
Biltema valitsi Isobar Finlandin mainostoimistokumppanikseen – ensimmäiset tuotannot jo ulkona

Dentsu Aegis Network Finland tarjoaa koko osaamisensa Bilteman käyttöön, kun Biltema valitsi media- ja mainostoimistokumppanit saman katon alta. Bilteman luovana ja luovista tuotannoista vastaavana kumppanina toimii jatkossa Isobar Finland ja mediatoimistona Vizeum.
”Olemme Biltemalla todella innoissamme solmimastamme kumppanuudesta Isobarin ja Dentsu Aegis Networkin kanssa. Uskon vahvasti, että luovan toimiston [Isobar] ja mediatoimiston [Vizeum] saumaton yhteistyö tulee näkymään loistavina kampanjatoteutuksina niin luovien tuotantojen kuin mediaratkaisujen saralla”, Bilteman markkinointipäällikkö Kristiina Kilpala kiteyttää.
Isobarin ja Bilteman yhteistyö käynnistyi vauhdikkaasti heti alkuvuodesta 2019, sillä ensimmäinen kampanja näki päivänvalon mediassa jo tammikuun puolivälissä. Ensimmäisen yhteistyön hedelmän, Isobarin suunnitteleman talvikampanjan tavoitteena on edistää mielikuvaa Biltemasta laadukkaana koko perheen tavaratalona.
”Halusimme tuoda mainontaan lisää tunnetta ja arjen huumoria Biltemaa fanittavan perheen kautta. Perhe pitää yhtä tilanteessa kuin tilanteessa, arvostaa yhteisiä hetkiä ja antaa toisen olla oma itsensä, kaikkine vikoine ja ihanuuksineen”, kertooIsobarin art director Suvi Segercrantz.
”Myös tuotepainotteiseen mainontaan voidaan rakentaa mieleen jäävä tarina, joka tukee niin yrityksen brändilupausta kuin myynnillisiä tavoitteita. Suunnittelemassamme filmissä arjen dramatiikkaa korostettiin pilke silmäkulmassa. Sama teema jatkuu jouhevasti myös radiossa”, täydentää Isobarin copywriter Essi Peltola.
Yhteyshenkilöt
Tuomas Pekkanen
Head of Client Services / Isobar
tuomas.pekkanen@isobar.com
+358 45 230 5125
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kansainvälinen Isobar-ketju toimii 45 maassa ja työllistää yli 6 500 ihmistä. Se on osa Dentsu Aegis Network -ryhmää. Dentsu Aegis Network toimii 145 maassa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Isobar
Subway valitsi Isobarin20.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Isobar Finland ja Subway Suomi ovat alkuvuodesta 2019 käynnistäneet mainonnan suunnittelun ja tuotannon yhteistyön, joka kattaa kaiken Suomessa näkyvän Subwayn mainonnan sekä myyntipaikkamateriaalit.
Jaakko Koskinen Isobar Finlandin luovaksi johtajaksi6.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Luova toimisto Isobar Finland on nimittänyt Jaakko Koskisen luovaksi johtajaksi 1.3.2019 alkaen. Koskinen on työskennellyt Dentsu Aegis Networkiin kuuluvassa Isobarissa Senior Creativena 1.1.2017 lähtien.
STUKin valvova silmä -logo uudistui7.9.2018 13:08:12 EEST | Tiedote
Säteilyturvakeskus STUK on uudistanut ilmeensä yhteistyössä Isobar Finlandin kanssa. Suunnittelu vietiin läpi niin, että STUKin henkilöstö osallistui työhön alusta alkaen.
Fiskars panee pannut kiertoon – uusi mainosfilmi hyödyntää mutkikasta ”Goldbergin kone” -tekniikkaa13.2.2018 10:48:32 EET | Tiedote
Fiskars haluaa vauhdittaa tuotteidensa kierrätystä aloittamalla TV-kampanjan, jossa symboloidaan yksittäisten ihmisten kierrätyspäätösten dominomaista vaikutusta.
Pohjoismaiden suurin digitoimistoketju laajentaa dialogistrategian ja markkinoinnin automaation palvelut Suomeen19.6.2017 13:28:42 EEST | Tiedote
Luova digitoimisto Isobar Finland tuo Suomen markkinoille tanskalaisen sisartoimistonsa Magnetixin palvelut dialogistrategiaan ja markkinoinnin automaatioon liittyen. Markkinoinnin automaatiossa Isobarin erikoisosaaminen laajenee asiakkuusohjelmiin, sisällöntuotantoon, CRM-ratkaisuihin sekä verkkokauppa-alustoihin. Isobarin muita palveluita ovat muun muassa digitaaliset markkinointistrategiat, sisältömarkkinointi sekä luova suunnittelu.