finlandin asiakkuuksia on muun muassa Fiskars, Biltema, Subway ja Huoneistokeskus. Isobar Finland on osa Isobar Nordicsia, joka työllistää yli 270 ihmistä. Isobarin strategian ytimessä on luovuuden ja teknologian yhdistäminen asiakkaiden liiketoimintahaasteiden ratkaisemiksi.
“Jaakon rooli luovuutemme airuena ja pohjoismaisten toimistojemme osaamisen yhdistäjänä on merkittävä. Tämä on looginen askel teknologian ja luovuuden pyhässä liitossa, jota tulemme vahvistamaan myös jatkossa,” Isobar Finlandin toimitusjohtaja Mikko Rissanen kertoo.
Maailman suurimpiin markkinointiviestinnän konserneihin kuuluvan Dentsu Aegis Networkin katon alla toimivat Suomessa Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, dataan ja analytiikkaan fokusoiva Dentsu Data Services sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Avainsanat
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Isobar on asiakaslähtöinen digitoimisto, jonka visiona on olla Suomen halutuin tarinan, datan ja teknologian luova yhdistäjä. Isobar tarjoaa asiakkailleen luovan konseptoinnin, asiakasdialogien ja sisältömarkkinoinnin palvelut strategioista suunnitteluun ja monipuolisiin tuotantoihin. Isobar on kansainvälinen ketju, joka toimii yli 6 000 asiantuntijan voimin 85 toimistossa 45 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.
Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Browm Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, datayksikkö DDS sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Isobar
Subway valitsi Isobarin20.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Isobar Finland ja Subway Suomi ovat alkuvuodesta 2019 käynnistäneet mainonnan suunnittelun ja tuotannon yhteistyön, joka kattaa kaiken Suomessa näkyvän Subwayn mainonnan sekä myyntipaikkamateriaalit.
Biltema valitsi Isobar Finlandin mainostoimistokumppanikseen – ensimmäiset tuotannot jo ulkona8.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Bilteman markkinointiviestinnän suunnittelusta ja tuotannosta vastaa jatkossa Isobar Finland, kun Biltema Suomi valitsi media- ja mainostoimistokumppanikseen Dentsu Aegis Network Finlandin. Yhteistyö alkoi vauhdikkaasti alkuvuonna 2019, sillä ensimmäiset valmiit tuotannot julkaistiin mediaan jo tammikuun puolivälissä.
STUKin valvova silmä -logo uudistui7.9.2018 13:08:12 EEST | Tiedote
Säteilyturvakeskus STUK on uudistanut ilmeensä yhteistyössä Isobar Finlandin kanssa. Suunnittelu vietiin läpi niin, että STUKin henkilöstö osallistui työhön alusta alkaen.
Fiskars panee pannut kiertoon – uusi mainosfilmi hyödyntää mutkikasta ”Goldbergin kone” -tekniikkaa13.2.2018 10:48:32 EET | Tiedote
Fiskars haluaa vauhdittaa tuotteidensa kierrätystä aloittamalla TV-kampanjan, jossa symboloidaan yksittäisten ihmisten kierrätyspäätösten dominomaista vaikutusta.
Pohjoismaiden suurin digitoimistoketju laajentaa dialogistrategian ja markkinoinnin automaation palvelut Suomeen19.6.2017 13:28:42 EEST | Tiedote
Luova digitoimisto Isobar Finland tuo Suomen markkinoille tanskalaisen sisartoimistonsa Magnetixin palvelut dialogistrategiaan ja markkinoinnin automaatioon liittyen. Markkinoinnin automaatiossa Isobarin erikoisosaaminen laajenee asiakkuusohjelmiin, sisällöntuotantoon, CRM-ratkaisuihin sekä verkkokauppa-alustoihin. Isobarin muita palveluita ovat muun muassa digitaaliset markkinointistrategiat, sisältömarkkinointi sekä luova suunnittelu.