
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.

Kutsumme sinut kuulemaan, miten maailman kiinnostavimmat brändit rakentavat tuloksia ja asiakaskokemustaan sisältömarkkinoinnin avulla. Tapaat sekä asiakkaitamme että alan johtavia asiantuntijoita John Brownin kansainvälisistä toimistoista.
Seminaari järjestetään Rautatalon Marmoripihassa klo 14:30–16:15 välisenä aikana. Tilaisuuden jälkeen olet lämpimästi tervetullut jäämään cocktaileille tapaamaan puhujia ja muita vieraita. Lisätietoja tapahtumasta antaa Group Account Director Niina Uotila puh. +358 50 591 3305.
Ilmoittautuminen tilaisuuteen päättyy 31. tammikuuta.
Ohjelma:
14.30 Tervetuloa
Andrew Hirsch, CEO, John Brown Media
Nermin Hairedin, CEO, Dentsu Aegis Network
14.45–15.30
Miksi sisältömarkkinoinnilla pitää olla rooli tulevaisuuden markkinointistrategiassa: esittelyssä kansainvälisiä brändicaseja
Rakkautta rakentamassa – näin sisältö luo asiakasuskollisuutta
Konversion mestarit – verkkokaupan uudet asiakaspolut
Christian Ruland, Global Head of Innovation
Matt Potter, Chief Content Officer
Jayne Reah, Client Services Director
Jenni Lieto, Editor in Chief
John Brown Media
15.30–16.00
Keynote speaker: Näin sisällöllä ohjataan kasvua ja rakennetaan asiakaskokemusta – Pick n Payn tarina
Michelle van Schalkwyk-Haley, Etelä-Afrikan johtavan elintarvikeketju Pick n Payn Head of Brand, valottaa vähittäiskaupan uusimpia mahdollisuuksia ja kertoo markkinointistrategiansa voittoisimmista muutoksista ja innovaatioista.
16.00–16.15
4 visionääriä, 4 trendiä
John Brown Median asiantuntijat paljastavat vuoden 2020 kiinnostavimmat markkinointitrendit ja kertovat mitä niillä kannattaisi tehdä.
Coctailit by John Brown Media
Yhteyshenkilöt
Niina Uotila
Group Account Director
+358 50 591 3305
Niina.Uotila@johnbrownmedia.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
Dentsu Aegis Network Smartlyn viralliseksi toimisto-kumppaniksi23.1.2019 08:06:03 EET | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network ja markkinointiteknologiayhtiö Smartly.io ovat solmineet yhteistyön, joka koskee kaikkia Dentsun toimistoja Suomessa.