
Lowell vahvistaa asiakaspalveluaan Turussa ja Lahdessa – rekrytoi jälleen lisää väkeä
Lowell Suomen 450 työntekijästä satakunta työskentelee tiiviisti asiakaspalvelun parissa. Yhtiö on tunnettu toimivasta asiakaspalvelusta, joka on kyennyt poikkeusaikanakin palvelemaan asiakkaitaan ilman viiveitä ja ruuhkaa.
"Asiakaspalveluun yhteydessä olleet asiakkaat ovat antaneet meille erinomaisen arvion asiakaspalvelumme laadusta. Olemme erityisesti keskittyneet siihen, että saamme ratkaistua yhden puhelun aikana asiakkaan asiat", kertoo Lowellin asiakaspalvelujohtaja Toni Salonen.
Lowell on rekrytoinut tasaisesti uusia työntekijöitä asiakaspalveluun. Nyt työvoiman lisäystarve liittyy heinäkuussa solmittuun uuteen palvelusopimukseen, jonka myötä Lowell ja Fortum aloittavat laajan Pohjoismaisen yhteistyön. Yhtiö osti saman aikaan Fortumilta norjalaisen luotonhallintayhtiö Solvencia AS:n. Myös Solvencian palveluksessa olevat 75 henkilöä siirtyivät Lowellin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.
"Suomalaiset ihmiset ja yritykset haluavat lähtökohtaisesti hoitaa taloutensa hyvin. Joskus he tarvitsevat talousasioissaan asiantuntemusta ja neuvontaa. Meille on tärkeää, että voimme tarjota asiakkaillemme toimivan ja ammattitaitoisen palvelukanavan, jonne pääsee asioimaan nopeasti", jatkaa Salonen.
Oiva tilaisuus uuteen työnkuvaan
Eniten vapaana Lowellissa on palveluasiantuntijan työtehtäviä, josta monen yrityksessä yhä työskentelevän työura on alunperin saanut alkunsa.
Palveluasiantuntijan työtehtävät sopivat erinomaisesti myös uutta uraa pohtiville. Toimialaa ei tarvitse välttämättä tuntea etukäteen, sillä Lowell kouluttaa uudet työntekijänsä alalle.
"Meillä on paljon palveluasiantuntijoita, jotka ovat olleet aiemmin töissä kaupan alalla tai ravintoloissa. Parhaiten monipuolisessa työtehtävässä pärjäävät ne, joilla on hyvä palveluasenne ja mielellään kokemusta asiakkaiden kanssa toimisesta. Pääasiallinen työväline on puhelin. Meillä on hyvät edut. Työ tapahtuu pääosin arkisin ja töitä pääsee tekemään myös etänä halutessaan", kertoo Lowellin Development and Training Manager Tommi Hämäläinen.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja: viestintäpäällikkö Eveliina Nera 044 020 3622 eveliina.nera@lowell.com
Tietoja julkaisijasta
Lowell on yksi Euroopan ja Suomen suurimmista luotonhallinnan palveluyhtiöistä, jonka tavoitteena on tehdä luottojen hallinnasta helpompaa kaikille. Yhtiö toimii Iso-Britanniassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä sekä Pohjoismaissa. Suomessa Lowell on tarjonnut luotonhallinnan palveluja jo yli 50 vuotta. Aiemmin Lowell toimi Suomessa yritysnimellä Lindorff. Lowellin toiminnassa yhdistyvät data-analytiikan osaaminen, kestävä riskienhallinta sekä vastuullinen kuluttajien palveleminen. www.lowell.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lowell Suomi Oy
Lowell ottaa käyttöön lisäjoustoja kuluttajien sähkölaskuihin13.12.2022 08:15:00 EET | Tiedote
Lowell mahdollistaa lisäjoustot sähkösaatavien perinnässä. Toimenpiteiden tarkoitus on helpottaa energiakriisin ja inflaation vuoksi haastavaan taloudelliseen tilanteeseen joutuneita.
Lowell: Sote-palveluiden asiakasmaksuja ei tulisi periä maksukyvyttömiltä22.11.2022 08:10:00 EET | Tiedote
Luotonhallintayhtiö Lowell ehdottaa, että maksukyvyttömät henkilöt tulisi vapauttaa julkisista terveydenhuollon maksuista sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasmaksuista annetun lain perusteella. Toimenpiteellä voitaisiin hidastaa ylivelkaantumista ja parantaa maksuvaikeuksissa olevien ihmisten tilannetta.
Analyysi: Yritysten talous elpymässä, kuluttajien velkaantuminen syvenee18.11.2021 08:05:00 EET | Tiedote
Suomalaisyritysten velkamäärän kehitys on vihdoin taittumassa ja talous osoittaa selviä tervehtymisen merkkejä. Kuluttajista etenkin nuorilla ja yli 70-vuotiailla on entistä enemmän haasteita maksaa laskunsa ajallaan. Kehitys on nähtävillä selvästi Suomen suurimpiin luotonhallintayrityksiin kuuluvan Lowellin tietokannan perusteella tehdystä Lowell Analyysista.
Pohjoismainen tutkimus: Sosiaalinen media lietsoo naisia ja nuoria kuluttamaan28.10.2021 08:05:00 EEST | Tiedote
Joka neljäs suomalainen kokee somen seurauksena painetta shoppailuun. Tuoreen pohjoismaisen tutkimuksen mukaan erityisesti naiset ja nuoret kokevat somen aiheuttamat ostopaineet voimakkaana.
Pohjoismainen vertailu: Suomalaiset kaikkein valmiimpia korjaamaan talousahdinkoaan20.10.2021 07:00:00 EEST | Tiedote
Koronan aiheuttama kuluttajien talousahdinko on taittumassa. Pohjoismaalaisista suomalaisilla on vahvin halu toimia oman taloutensa turvaamiseksi. Asia käy ilmi Lowellin tuoreesta maksukykybarometrista.