

Dentsu Aegis Network Smartlyn viralliseksi toimisto-kumppaniksi

Smartlyn erilaiset automaatio-ominaisuudet vähentävät käsin tehtävää työtä sosiaalisen median mainonnassa sekä mahdollistavat automaation keinoin uudenlaisia luovia ratkaisuja.
- Muun muassa mediatoimistojemme Caratin ja Vizeumin asiakkaista suuri osa on jo ihastunut Smartlyn mahdollisuuksiin. Ylivoimainen syy on dynaaminen mainonta. Mainonnan automatisointi ja ketterä viestien personointi, muun muassa lokaatiopohjaisesti tai vaikkapa säädatan lisäämisellä mainokseen tai sen ulostuloon, on tätä päivää.
- Verkkokauppa-asiakkaidemme lisäksi myös brändimainostajat näkevät hyötyä Smartlyn käyttöönotosta Facebook- ja Instagram-mainonnassa. Asiakkaan puolella säästyy valtavasti aikaa, kun viestien personointi automatisoidaan. Myös Smartlyn tarjoavat uudet videotemplatet ovat olleet suosittuja, Director of Social Media Heli Ruotsalainen Dentsu Aegis Networkilta kertoo.
Dentsu Aegis Networkissa säästynyt aika kulutetaan mainonnan analysointiin ja kehittämiseen. Parhaissa tapauksissa säästynyt aika on ollut jopa 50 % sosiaalisen median spesialistin työajasta.
Ruotsalaisen mukaan moni suomalainen brändi on valinnut tehdä mainontaa Smartlyn kautta myös sen ylivertaisen käyttöliittymän vuoksi.
Entistä tiiviimpi yhteistyö Agency Partnerina tuo Dentsu Aegis Networkille mahdollisuuden ylläpitää aikaisempaa paremmin sosiaalisen median markkinoinnin strategistien ja konsulttien ammattitaitoa. Smartlyn aikeet laajentaa toimintaansa Googlen palveluiden suuntaan kiinnostavat toki myös Dentsu Aegis Networkia, Suomen lisäksi myös muiden Pohjoismaiden lisääminen toimisto-partnereiden listaan on seuraava looginen laajennusaste.
- On ilo saada Dentsu Aegis Network mukaan Agency Partner -ohjelmaan. Toimistokeskittymän sosiaalisen median mainonnan ammattilaiset ovat johtaneet innovatiivista kehitystä jo muutaman vuoden heidän asiakkailleen tekemissä kampanjoissa Smartly.ion alustan kautta, joten on luontevaa tehdä entistä tiiviimmin hyvää yhteistyötä.
- Vuonna 2019 tuleemme tekemään töitä yhdessä asiakkaidemme eteen. Dentsu Aegis Networkin kanssa tutkimme mahdollisuuksia laajentaa yhteistyön koskemaan koko Pohjoismaita sekä kehittää Dentsu Aegis Networkin asiantuntijoiden tietotaitoa alustamme mahdollisuuksista sekä saada heiltä asiakkaiden palautetta alustastamme sen kehittämiseksi, Smartly.ion Senior Customer Success Manager Joel Edwards kommentoi.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Heli Ruotsalainen
heli.ruotsalainen@dentsuaegis.com
+358 40 688 5666
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 45 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen noin 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.
Smartly.io
Suomalainen Smartly.io tekee digimainonnasta helppoa, tehokasta ja mukavaa. Yhdistämme luovuuden ja datan, mainonnanhallinnan ja ensiluokkaisen asiakaspalvelun auttaaksemme yli 700 asiakastamme kasvattamaan mainontansa tuloksia – ei resursseja. Smartly.io kasvaa nopeasti ja työllistää tällä hetkellä noin 300 henkeä 17 toimistossa ympäri maailmaa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.