Maunu Anhava Retriever Suomen myynnin johtoon
Anhavalla on vahva ja monipuolinen työkokemus media-alalta erilaisista johto- ja myyntitehtävistä sekä sisällöntuotannosta muun muassa STT:n, sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentin sekä Sanoma Media Finlandin palveluksessa. Hän siirtyy tehtävään STT:n liiketoimintapäällikön paikalta.
"Olen todella innoissani siitä, että pääsen mukaan osaksi Retrieverin kasvutarinaa. Uskon, että pystymme yhdessä tiimin kanssa tarjoamaan asiakkaillemme entistä enemmän näkemyksiä medianäkyvyyden kehittymisestä. Tämän vuoden aikana viestinnän mittaamisen ja ansaitun median analyysin merkitys on vain entisestään korostunut", Maunu Anhava sanoo.
Retriever on alansa johtava yritys Pohjoismaissa ja kasvattanut markkinaosuuttaan Suomessa voimakkaasti kolmen viime vuoden ajan.
”Olemme tulleet uudistamaan suomalaista mediaseuranta- ja analyysimarkkinaa digitalisoimalla palveluita ja tekemällä tiivistä yhteistyötä mediatalojen kanssa. Retrieverin palvelukonsepti on otettu hyvin vastaan Suomessa ja asiakasmäärämme on kasvanut kovaa vauhtia. Koska todistetusti palvelumme sopii myös suomalaisille asiakkaille, on tärkeää, että Maunu Anhavan kaltainen osaaja saatiin johtamaan myyntiämme yhä kovempiin tuloksiin”, iloitsee Retriever Suomi Oy:n toimitusjohtaja Mika Roman.
Retriever Suomi Oy:n liikevaihto oli vuonna 2019 reilut 2,8 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua 30 prosenttia verrattuna vuoteen 2018. Liikevaihto kasvaa myös vuonna 2020. Yritys on kannattava.
Lisätietoja:
Mika Roman, toimitusjohtaja, 0400 393 155, mika.roman@retriever.fi
Maunu Anhava, Sales Manager, 040 163 21 55
Avainsanat
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Retriever on Pohjoismaiden johtava mediaseuranta ja -analyysitoimisto. Yrityksellä on toimistot Helsingin lisäksi Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Retriever Suomi Oy on marraskuussa 2016 perustettu yhteisyritys, jonka omistavat Retriever-konserni ja Suomen Tietotoimisto STT.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Retriever Suomi Oy
Tässä ovat Suomen vaikuttavimmat toimitusjohtajat toimituksellisessa ja sosiaalisessa mediassa10.12.2024 00:01:00 EET | Tiedote
Yritysjohtajilta odotetaan yhä enemmän yhteiskunnallisia kannanottoja sekä osallistumista julkiseen keskusteluun. Ajatusjohtajuustoimisto Bonfire Agency toteutti Suomen vaikuttavimmat toimitusjohtajat 2024 -analyysin yhteistyössä mediaseuranta- ja analyysitoimisto Retrieverin ja analytiikkayhtiö Sometrikin kanssa.
Donald Trump päihitti Kamala Harrisin suomalaisessa mediassa6.11.2024 09:39:10 EET | Tiedote
Donald Trump on kerännyt Kamala Harrisia huomattavasti enemmän mediamainintoja suomalaisessa mediassa syksyllä 2024, selviää mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin analyysistä. Retriever selvitti Trumpin ja Harrisin mainintamäärät suomalaisessa toimituksellisessa mediassa ajanjaksolla 1.8.–5.11.2024. Trumpista oli yhteensä 13 103 mainintaa, kun taas Harris esiintyi 10 078 artikkelissa. Trumpista uutisoitiin siis 30 prosenttia enemmän kuin Harrisista.
Jussi Halla-ahon kampanjan loppukiri näkyi myös mediassa – keräsi presidenttiehdokkaista eniten mainintoja tammikuussa ennen vaalipäivää29.1.2024 13:23:39 EET | Tiedote
Presidentinvaalien ensimmäisellä kierroksella kolmanneksi jäänyt Jussi Halla-aho oli mediassa eniten mainintoja kerännyt presidenttiehdokas aikajaksolla 1.1.–27.1.2024. Hänet mainittiin kotimaisessa toimituksellisessa mediassa lähes 4000 artikkelissa. Eniten ääniä kerännyt Alexander Stubb sai mainintoja toiseksi eniten eli lähes 3800 mainintaa. Pekka Haavistolle mainintoja kertyi noin 3700.
Haavisto ja Stubb kilpailevat kärkipaikasta myös presidenttiehdokkaiden medianäkyvyydessä21.12.2023 01:00:00 EET | Tiedote
Presidenttiehdokkaiden tämän syksyn aikana saamasta julkisuuden määrästä löytyy sekä yhteneväisyyksiä että yllättäviä eroja vaaligallupeihin verrattuna, selviää mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin media-analyysistä. Kannatusmittausten kärkeen kirinyt Alexander Stubb jää medianäkyvyyden määrässä hieman eniten mediajulkisuutta keränneestä Pekka Haavistosta. Mediamainintojen määrässä kolmanneksi yltää Jussi Halla-aho.
Näin presidenttikisaan lähteneet ovat näkyneet mediassa: Haavisto ykkönen, Halla-aho kirittää9.8.2023 00:01:00 EEST | Tiedote
Medianäkyvyys on usein keskeinen tiedonlähde äänestyspäätöksissä. Presidenttikisaan lähteneistä ehdokkaista selkeästi eniten medianäkyvyyttä viimeisen vuoden aikana on kerännyt Pekka Haavisto. Toiseksi nousee Jussi Halla-aho, joka näkyi Haavistoonkin verrattuna poikkeuksellisen paljon heinäkuussa. Kolmanneksi eniten on näkynyt Mika Aaltola.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme