
Fiskars panee pannut kiertoon – uusi mainosfilmi hyödyntää mutkikasta ”Goldbergin kone” -tekniikkaa
Mainosfilmissä on käytetty tekniikkaa, joka tunnetaan nimellä ”Goldbergin kone” yhdysvaltalaisen sarjakuvapiirtäjä Rube Goldbergin mukaan.
Goldberin kone on ketjureaktioihin perustuva järjestelmä, jossa pieni liike nytkäyttää käyntiin monimutkaisen fysiikan lakeihin perustuvan prosessin. Lopputulos on prosessin vaiheiden määrään suhteutettuna varsin yksinkertainen.
Fiskarsin mainosfilmin pääosassa on pieni kuula, jonka liike saa aikaan näyttävän ketjureaktion yhdessä Fiskarsin pannujen, saksien, veitsien, lumikolien ja puutarhavälineiden kanssa.
Mainosfilmin Fiskars on tehnyt yhdessä Dentsu Aegis Network -konserniin kuuluvien kumppaneidensa kanssa. Kampanjan luovasta konseptista ja videotuotannosta vastaa Isobar Finland ja mediasuunnittelusta Carat Finland. Videon lavastuksen on tehnyt Markus Packalén.
Fiskars esittää kierrätyskampanjan mainosfilmiä ympäri maailmaa aloittaen Suomesta helmikuussa 2018. Kampanja laajenee useampaan Euroopan maahan vuosien 2018 ja 2019 aikana.
390 tonnia pannuja ja kattiloita jo kierrätetty
Vastuullisuus on ollut aina Fiskarsin toiminnan ytimessä. Esimerkiksi Sorsakosken tehtaalla valmistetuissa pannuissa ja kattiloissa kierrätetyn materiaalin osuus on aina vähintään 70 %.
Vuosien varrella pannuja ja kattiloita on kierrätetty jo 390 tonnin verran. Tuotteet voi kierrättää helpoiten palauttamalla ne myymälöihin.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Anna Porvari
Operations Director, Carat Finland
anna.porvari@carat.com
+358 50 594 3652
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Isobar on asiakaslähtöinen digitoimisto, jonka visiona on olla Suomen halutuin tarinan, datan ja teknologian luova yhdistäjä. Isobar tarjoaa asiakkailleen luovan konseptoinnin, asiakasdialogien ja sisältömarkkinoinnin palvelut strategioista suunnitteluun ja monipuolisiin tuotantoihin. Isobar on kansainvälinen ketju, joka toimii yli 6 000 asiantuntijan voimin 85 toimistossa 45 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.
Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Browm Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, datayksikkö DDS sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Isobar
Subway valitsi Isobarin20.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Isobar Finland ja Subway Suomi ovat alkuvuodesta 2019 käynnistäneet mainonnan suunnittelun ja tuotannon yhteistyön, joka kattaa kaiken Suomessa näkyvän Subwayn mainonnan sekä myyntipaikkamateriaalit.
Jaakko Koskinen Isobar Finlandin luovaksi johtajaksi6.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Luova toimisto Isobar Finland on nimittänyt Jaakko Koskisen luovaksi johtajaksi 1.3.2019 alkaen. Koskinen on työskennellyt Dentsu Aegis Networkiin kuuluvassa Isobarissa Senior Creativena 1.1.2017 lähtien.
Biltema valitsi Isobar Finlandin mainostoimistokumppanikseen – ensimmäiset tuotannot jo ulkona8.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Bilteman markkinointiviestinnän suunnittelusta ja tuotannosta vastaa jatkossa Isobar Finland, kun Biltema Suomi valitsi media- ja mainostoimistokumppanikseen Dentsu Aegis Network Finlandin. Yhteistyö alkoi vauhdikkaasti alkuvuonna 2019, sillä ensimmäiset valmiit tuotannot julkaistiin mediaan jo tammikuun puolivälissä.
STUKin valvova silmä -logo uudistui7.9.2018 13:08:12 EEST | Tiedote
Säteilyturvakeskus STUK on uudistanut ilmeensä yhteistyössä Isobar Finlandin kanssa. Suunnittelu vietiin läpi niin, että STUKin henkilöstö osallistui työhön alusta alkaen.
Pohjoismaiden suurin digitoimistoketju laajentaa dialogistrategian ja markkinoinnin automaation palvelut Suomeen19.6.2017 13:28:42 EEST | Tiedote
Luova digitoimisto Isobar Finland tuo Suomen markkinoille tanskalaisen sisartoimistonsa Magnetixin palvelut dialogistrategiaan ja markkinoinnin automaatioon liittyen. Markkinoinnin automaatiossa Isobarin erikoisosaaminen laajenee asiakkuusohjelmiin, sisällöntuotantoon, CRM-ratkaisuihin sekä verkkokauppa-alustoihin. Isobarin muita palveluita ovat muun muassa digitaaliset markkinointistrategiat, sisältömarkkinointi sekä luova suunnittelu.